PDA

View Full Version : kerstavond

Trixter
2 december 2005, 16:20
Bieke kwam overlaatst met het idee om op kerstavond met een paar leden van de club een dineetje te houden bij haar thuis.
Maar aangezien haar ouders rond 23.00 u weer thuis kwamen, dacht ik dat we dat evengoed bij mij thuis konden doen. Ik en Bieke hadden al bij sommige rondgevraagd, en van de 4 waar we het aan vroegen wisten 2 het nog niet en 1 kon niet
Steven die kon
Tom heel waarschijnlijk wel
Ewold wist het nog niet
Wim kon niet
We zouden nadien ergens kunnen gaan feesten discotheekske doen ofzoiets.
Ik vroeg me af wat jullie er verder van het ideetje vonden.
Gr Trixter

2 december 2005, 18:54
Kerstavond is voor ons nog steeds een familiefeest en zal bij ons dus ook in familikring doorgaan dit jaar.
Met nieuwjaar weten wij t nog niet en wachten nog ff af op voorstellen.
Uit ondervinding weet ik dat je op kerstavond toch niet veel kunt doen in discotheken en dergelijke omdat dit voor heel veel mensen nog steeds thuis gevierd wordt (of daarna naar de middernachtmis hehehehe).

Green Dragon
2 december 2005, 18:56
Kerstavond is voor ons nog steeds een familiefeest en zal bij ons dus ook in familikring doorgaan dit jaar.
Met nieuwjaar weten wij t nog niet en wachten nog ff af op voorstellen.
Uit ondervinding weet ik dat je op kerstavond toch niet veel kunt doen in discotheken en dergelijke omdat dit voor heel veel mensen nog steeds thuis gevierd wordt (of daarna naar de middernachtmis hehehehe).

'k was dus weeral ni ingelogd. hehehehe
greetz green dragon en tufje

Trixter
2 december 2005, 18:58
hehe dat is een gewoonte van u he :)
mja ik weet het wel dat het meer een familie feest is maar ik had toch gehoopt op een aantal reakties, het leek me een fijn idee
Gr Trixter

vr6fahrer
2 december 2005, 19:32
Op kerstavond is het bij ons ook altijd een niet te missen bangelijk familiefeest, dus ik zal er helaas niet bij kunnen zijn.
Greetz

ChroMe
2 december 2005, 20:54
Nieuwjaar -> papegaai... met een deel al afgesproken dacht ik

Grtz

Tsjakka
3 december 2005, 17:46
Bij ons wordt kerstmis ook altijd gevierd in familekring dus ik zal er ook niet kunnen bij zijn.

Met nieuwjaar weten we het nog niet, maar wss gaan we toch eerst bij de familie wat eten ofzo en erna nog we iets doen zoals naar de papegaai ofzo

grtz Grey & Kristel

Trixter
3 december 2005, 20:21
ja idd nieuwjaar is eerst ik bij ouders. en dan naar de papegaai .
dus niemand kan bij kerstmis buiten een paar uitzonderingen
jammer maar helaas.
Grtz
Trixter