PDA

View Full Version : Nieuwe layout nightbreedcarclub.be

ewold
23 oktober 2005, 17:54
Zoals de meesten het al gemerkt zullen hebben is onze site deze week iogefrist en overzichtelijker geworden.
Laat ons een keertje weten wat jullie ervan vinden en tips en suggesties zijn nog altijd welkom.

Greetz

http://www.nightbreedcarclub.be

vr6fahrer
23 oktober 2005, 18:09
Ik vind het wel geslaagd al zeg ik het zelf, nog enkele details moeten afgewerkt worden zoals de achtergrond bij de fotos enzo. Hopelijk vinden jullie het wat. Suggesties zijn ook nog altijd welkom he.
Special thx to ewold en chrome!

ChroMe
23 oktober 2005, 22:58
no problemo, en ik zal is nekeer me m'n laptopke tot bij u komen en dan kunnen we er is ne namiddag aan werken om de code wa ordelijker enzo te maken, en misschien links en rechts nog een aanpassingske te doen hé

Ik vind het in alle geval veel duidelijker zo

Grtz

ArmiCOLT
28 oktober 2005, 14:26
hij was al proper maar nu lijkt hij me ook nog overzichtelijker. Chique dinges

ewold
4 april 2006, 15:42
Binnekort komt er ook een ander fotoalbum dat voor ons gemakkelijker te beheren is, waar sneller foto's op zullen geplaatst kunnen worden en waar mensen punten geven en commentaar leveren.
Dit zal een van de dagen door Dries verder in orde gebracht worden maar jullie kunnen alvast al eens gaan kijken op :

http://www.ncc-tuning.be/coppermine/

Laat maar weten wat jullie er van vinden...

ewold
4 april 2006, 15:58
En ter info, 3 dagen voor het einde van het .eu domeinnamen nemen ze toch wel ncc.eu van ons af zeker, bende hooligans
Vanaf vrijdag is een .eu voor iedereen beschikbaar en had in januari al een aanvraag ingediend voor ncc.eu zodat wij konder zeggen dat we er het langst op aan het wachten waren maar 1 of ander firma'ke krijgt hem dus...

Dear Ewold Van der Maeren,

The 7th of April 2006, the Landrush period will start and open registrations for .EU domain names will become available. You have already applied for the following domain name to be registered: ncc.eu

Unfortunately, this domain name has already been registered by someone else during the Sunrise Period, which makes it impossible for us to register it for you. You can always start an procedure for solving disputes about these domaines. For further information you can click on following link. http://www.eurid.eu/en/general/document ... 1018584040 (http://www.eurid.eu/en/general/document.2006-02-20.1018584040)

You can always apply for another .EU domain name.

As from the 7th of April 2006, you will be able to check the availability of .EU domain names and register them immediately if they're still free!

If you have any questions/problems regarding this issue, do not hesitate to contact us by replying to this email.

Best regards,

ChroMe
4 april 2006, 17:26
neem dan ncc-tuning.eu ofzo, maar be vind ik wel beter

ewold
4 april 2006, 18:48
ja twas meer voor den ncc te doen dan voor den .eu
btw op 20 mei 2006 vervalt het recht op ncc.net :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Domain Name: NCC.NET

Administrative Contact, Technical Contact, Zone Contact:
RareNames, WebReg
4200 Wisconsin Ave NW
Washington, DC 20016-2143
US
202-478-0990
202-478-0990 [fax]
brokerage@buydomains.com

Domain created on 20-May-2003
Domain expires on 20-May-2006
Last updated on 16-Aug-2005

Green Dragon
7 april 2006, 08:13
Binnekort komt er ook een ander fotoalbum dat voor ons gemakkelijker te beheren is, waar sneller foto's op zullen geplaatst kunnen worden en waar mensen punten geven en commentaar leveren.
Dit zal een van de dagen door Dries verder in orde gebracht worden maar jullie kunnen alvast al eens gaan kijken op :

http://www.ncc-tuning.be/coppermine/

Laat maar weten wat jullie er van vinden...

Hey Ewold, dit is echt wel super en overzichtelijk.
'k heb eens geprobeerd om foto's toe te voegen, maar da lukt precies nog ni.
Heb ook geprobeerd om me hierop in te loggen, maar mijn paswoord en wachtwoord wordt niet aanvaard.
Mail me maar pm als alles op punt staat.

Greetz en doe zo vooral verder.

G.D.

ewold
26 mei 2006, 21:04
vandaag zijn we de 2000 berichten overschreden :)
sinds onze meeting ook weer meer beweging op het forum en hoop dat het zo mag blijven voortgaan :)

Venzie
27 mei 2006, 05:31
Mogen er zelf Topics aangemaakt worden met fotos en filmkes enzo,alle links naar filmkes?wel over tuning,da spreekt voor zich

ewold
27 mei 2006, 12:21
da mag allemaal :)
zolang tmaar iets nuttigs is :)

ale onnuttige dingen mag ook als we ne keer goe kunnen lachen :D

ewold
10 augustus 2006, 18:10
zeg venzie waar blijven uw posts nu :)

ewold
13 augustus 2006, 21:17
Voorstel dat ik al met Dries overlegt heb : We zouden een mail adres willen openstellen waar mensen van buiten de club foto's kunnen mailen van meetings of hun wagen en dat wij (ik en dries) die op het fotoalbum bijvoegen omdat volgens mij er ook wel een deel mensen zijn die wel foto's maken op meetings maar geen of weinig plaats hebben voor deze te plaatsen. Reden dat we ze zelf gaan plaatsen is voor een beetje controle erover te hebben wat er allemaal in het fotoalbum bijkomt, dit kan opengesteld worden dat iedereen foto's kan toevoegen maar is er ook geen controle meer...

Hopende da ge mijne zever hierboven verstaat, wat denkt de rest ervan ?

Green Dragon
13 augustus 2006, 22:31
Goei idee.

Greetz

ewold
15 augustus 2006, 21:12
Foto's kunnen voorlopig al verzonden worden naar pictures@ncc-tuning.be
Gelieve op de grootte te letten dat het wel verzonden geraakt en ook erbij te vermelden wanneer en waar de foto's getrokken zijn zodat we ons niet moeten afvragen of het gras op de achtergrond het gras van vw mania is of het gras van imt :).

PS : Het nightbreedcarclub adres wordt binnenkort ook aangemaakt by dries co ltd.

vr6fahrer
15 augustus 2006, 21:17
pictures@nightbreedcarclub.be is aangemaakt, jullie kunnen dus vanaf nu meeting pics naar daar sturen.

ewold
22 augustus 2006, 21:00
Kleine opkuis gehouden vandaag, het 2nd ncc meeting is verwijderd.
Posts op kopen/verkopen waarin een jaar tijd niet gereageerd werd, worden ook de automatisch verwijderd.

Kwestie dat het ook wat overzichtelijk blijft en niet teveel outdated info bevat.

ewold
25 augustus 2006, 22:16
Blijkbaar paar problemen met de site zelf, lazernet verwijst niet door naar de juist pagiina en geeft een fout.
In ieder geval is hij rechtstreeks te vinden op

http://users.pandora.be/nightbreedcarclub/