PDA

View Full Version : feest topic

vr6fahrer
22 januari 2006, 16:37
Wie gaat er mee naar PreSoiree in Local de woensdagavond? Het is van 19u tot 0u, let op ge kunt maar binnen tot 21u. Ge kunt u inschrijven op www.presoiree.com (http://www.presoiree.com) ofwel aan den ingang als het nog nie volzet is.

Wie gaat er al mee:
- ikke
- mijn twee zussen
- chrome
- evert
- steven H.
- Peter, Marijn Joey misschien
- ewold
- niek
- gij ofwa?????

Tsjakka
22 januari 2006, 18:18
Nop, sorry m8, moet wearke met de nacht :cry:

greetz

ChroMe
22 januari 2006, 19:17
Hebt gij u al ingeschreven Dries?
En als iemand van de hollanders rijdt, kan ik dan me hen meerijden aub? Of iemand anders?

Grtz

vr6fahrer
22 januari 2006, 22:44
Hebt gij u al ingeschreven Dries?
En als iemand van de hollanders rijdt, kan ik dan me hen meerijden aub? Of iemand anders?

Grtz

Nee nog nie maar ik ga da wel doen dan moet ik da aan den ingang ni doen. Hoeft nie echt zenne da inschrijven op voorhand maar mijn zus zei dat er de laatste keren heel veel volk was dus gaan we ook al om kwart voor zeven, anders ist te lang aanschuiven.

ChroMe
23 januari 2006, 16:45
Das goed, moek enkel nog vervoer zien te vinden (kijkt eens heel lief richting peter en marijn enzow)

Grtz

Tsjakka
24 januari 2006, 18:38
Yuu Tom ge kunt met mij meerijden, zal u aan de kaaien afzetten :twisted: euh Kaai 913 is da goe :wink:

Greetz

Trixter
24 januari 2006, 18:40
ik kan jammer genoeg ni
have fun iedereen he
en tot donderdag

Tsjakka
24 januari 2006, 18:49
Ik kan ook ni mee makker, ik sta met de nacht en de organisatie wilt da ni bij ons organiseren in den atelier :lol:

Trixter
24 januari 2006, 18:56
dat zou past bangelijk zijn of zoiets organizeren bij ons op den basf
die hebben daar ruimte genoeg
grtz
trixter

Tsjakka
24 januari 2006, 19:20
Bij ons ook wel zenne, maar daar gaan ze volgens mij ni mee instemmen, nu ze alles zo aant afmaken zijn met draad en poorten, hekkes en draaipoorten :evil:

vr6fahrer
25 januari 2006, 11:27
We spreken dus af om 18u45 aan café local,
greetz

10 februari 2006, 13:56
En wa zijn de plannen dees weekend?

ChroMe
10 februari 2006, 18:05
Vandaag (vrijdag 10-02) ga ik naar papegaai en zie ik wel waar ik beland, ik sta open voor voorstellen
Morgen ga ik naar Castel omdat een vriendin verjaart en naar daar gaat en die had da gevraagd...

Grtz

ewold
10 februari 2006, 18:19
ik draai de zaterdag in de papegaai (valentijnsparty) ofzoiet

Trixter
10 februari 2006, 18:20
ikke ook vanaaf pappe en morgen pappe en castel om de zelfde reden als Tom een vriendin verjaart
grtz
Trixter

ChroMe
11 februari 2006, 03:46
vanavond dus naar papegaai geweest en toch nog effe binnen gesprongen in castel me nen hoop maten, was wel leuke avond...

morgen naar privé feesje ergens van ne maat van ne maat en derna naar castel, denk dus ni dak lang in papegaai ga zijn

Grtz

Tsjakka
12 februari 2006, 17:54
Yep, ik zen gisteren ook ff binnengesprongen in de papegaai, maar den Chroom ging nog naar een fuif in Zaal Moorland in Stabroek en zen dan maar naar't vriendinneke gegaan :twisted:

vr6fahrer
14 februari 2006, 16:13
Met den evert ewold dimi en niek naar een marginaal fuifke geweest in deurne vorige vrijdag goe geamuseerd!! :-) Dees weekend zalt nie veel worden ben weer van wacht.

ChroMe
16 februari 2006, 16:55
Volgende week donderdag (23/02) is't een retabo td/feesje in la rocca, iemand zin om mee te gaan???

