PDA

View Full Version : Wie doet wat met oud op nieuw

ChroMe
31 oktober 2005, 14:37
Misschien kunnen we allemaal iets samen gaan doen (met diegenen die niet moeten werken enzo)...

't is maar een voorstel hé

Grtz

Trixter
1 november 2005, 11:32
ik had nog geen plannen en voor mij lijkt me da een leuk voorstel
Greetz
Trixter

Green Dragon
2 november 2005, 05:23
Tof idee. Alle voorstellen zijn welkom :lol:

ewold
2 november 2005, 05:47
ik moet al werken voor kozzmozz in de vooruit in gent.
Normaal ist een commercieel techno feestje boven en nen chill int cafe (andere jaren toch) dus ik zal er al niet kunnen bijzijn.

Greetz

vr6fahrer
3 november 2005, 18:32
Ik heb nog geen plannen....

ChroMe
4 november 2005, 17:14
in papegaai organiseert chris meestal een feestje vanaf middernacht tot ... (totda het gedaan is)... inschrijven is vooraf, ik dacht 30€ betalen en heel de nacht alle dranken gratis (ook sterke)

mss is da een optie, ik weet nog niks zeker, ik zeg maar wa mijn opties zijn voor de moment

Trixter
7 november 2005, 19:54
laat maar optijd iets weten, ik wil zeker meegaan
de tent in zandvliet is da ook geen optie? al vind ik 30 euro geen geld om nieuwjaar in te gaan dus da zie ik ook wel zitten

greetz
Trixter

ChroMe
7 november 2005, 22:22
tent in zandvliet is meestal zo'n marginaal feesje met als gemiddelde leeftijd 11 jaar... wa ni wil zeggen als ge der me nen hoop henne ga da da ni plezant kan worden é, en tis 2 minute fietsen van mij thuis dus das ook positief

Trixter
8 november 2005, 09:26
ja maar 30 euro voor heel de nacht gratis booz daar zeg ik ook ni neen tegen nu enkel een manier vinden om thuis te geraken dan :)

ChroMe
8 november 2005, 12:20
hehe me de vlo of de bus ofzo... of iemand zoeken die bob is

ik ga me de fiets gaan denk ik

Grtz

Trixter
15 november 2005, 05:27
er is niet echt veel reaktie op deze topic
niemand die weet wat die gaat doen met oud op nieuw???
Grtz
Trixter

ewold
15 november 2005, 11:16
Zoals ik al zei ik moet WERKEN :D
en vrijkaarten kannek op ouwejaar ook ni fixen, den dag erna moetek ook werken voor kozzmozz dus mij zul je die dagen ni zien aangezien dak dan eerst nog paar dagen terug tot leven moet komen.
Alvast ne gelukkige nieuwjaar op voorhand :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa: :occasion9: :grommit: :santa:

frp1700
24 november 2005, 11:42
Ik moet eerlijk zijn: 30 of 40 € voor nen hele nacht boozen zie 'k wel zitten, maar 't is da'k 40km van kant zit om thuis te geraken he...

Andere optie is 't nieuwe jaar inzetten met een bakske Palm bij een paar kameraden, en daar kan 'k wel blijven pitten...

Moeilijke keuze dit jaar...

ewold
24 november 2005, 22:49
Voor elk probleem is een oplossing : ge koopt nen woonboot en ge legt die bij den tom int zwembad tijdens het kerstverlof, zo zijt ge op vakantie en ni ver van de papegaai

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Trixter
24 november 2005, 23:04
ge kunt ook bij mij thuis op de zetel crashen, ik krijg altijd vervoer naar me thuis dus. das is keine probleem of zoiets :)
gr trixter

ArmiCOLT
26 december 2005, 09:51
Misschien een idee voor jullie. Wij gaan met een deel van de club bij iemand eten om al wat op te warmen. Daarna tram 3 op richting stad om daar den boel wat verder te verzieken (vooral uw eigen :lol: )
Dus moest je naar Antwerpen afzakken kan het zijn dat je daar een bende prettig gestoorden ziet rondlopen, roep dan even heel hard CIT VICIOUS en alles komt goed :lol:

Green Dragon
26 december 2005, 10:52
tof idee he, wij gaan tegen half twaalf naar de linkeroever om naar t vuurwerk te kijken en daarna mss ook ff via de voetgangerstunnel naar de grote markt.

Greetz

ChroMe
26 december 2005, 16:53
Voor elk probleem is een oplossing : ge koopt nen woonboot en ge legt die bij den tom int zwembad tijdens het kerstverlof, zo zijt ge op vakantie en ni ver van de papegaai

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

LOL, das geregeld voor mijn part ;)

Grtz

frp1700
27 december 2005, 11:42
Euhm, ik denk toch da'k in de kempen zal blijven met den overgang...

Greetz