PDA

View Full Version : 22-23/04/06 NCC goes Ardennen III

ChroMe
11 januari 2006, 18:53
Wie gaat er??? 'T is dezelfde locatie maar Ive ging nog vragen of we onze auto's voor het bruggetje kunnen parkeren, mits da brugske geen lacherke is om over te raken voor de lageren onder ons...

Daarom ook mijn oproep, Dries of Danny ofzo, kan ik me é©® van jullie mee cruisen naar ginder (ik ga ervan uit da jullie allemaal gaan dus...)

Trixter
11 januari 2006, 21:34
wie zegt dat tegen dan mijn wagen niet tegen de grond hangt :D
neen grapke
gij moogt tuurlijk met mij meerijden, is eerste keer dat ik meega en wil dit voor geen geld van de wereld missen. ik heb ook nog een grote iglo met twee aparte kamers voor de gene die geen tent hebben.
alez ik denk toch dat het met tenten is ik las zoiets over een camping..
Maar meerijden is geen probleem hoor Tom
Greetz
Trixter

Green Dragon
11 januari 2006, 22:15
Hey,

Idd, het is weer zover in April.
Dan gaan we met de club voor de derde keer naar de Ardennen.
Ons openingsweekend voor 't nieuwe tuningseizoen.
Wat houdt dit in?
- BBQ
- Kampvuur
- Fun
- Amusement in Durbuy (of ergens anders)

Ik ga kontakt opnemen met de camping en idd vragen of wij onze wagens voor 't brugske mogen parkeren (daar was immers nog een hele open plek) en ons "kamp" mogen opslaan over 't brugske.

Ik hou iedereen verder op de hoogte via dit topic.

Greetz and stay tuned.

P.S. Danny, geen te grote tent he, vraag maar aan Dennis wat dat inhoudt. :lol:

naftje2
12 januari 2006, 00:46
jep jep jep . ik ben van de partij !!!! men thermische ondergoed ligt al klaar :twisted: en den drank nie te vergeten he !!

frp1700
12 januari 2006, 15:46
Naftje, hebt gij nen nieuwe gsmnr ofzo?
Ik kan u ni meer bereiken

Greetz

vr6fahrer
13 januari 2006, 16:23
Ik ga zeker mee,
niet te missen!!!

Tom 306
23 januari 2006, 20:19
Wij (Tom en Tessa) willen ook mee! Kan iemand een beetje vertellen hoe het vorig jaar geweest is? Wat je allemaal gedaan hebt (behalve the obvious :-p)

Kissie
Teske

Tom 306
23 januari 2006, 20:22
En wat is er mis met grote tenten?? Die van mij is ook ni echt "klein"...

Zoentjes
Tessie

ChroMe
23 januari 2006, 22:50
Wel vorig jaar was super, vrijdagavond vertrokken en laat aangekomen, in den donkeren da terrein opgereden en dan ons tentjes geplaatst, nog ff ene gepakt me z'n allen en dan gaan pitten, dan zaterdag morgen naar een dorpke in de buurt geweest, omdat er een paar pas zaterdagmorgend kwamen en we hebben die daar dan opgewacht, en een minigolfke gedaan daar en dan terug naar de camping, dan savonds gezellig een BBQ gedaan en een groot kampvuur gemaakt en daar rond gaan zitten en nog wa tetteren en wa drank laten vloeien en goe lachen, en zondag zijn we nog een chouffke gaan drinken daar ergens in een iets groter stadje wa verder

Een weekend om ni snel te vergeten voor mij in alle geval, zeker een aanrader, kom zeker mee zou ik zeggen

En dennis had een grote tent bij maar sliep daar alleen in, en er waren koppeltjes met een kleinere tent en die sliepen daar dan met 2 in, en toch moest dennis meer betalen dan de koppeltjes samen, enkel omdat hij een enorm grote tent bij had (ma da was nu wel een reusachtige tent ook, die kon gerust een paar kamers verhuren aan andere mensen, hij had een living, keuken, salon, badkamer, 2 slaapkamers, een wc en een bergkot ALLEMAAL IN ÉÉN TENT!!!!, nee da nu ook weer ni maar je kon er wel met 4 in ofzo)

Grtz

Green Dragon
24 januari 2006, 09:19
Wij (Tom en Tessa) willen ook mee! Kan iemand een beetje vertellen hoe het vorig jaar geweest is? Wat je allemaal gedaan hebt (behalve the obvious :-p)

Kissie
Teske

Bekijk de foto's eens op de site en die zeggen genoeg he Tom.