Grtz

ewold
17 februari 2006, 07:45
ik moet vrijdag werken dus nogal moeilijk :(

naftje2
17 februari 2006, 14:32
eum nie voor de meeste van jullie maar kant ma zeggen . op 8 april ist project hardcore in gent . ik en dennis normaal ook gaan al zeker !!

vr6fahrer
23 februari 2006, 12:15
Zaterdag ist retro party in de papegaai zeker he? Wie gaat er??

Tsjakka
23 februari 2006, 17:08
IK ga nog zien, maar wss kom ik daar wel ff lang :wink:

ewold
23 februari 2006, 23:02
ik peins dak ook veronderstelt wordt der te zijn :d

Trixter
23 februari 2006, 23:19
ik ga ff langs komen maar het kan zijn dat ik nadien met vrienden naar complex ga, is nog niet zeker. Lynn zus van Kelly ging nog iets laten weten aan me.
Greetz
Trixter

vr6fahrer
24 maart 2006, 15:49
!!!!Vrijdag 7 april verjaar ik en dan nodig ik jullie allemaal uit om mee naar den highstreet te gaan feesten!!!!!

ewold
24 maart 2006, 16:11
hij gaat er ene geven, hij gaat er ene geeeve :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5: :blob5:

Trixter
24 maart 2006, 18:40
ge wist dat ik al zou komen he :d
een feestje slaag ik niet over :p
greetz
Trixter

vr6fahrer
6 april 2006, 08:26
Ik verwacht jullie dus allemaal morgen bij mij hé, vanaf 21u, in feeststemming!!! :tongue1:

ChroMe
6 april 2006, 17:46
ik kan er ni bij zijn sorry, ik ga naar Fever in de waagnatie in't stad, had da al lang beloofd, SORRY!!

Grtz

ewold
8 april 2006, 16:46
hij heeft er enen gegeven, hij hee er ene gegeven
twas weeral een goei feesje , moeten we meer doen
nu hopen dat den andy en dries de eerste dagen terug nuchter geraken...

Trixter
8 april 2006, 18:42
Zalig feesje
echt voor herhaling vatbaar, volgende keer nog eens :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
voor sommige zal da nuchter worden iets moeilijker zijn dan voor de andere
Greetz
Trixter

vr6fahrer
9 april 2006, 22:22
Ben al wat nuchter aan het geraken , merci aan iedereen om mee te feesten het was echt de max!
Greetz

ChroMe
26 april 2006, 19:11
5 Mei verjaar ik,

Afspraak om 22u in papegaai om daarna naar OF Highstreet OF Carré te gaan (da zal ik later nog meedelen) maar probeer er die dag zeker te zijn dan hé

Grtz

frp1700
27 april 2006, 15:39
we gaan proberen ChroMe, we gaan proberen... :wink:

vr6fahrer
28 april 2006, 09:26
5 Mei verjaar ik,

Afspraak om 22u in papegaai om daarna naar OF Highstreet OF Carré te gaan (da zal ik later nog meedelen) maar probeer er die dag zeker te zijn dan hé

Grtz

I'll be of the party!!! (=ik ben van de partij!)

ChroMe
29 april 2006, 19:02
Ik hem der zin in!!!!! en ik verwacht IEDEREEEEEEN ;)

Grtz

Green Dragon
29 april 2006, 20:59
Sorry Tom, maar wij zullen moeten passen.
Die dag gaan wij naar toneel. Die tickets hebben we al ff.
Misschien da we achteraf nog langs komen, maar da kan 'k ni beloven.

Greetz, Green Dragon en Tufje

ChroMe
30 april 2006, 01:17
Awel ja, wij zitten tot in de vroege uurtjes in Highstreet (of heel mss Carré maar kans is heel groot da het Highstreet wordt, en da laat ik nog wel weten) dus je kan derna nog afkomen als je zin hebt

Grtz

vr6fahrer
1 juni 2006, 16:43
Zaterdag nog is feestje met zijn allen??
Wie doet mee \:D/

ewold
1 juni 2006, 17:13
ik zen van wacht :(

ChroMe
1 juni 2006, 17:31
wie wa waar hoe hoelaat ...

vr6fahrer
3 juni 2006, 15:34
22u papegaai en dan waarschijnlijk reloaded

ChroMe
3 juni 2006, 17:33
aha da zou kunnen dak meega dan, maar ni zeker, kga nog zien, papegaai ben ek in alle geval (DUH) ;)

Grtz

ChroMe
30 juni 2006, 13:27
13 Juli (das nen donderdag) dan geeft Sabrina nen drink in papegaai en derna gaan we naar Local voor hare verjaardag (ze verjaart den 12e)... in papegaai zitten we toch sowieso (want tis clubavond...) maar als ge zin hebt om mee naar local te gaan......

