ewold
1 december 2013, 19:31
http://media.autoweek.nl/m/m1fy9psb4v2w_294.jpg
In China houdt de consument wel van extra flair. Verlengde modellen zijn er uitermate populair en geregeld introduceren fabrikanten extra aangeklede versies van hun succesnummers op de Chinese markt. Lincoln gaat er oude modelnamen hergebruiken om extra luxueus voor de dag te komen.http://feeds.feedburner.com/~r/autoweek/nieuws/~4/3wnSsWVzLEw
More... (http://feedproxy.google.com/~r/autoweek/nieuws/~3/3wnSsWVzLEw/lincoln-hergebruikt-oude-namen-voor-china)
In China houdt de consument wel van extra flair. Verlengde modellen zijn er uitermate populair en geregeld introduceren fabrikanten extra aangeklede versies van hun succesnummers op de Chinese markt. Lincoln gaat er oude modelnamen hergebruiken om extra luxueus voor de dag te komen.http://feeds.feedburner.com/~r/autoweek/nieuws/~4/3wnSsWVzLEw
More... (http://feedproxy.google.com/~r/autoweek/nieuws/~3/3wnSsWVzLEw/lincoln-hergebruikt-oude-namen-voor-china)