Greetz

vr6fahrer
24 januari 2006, 12:35
En dennis had een grote tent bij maar sliep daar alleen in, en er waren koppeltjes met een kleinere tent en die sliepen daar dan met 2 in, en toch moest dennis meer betalen dan de koppeltjes samen, enkel omdat hij een enorm grote tent bij had (ma da was nu wel een reusachtige tent ook, die kon gerust een paar kamers verhuren aan andere mensen, hij had een living, keuken, salon, badkamer, 2 slaapkamers, een wc en een bergkot ALLEMAAL IN ÉÉN TENT!!!!, nee da nu ook weer ni maar je kon er wel met 4 in ofzo)

Grtz

Haha dikke lol!!!
Tom en tessa ga maar mee want het wordt zeker heel gezellig!!!

Tsjakka
24 januari 2006, 17:04
Jullie kunnen ook natuurlijk in de logeerkamer van den dennis blijven slapen hé en de prijs delen 8)

Tom 306
25 januari 2006, 07:38
Ahzo...

Allez ik ben is benieuwd. Ben zeker dat het wel leuk ga worde zenne. Mijn tent zal dan ni groter zijn als die van Dennnis dus da zal wel meevallen he. Sorry had de foto's nog ni gezien. Waar kan ik die vinde? Zijn da die van forum NCC goes Ardennen II?

P.S. ik (Tessa) heb die reacties gezet he...

Groetjes
Tesje

Green Dragon
25 januari 2006, 08:14
Ahzo...

Allez ik ben is benieuwd. Ben zeker dat het wel leuk ga worde zenne. Mijn tent zal dan ni groter zijn als die van Dennnis dus da zal wel meevallen he. Sorry had de foto's nog ni gezien. Waar kan ik die vinde? Zijn da die van forum NCC goes Ardennen II?

P.S. ik (Tessa) heb die reacties gezet he...

Groetjes
Tesje

Idd, zoals de titel 't zegt. Da zijn ze. Greetz :lol:

frp1700
31 januari 2006, 11:58
Ik zal der hoogstwaarschijnlijk..... dees jaar....

WEL BIJ ZIJN :lol:
(onder voorbehoud van crashes, overlijden, rijbewijs kwijt, afgekeurd op de controle,... allez, wereldrampen dus)

'k zal donderdag wel es ff informeren naar de kostprijs bij een van de bestuursleden (amai, hoe'n serieuze zin)

Tot den eerste donderdag van dees week he!
Greetz

Trixter
8 februari 2006, 17:47
zow men verlof voor vrijdag den 21ste april is aangevraagd en goedgekeurd I am ready to go
grtz
Trixter

Green Dragon
8 februari 2006, 17:52
Da's heel goed Trixter.
Het hout voor 't kampvuur hebben we ook al.

Greetz

ewold
8 februari 2006, 17:58
Ik dacht da we peugeot 307 gingen gebruiken als kampvuur :mrgreen:
Ik moet nog ff zien ofdak kozzmozz moet doen dat weekend, kans zit er in maar is nog niet bevestigd... Greetz

ChroMe
9 februari 2006, 13:15
Dan belde da af é! was da na

vr6fahrer
9 februari 2006, 13:54
Ik heb nog wel een peugeoke voor opt kampvuur ;-) want kheb gisteren toch nen nieuwe auto besteld :p

Trixter
10 februari 2006, 18:23
zucht wa hedde golle toch tegen peugeot, nog zo een goei wagens
Grtz
Trixter

ChroMe
11 februari 2006, 03:47
Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Trammelant

Praktisch Elke Uitvoering Geniet Enige Onderdelen Tekort

...

Green Dragon
11 februari 2006, 09:32
zucht wa hedde golle toch tegen peugeot, nog zo een goei wagens
Grtz
Trixter

Tuurlijk zijn da goeie auto's. Wij hebben daar niks tegen ze. Ieder zijn keuze he.
Maar mijn keuze gaat toch uit naar nen dikken Duitser :lol:

Greetz

Trixter
11 februari 2006, 10:29
nen dikke duitster heb ik ook niets tegen ben zeker verliefd op die hun motoren, maar kwa lijnenspel vind ik de pug weer mooier, is zoals je zegt smaken verschillen.
Grtz
Trixter

Tom 306
13 februari 2006, 21:51
Een klein duitsertje is ook goe he :wink:

1055 kg en 90pk is da ni flink?

maar da ga ni mee, we gaan met de peugeot he..

smakkerdjes
Tesje

tufje
17 april 2006, 10:16
helaba,
iedereen, vergeet ni om alles voor te bereiden ver komend weekend.
Want dan is t zover dan gaat de bende van NCC de Ardennen weer onveilig maken :twisted: , k hoop op een voltallige opkomst van de club \:D/ , al die het laten afweten hebben ongelijk :cry: . Voor de nieuwe onder ons, vorig jaar is t heel leuk geweest dus echt ni te missen. [-X

ewold
17 april 2006, 10:48
en wat behoord onder de voorbereidingen , best een een keertje oplijsten wat er is voorzien door de club en wat we zelf moeten meesleuren ;)
is mss gemakkelijker :-k :mrgreen:

Tsjakka
17 april 2006, 17:50
Zijn we mee bezig met die lijst :!: Nu donderdag iedereen aanwezig zijn en je krijgt een lijst met wat de club mee brengt en waar je zelf voor moet zorgen :wink:

ewold
17 april 2006, 20:13
en dan hedde nog nen halven dag om da allemaal bij elkaar te gaan zoeken, als der nu bijvoorbeld opstaat schoon ondergoed, dan zittek wel in de shit :d

ChroMe
18 april 2006, 12:06
Lol ja ewold, was het dan nu al é makker :D

Grtz

ChroMe
19 april 2006, 08:44
Zijn we mee bezig met die lijst :!: Nu donderdag iedereen aanwezig zijn en je krijgt een lijst met wat de club mee brengt en waar je zelf voor moet zorgen :wink:

Gelezen en goedgekeurd ;) (kzal da maar ni overal reply'en zeker ;) :D)

Grtz

frp1700
19 april 2006, 11:21
'k denk dat da 't beste gaat zijn :lol:

vr6fahrer
24 april 2006, 16:02
Amai wat een bangelijk weekendje, zalig geamuseerd, goeie sfeer, goei weer, veel drank, lekkere freet, veel gelachen met het kajakken enz.... kortom het weekend was gewoon geslaagd!! Thx aan iedereen voor de bangelijke sfeer en volgend jaar editie 4 zou ik zeggen.

Trixter
24 april 2006, 16:53
idd dat kan ik alleen maar bijvallen
was een superweekend
was echt af
is het al volgendjaar?
zouden we meer keer per jaar moeten doen
Het was de MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
GRTZ
Trixter

ChroMe
24 april 2006, 18:17
Amai ik vond het ook enorm goed!!! Sabrina vond het ook zeer fjin, het weekend VLOOG voorbij, ni te doen, wij hebben ons echt super geamuseerd...

Misschien kunnen we eens denken aan NCC goes Sun Parcs/Center Parcs voor in het najaar als het tuning seizoen zowa gedaan is en het wa slechter weer is, da zwembad is toch binnen...

't is maar een voorstel

Grtzzzz

ChroMe
24 april 2006, 18:22
Mijn foto's vind je hier (http://users.pandora.be/go.to/ardennen.rar)

Trixter
24 april 2006, 19:06
krijg da laatste ni open Tom
Grtz

EDIT: tis al in orde, Grtz

Green Dragon
24 april 2006, 22:45
Volgende weekends zijn al in aantocht sé mannen.

7-8-9 Juli 2006
Edersee in Duitsland (www.edersee-tour.de (http://www.edersee-tour.de))

28-29-30 Juli 2006
IMT Maasmechelen (www.imt-tuning.be (http://www.imt-tuning.be))

12-13 Augustus 2006
VW Mania

Als jullie ALLEMAAL van de partij zijn, zullen deze weekends een even groot succes worden.

Greetz and stay tuned

ChroMe
25 april 2006, 15:04
VW Mania kan niet iedereen van de partij zijn hé ;)
De anderen zal ik proberen present te zijn maar kan niks beloven...

Grtz

ChroMe
25 april 2006, 17:22
Zou iedereen trouwens zijn foto's nekeer op een CD'ke kunnen branden of op USB zetten en dan bij 1 persoon verzamelen zodat we da CD'ke is kunnen doorgeven aan iedereen van de club, heb geen zin om één voor één, save as te gaan doen ;)

Grtz

vr6fahrer
25 april 2006, 21:25
U vraagt wij draaien,
hier zijn alle foto's in een zip om te downloaden:
http://users.telenet.be/nightbreedcarcl ... nnen06.zip (http://users.telenet.be/nightbreedcarclub1/ardennen06.zip)

greetz
Dries

Green Dragon
25 april 2006, 21:53
VW Mania kan niet iedereen van de partij zijn hé ;)
De anderen zal ik proberen present te zijn maar kan niks beloven...

Grtz

Iedereen kan en mag meegaan. Daarom ni met zijn eigen otto.
Nu in de ardennen is ook ni iedereen met zijn eigen otto gereden he
:lol:
't gaat hem om 't weekend en den ambiance :wink:

frp1700
26 april 2006, 10:41
IMT Maasmechelen (op 't Duivelsberg-circuit) doe 'k al zekers mee.
En ook 't weekend van Full Tuning Weekend in Lommel ga'k meedoen.

De rest hangt er nog van af hoe 'k met de werken en herstellingen vorder.

Greetz