Grtz

ChroMe
25 augustus 2006, 13:41
25/08 en 26/08 is't beach weekend in papegaai, vrijdag flugel aan €1, zaterdag wodka redbull, whisky cola en nog iet aan €3

Ik gaan vandaag zeker en morgen misschien
Steven kwam morgen mss, Ewold vandaag mss, ... hoe meer zielen hoe meer vreugd

Grtz

ewold
25 augustus 2006, 16:09
ik gaan eerst wa schotten met den dries en teutereweutere :)

vr6fahrer
11 september 2006, 12:05
zaterdag 23 september Studio 54 int sportpaleis,
Ticket kost 30 euro, ge moet wel snel zijn of het is uitverkocht.

ChroMe
11 september 2006, 13:00
Bwa ni echt mijn ding... ;)

vr6fahrer
2 oktober 2006, 22:29
Vrijdag opening van the Unit, wie gaat?

ChroMe
3 oktober 2006, 09:04
Wie wa waar?

vr6fahrer
3 oktober 2006, 09:15
http://www.zattevrienden.be/modules/tinymce/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/images/lestat/mediabom/poster_jpg.JPG

En hier nog wat blabla erover:

Op vrijdag 6 oktober gaat het eerste seizoen van THE UNIT van start. THE UNIT is de allereerste kwaliteitsvolle Harddance club in het centrum van Antwerpen.

Blue Flame, de organisatie achter deze nieuwe club toonde reeds zijn kunnen met het succesvolle evenement D-TOX waarmee ze maar liefst 2000 jongeren over de vloer kregen.

Harddance is momenteel de populairste muziekstroming bij jongeren. Harddance is een verzamelnaam voor een aantal elektronische dance genres zoals Hardtrance, Hardhouse, Hardstyle, freeform hardcore, Jumpstyle. Harddance is redelijk snelle muziek (met gemiddelde van +145 “beats per minute”) die vaak samengaat met een harde drumbeat. Maar moeten we dat nog uitleggen?

THE UNIT draait rond kwaliteit, niet enkel muzikaal maar ook naar bezoekerscomfort. De nieuwe club is uitgerust met de meest moderne technieken in airco, licht, geluid, lasers, plasma en andere special effects…

Opgeleid bar-, toilet-, vestiaire- en veiligheidspersoneel zorgen met de glimlach op het gezicht voor het nodige comfort. Allemaal essentieel voor een goede Harddance experience, niet?

Gedurende 9 weken nodigt THE UNIT een reeks nationale en internationale top Harddance dj’s uit. Het publiek krijgt een mix aangeboden van jong aankomend talent en stomende gerenommeerde dj’s en producers. Jumpstyle, French Tek, Harddance, Hardstyle tot zelfs Hardcore, het komt allemaal aan bod!

THE UNIT heeft als residents artiesten MASSIV - LETHAL MG - VICIOUS D – LARSSON.

MASSIV en LETHAL MG, beiden gevestigde namen in de Belgische Harddance scene, hebben een reeks platen geproduced die doordrongen tot ver in de Belgische ultratop. Massiv had met “The Bone Snatcher” een dikke hit te pakken en Lethal MG bracht op het Chicago Connection Label (sublabel van Babaorum records) “Going wilder”, “Amazing Body” en “Powerblaster” uit. LARSSON en VICIOUS D, beide afkomstig uit het Antwerpse, hebben plaatselijk al een zeer aanzienlijke naamsbekendheid verworven met hun aanwezigheid op o.a. D-Tox, Complex, Illusion, Ghoststyle, Tuning Beats enz.

THE UNIT nodigt 2 maal per maand een top-dj uit de Harddance scene uit.

vrijdag 13 oktober DJ ZANY.
Vrijdag 27 oktober THE PROPHET
Vrijdag 10 november GREG C
Vrijdag 24 november RUTHLESS
Vrijdag 1 december PROMO

Voor de opening van THE UNIT hebben we niet minder dan 9 dj’s uitgenodigd om de club te laten daveren!

GHOST vs Q-IC - LOBOTOMY INC - MASSIV vs THE REBEL - LETHAL MG - VICIOUS D - LARSSON - FIXIE

FIRST CONTACT: VRIJDAG 6 OKTOBER 2006
THE UNIT: INDIESTRAAT 8-10, 2000 ANTWERPEN
DEUREN: 23u00

BE PART OF THE COMMUNITY… JOIN THE UNIT…
www.jointheunit.com (http://www.jointheunit.com)

ewold
3 oktober 2006, 17:45
kan niet mee :(
moet naar verjaardagsfeesje en dag erna zijnk bezig voor kozzmozz, dus da gaat allang genoeg worden. Tis wel 1 van de betere avonden normaal dus voor diegeen die zin hebben, kzit zaterdagavond in de vooruit.

PS : Tis daar techno

vr6fahrer
13 november 2006, 09:30
Nu vrijdag: 17 november, niemand minder dan DJ Hell in Café d'Anvers. Grote man in grote stad, kzal er zijn ;-)

ewold
13 november 2006, 16:15
Hell Yeah !!!!!

ChroMe
24 januari 2007, 08:43
nu vrijdag 26/01/07 ga ik normaal met een hele hoop naar carré, als er van jullie zijn die zin hebben in een feestje... kom maar af

Grtz

ewold
25 januari 2007, 09:34
Ik zijn van wacht dus tzal moeilijk gaan
Andere keer eh :)

Greetz

Tsjakka
25 januari 2007, 11:07
Tof voorstel tom, ma ik ga ook moeten passen

greetz

Tsjakka
8 februari 2008, 18:36
Amai hier is al een jaar ni meer gefeest :!: Tijd om er dan nog eens in te vliegen hé 8)

DiGiTiZ
13 februari 2008, 18:37
house warming bij ons? ;)
we zien wel hehe

Tsjakka
13 februari 2008, 22:10
OK :lol: wanneer en welk adres 8)

vr6fahrer
9 april 2008, 16:43
Nu zaterdag den 12de: voor menne verjaardag in de papegaai een pintje pakken en dan naar de carré!

ChroMe
11 april 2008, 16:50
Pintje in papegaai komt in orde, Carré zal'k nog zien...
Trouwens ikzelf verjaar 5 Mei, 1 - 4 Mei is een verlengd weekend voor de meesten dus ik zal wss donderdag in NOXX zitten en vrijdag vier ik het wss in papegaai en nadien carré/noxx/nanno/hangar/... Dus die dag ook opzij houden hé!

Grtz!!!

ChroMe
29 april 2008, 17:12
Voor mijne verjaardag, nu donderdag zal't Café Local worden want NOXX is ne specialen avond (Armin Van Buuren komt draaien, a state of trance dachtek, das me voorverkoopkaarten en alles is uitverkocht en zal wss wel wa kosten ook). Dus daarom met z'n allen vanaf 21u in Papegaai verzamelen en ik schat rond half 12 naar Local ofzo, maar da zien we in papegaai nog wel. Vrijdag en Zaterdag begin ik en Papegaai en dan zal'k nog wel zien of en naar waar we nog gaan...

Grtz!

ewold
29 april 2008, 18:00
Voor mijne verjaardag, nu donderdag zal't Café Local worden want NOXX is ne specialen avond (Armin Van Buuren komt draaien, a state of trance dachtek, das me voorverkoopkaarten en alles is uitverkocht en zal wss wel wa kosten ook). Dus daarom met z'n allen vanaf 21u in Papegaai verzamelen en ik schat rond half 12 naar Local ofzo, maar da zien we in papegaai nog wel. Vrijdag en Zaterdag begin ik en Papegaai en dan zal'k nog wel zien of en naar waar we nog gaan...

Grtz!

Armin van Buuren is gratis, ge moest u enkel inschrijven op de site :)

ChroMe
29 april 2008, 18:37
Ah mja ik wist van niks, dacht da het ne gewonen donderdag was dus... Jammer want lijkt me wel vetjes..
Maar dan gaan we Local afbreken met nen hoop é..

Grtz