PDA

View Full Version : cit vicious seizoen 2006

ArmiCOLT
27 januari 2006, 09:04
Cit vicious is dit jaar weer wat veranderd qua ledenaantal.

We zijn nog slechts met vijf (momenteel) maar het is wel de vaste kliek die gebleven is.

eerst en vooral onze voorzitter en -zitster, Carl en Sabin met hun grijze bmw 3.18 coupé. Deze staat voor enkele grote veranderingen.

Dan onze Dark Sturm (den Hans zoals velen die kennen) met zijn donker grijze Corsa C, ook deze gaat binnenkort binnen voor de winterveranderingen

Ons Bramptjen van de west-vloanders, met zijn gouden Saxo, deze is momenteel "under-construction", en zal vooral aan de buitenkant veranderd zijn

Chevy (ofte Kristof), zijn madam zal beter gekend zijn bij jullie, de blonde Natalie. Hij rijdt met een Chevrolet Lacetti en zal weldra ook starten aan zijn auto. Hij is tevens het enige nieuwe lid

En tenslotte ikke, met mijn lichtblauwe Mitsubishi Colt, deze zal in Maart een complete gedaanteverwisseling krijgen.

Je ziet het we zijn met weinig maar allemaal druk bezig.

Watch us for NCC's 3rd meeting

Green Dragon
27 januari 2006, 10:06
Hey mannen, blij nog eens iets te horen van jullie.

In alle verenigingen eijn er die komen en gaan, dus waarom zou dat in een tuningclub anders zijn.
Bij ons was dat ook zo het geval, maar de basis blijft idd altijd.
Een club kan pas overleven, als er naast de tuning ook de vriendschap een grote rol heeft.

Er zijn honderde clubs die ontstaan, maar de vijf jaar niet halen. Gewoon door onderlinge twisten, totaal onbekenden die lid worden, en noem maar op.
Beter rustig aan beginnen en dan komt da allemaal wel goed.

'k heb het gevoel da we dit jaar nog veel van jullie gaan horen en zien.

Greetz and stay tuned.

ArmiCOLT
30 januari 2006, 16:25
dat horen daar twijfel ik zeker ni aan :lol:. Enkele meets staan al met stip genoteerd, waaronder die van jullie. Het was trouwens de eerste meet die op ons nieuwe kalender kwam.
Wat die vriendschap betreft kan ik je alleen maar gelijk geven. Je hebt die vaste kliek, er zijn inderdaad altijd wel wat veranderingen maar slechts zelden komen er echte vaste waarden bij.

Ondertussen toch nog twee herinschrijvingen.

Goof en Vero, geen nieuwe leden maar wel een andere wagen. Zij rijden nu met een donker-blauwe Golf 1. Ook deze staat voor enkele veranderingen al blijft vooral het intact houden van deze old-timer het belangrijkste.

Dan nog Kirdy met zijn zwarte Renault Laguna, hij heeft voor dit jaar vooral enkele kleinigheden op het programma staan.

Dus momenteel toch 7 wagens in de club juist genoeg om jullie nog ne keer uit te dagen voor de paintbal :wink:

ewold
30 januari 2006, 16:31
Misschien moeten we ook maar eens zien of we niet samen een meetingske kunnen doen, suggesties en ideeën door tjaar zijn altijd welkom en ja ik wil u nog wel eens volknallen met verfbollekes :)

Voor mij gaat het van tjaar een verandering van wagen zijn en de veranderingen hebben nog geen concrete vorm dus we zien wel...

ArmiCOLT
31 januari 2006, 15:28
da van die meet is misschien wel een idee :wink: