PDA

View Full Version : NCC Pooltornooi 2005-06

vr6fahrer
31 augustus 2005, 23:01
Ik zal eens een tornooiblad maken zodat we verspreid over alle donderdagen kunnen poolen in competitie. Met een beker voor de winnaar héhéhé. Leuk voor in het najaar misschien , of niet?

ChroMe
31 augustus 2005, 23:41
bwa ik hou ni zo van onderlinge competitie, maarja ik ben ni de enige die iets te zeggen heeft natuurlijk

Green Dragon
1 september 2005, 09:33
ALLE ideen voor activiteiten in clubverband zijn steeds welkom en worden ook aangemoedigd. zoals poolcompetitie, zwemfestijnen, paintball-middag, cinemake, keertje uitgaan, ............
Maar deze ideen moeten steeds besproken worden met het bestuur en niet op eigen initiatief georganiseerd worden.
Het bestuur neemt ook geen enkele beslissing zonder onderling overleg.
Hoe groter de club wordt, hoe belangrijker dit zal worden om vergissingen, misverstanden en ruzies te vermijden. Ieder lid moet de kans krijgen tijdig geïnformeerd te worden zodat reclamaties achteraf niet kunnen. Zoniet zullen wij de zoveelste club zijn die de vijf jaar niet overleefd.
Hopelijk begrijpt iedereen dat de clubsfeer en de relaties tussen de leden onderling voor mij het allerbelangrijkste is en dat ik er alles aan zal doen om de eenheid in NCC te behouden die er nu is.

Greetz en tot vanavond. :o :lol: :wink:

frp1700
1 september 2005, 12:22
liever een club waar iedereen met iedereen overeenkomt, maar die ni veel doet buiten meetings en beurzen afschuimen, dan een club met ambras, en waar ge kliekskes krijgt, da hebben we al gezien, en komt de clubsfeer absoluut ni ten goede...

De sfeer zoals ie tot nu toe was, moet kost wat kost bewaard blijven!!!! :wink:

greenhound
7 september 2005, 17:42
ben ik het helamaal mee eens. je moet het een beetje houden zo als het nu is. vindt het steeds leuk om op donderdagavond naar de papagaai te komen. en als jullie iets doen organiseren doen we graag mee

greetzzzz greenhound

Green Dragon
11 oktober 2005, 09:44
Hey Drieseman, hoe zit het met het pooltoornooi???
hehehehe

ewold
11 oktober 2005, 16:55
Tis aant bestuur hier iets inmekaar te steken.....
Further no comments :D

Green Dragon
11 oktober 2005, 22:48
jaja zijn we mee bezig he ewold. :lol:

vr6fahrer
12 oktober 2005, 09:02
Tis ineengestoken, maar tis iets voor in de winter he mannen!

Green Dragon
12 oktober 2005, 21:47
Brrrrr 'k vind het toch al koud worden ze
hehehehe

vr6fahrer
17 oktober 2005, 14:58
Den donderdag kunnen jullie hiervoor inschrijven he, het wordt gespeeld met een officieel pooltornooiblad, met herkansing als je verliest, en alle spellekes zullen door de clubkas betaald worden (+/- 100 euro). Er zijn ook bekers te winnen voor de winnaars, maar aan die finales komen we waarschijnlijk pas volgend jaar rond maart/april. We kunnen van start gaan van zodra we 16 deelnemers hebben, dus allemaal meedoen he, tis volledig voor de fun!!!

Green Dragon
17 oktober 2005, 15:54
ikke doene mee

ewold
17 oktober 2005, 17:10
hebben we wel 16 members die kunnen meedoen :?: :D of ist open voor iedereen :D

frp1700
18 oktober 2005, 11:59
members + partners + friends????

denk wel da we er komen dan he... :lol:

vr6fahrer
18 oktober 2005, 21:28
Inderdaad de vaste donderdagkern he dan komen we wel aan 16,
hier is het speelblad: http://users.telenet.be/nightbreedcarclub/pictures/allerlei/nccpool20052006.jpg

ChroMe
19 oktober 2005, 08:30
Kleine opmerking (eerst aan het bestuur, dan mag de rest het pas lezen, ge weet wel waarom)... Zou je ni beter een competitie houden ipv een knock out tornooi, bij competitie speelt iedereen evenveel, lijkt me leuker... nu kan 1 keer een foute stoot op zwart en int verkeerde gat het einde betekenen van het tornooi... competitie lijkt me ook ni zo moeilijk om op te stellen in schema, en dan hang je ook ni vast aan data, je maakt een lijstje met alle namen horizontaal, dezelfde namen verticaal, je zet een kruisje in de cel waar 2 keer je eigen naam staat, en al de rest moet gespeeld worden, en dan stel je bvb dat je maar 1 match per avond mag spelen ofzo... of misschien geen limiet hierop je ziet maar

Grtz

Green Dragon
19 oktober 2005, 10:35
Dries, stof tot nadenken :lol:

vr6fahrer
19 oktober 2005, 12:33
Voor mij is dat allemaal goed, hoe meer ideeen hoe beter, ik heb er ook al aan gedacht maar dat 1 foute stoot het einde betekent klopt niet, een spel bestaat telkens uit een "best of 3", dus elke match zijn 2 of 3 spellekes tegen elkaar. Als je dan verliest krijg je bovendien nog een herkansing (wat weer best of 3 is). Iedereen speelt dus minstens 2 "best of 3-matchkes". Als we een competitie doen betekent dit dat er 16 tegen elkaar moet spelen, dwz 360 spellekes , dan zijn we binnen 5 jaar nog bezig he... Met dees tornooiblad komen we aan 31 best-of-3 dus max 93 spellekes, ook betaalbaar voor de clubkas. Laat maar iets weten er zijn misschien nog vormen van competitiestructuren.

ewold
19 oktober 2005, 14:20
deruit is deruit nah
en dan vloeken dak er eerst uit lig op nen slechten dag :p

ChroMe
19 oktober 2005, 15:01
Als ge dan ipv 3 matchkes maar 1 match pakt en ge neemt competitie, dan hebde maar 120 spellekes en dan kan toch iedereen evenveel spelen (wa mij echt wel leuker lijkt, tga om de sfeer he ni om den beker)

Grtz

ewold
19 oktober 2005, 16:18
kunt ge nog altijd de beste 4 halve finale en finale laten spelen na die 120 spellekes :)

das dan nog een 3 x 3ˆ = 9ˆ extra bovenop die 120ˆ , dus eum ja veel geld

of anders gelak de voetbal in pooles :D ma ken daar de balle van dus da latek ook over aan de mensen die er iet van kennen...

vr6fahrer
19 oktober 2005, 16:21
Das wel waar maar dan hebde weer het probleem da als ge 1 fout maakt ge uw match verliest he, en als er iemand nimeer komt opdagen tijdens da half jaar, dan is heel de competitie naar de knoppen he, want den ene heeft dan meer matchen gespeeld dan den andere enzo. Ook hebde dan dat de mensen die er elke week zijn, die hebben waarschijnlijk dan al al hun matchen gespeeld na een maand en anderen nog maar 1 ofzo..

vr6fahrer
19 oktober 2005, 16:23
da latek ook over aan de mensen die er iet van kennen...
Zien wij er dan uit alsof wij daar wel iets van kennen? :lol:

ArmiCOLT
20 oktober 2005, 08:30
Da noemen ze een club besturen met open vizier :lol:
Laat olle maar is gaan vind dat leuk dit soort discussies te lezen :wink:

Green Dragon
20 oktober 2005, 10:37
Da noemen ze een club besturen met open vizier :lol:
Laat olle maar is gaan vind dat leuk dit soort discussies te lezen :wink:

Niks open vizier, niks discussies. Pure DICTATUUR ja da moet er zijn.
Zwijgen en slikken. Schnell oder raus.
:lol: :lol: :lol:

ewold
20 oktober 2005, 13:47
Niks open vizier, niks discussies. Pure DICTATUUR ja da moet er zijn.
Zwijgen en slikken. Schnell oder raus.
:lol: :lol: :lol:

Hij geeft toe ....

Green Dragon
20 oktober 2005, 14:08
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

ArmiCOLT
20 oktober 2005, 14:47
En toch is het schitterend :lol: :lol:

vr6fahrer
21 oktober 2005, 11:15
De meesten vonden het goed dus kunnen we ermee starten en nen beker gaan kopen, die zal opgesteld worden in de Papegaai samen met het tornooiblad in groot formaat. En vanaf volgende week inschrijven met lotje-trek :P

ChroMe
21 oktober 2005, 11:31
Allez en ik stond gisteren nog zo scherp, en da begint pas volgende weken pffff ;) Chance voor ullie ;)

Grtz

ewold
21 oktober 2005, 13:05
en had ge mij bezig gezien voor ge er waard :) heb de tafel opgeruimd terwijl den dave al zijn ballekes der nog lagen....

Telt ook al ni , en volgende week ist officieel en dan wilt er wer niks in ze :p

frp1700
21 oktober 2005, 15:31
Telt ook al ni , en volgende week ist officieel en dan wilt er wer niks in ze :p

We zullen haar op de pockets tekenen zenne... :lol:

vr6fahrer
23 oktober 2005, 18:11
Vanaf volgende donderdag: inschrijving!

vr6fahrer
29 oktober 2005, 21:26
Iedereen is ingeschreven met lotjetrek:
http://users.telenet.be/nightbreedcarcl ... 052006.jpg (http://users.telenet.be/nightbreedcarclub/pictures/allerlei/nccpool20052006.jpg)
Vanaf volgende week kunnen we dus beginnen he!

Green Dragon
30 oktober 2005, 16:18
Heeft er iemand aan den Dennis gedacht??? :?:

ChroMe
30 oktober 2005, 19:51
Die kan bijna nooit naar de clubavonden komen dus dan zou het ook vrij dom zijn om hem in te schrijven hé... en als hij toch ineens andere uren moest krijgen van zijn werk ofzo, dan vinden we daar nog wel iets op hé

Grtz

tufje
30 oktober 2005, 20:00
AAN IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES GEWENST :lol:

vr6fahrer
30 november 2005, 09:59
De stand van zaken kunt u zien op volgende link:
http://users.pandora.be/nightbreedcarclub/pictures/allerlei/nccpool20052006.jpg
Ook op de hoofdpagina van de website kun je eraan en natuurlijk ook op het scorebord in de Papegaai
Er zijn al heel wat verrassingen gevallen in de eerste ronde dat belooft!!!

De beker wordt deze week normaal gezien ook al geleverd ;-)
greetz

Trixter
1 december 2005, 13:31
gaat ge die in de papegaai tijdelijk zetten?
zodat iedereen die kan zien ??
en nadien aan de winaar geven?
tis maar een voorstel

Green Dragon
2 december 2005, 14:48
goei voorstel, maar da was idd de bedoeling ja.
:lol: :wink:

vr6fahrer
20 januari 2006, 10:56
Heeft er gisteren iemand gespeeld???

ewold
20 januari 2006, 11:33
Ik denk het niet maar ben dan ook niet tot het laatste gebleven, den dave en den tom waren in goei form ma ik s*ckt* like hell :(

vr6fahrer
15 februari 2006, 13:21
Chrome, morgen matchke??? ;-)

Green Dragon
15 februari 2006, 14:45
t wordt tijd dat er nog wa verder aan t toornooi gewerkt wordt he.
Den eerste ligt er toch al uit :-)

ChroMe
15 februari 2006, 16:57
Misschien, kzal zien of ek in form ben of ni é :D en of ik al petrol ben of ni

Grtz

vr6fahrer
23 augustus 2006, 08:43
Alé we komen eindelijk aan de finales van het tornooi. Dat de beste moge winnen!!!! Inzet: den enorme beker en natuurlijk de titel "kampioen" gedurende een jaar :p

ChroMe
23 augustus 2006, 12:12
Kzal meneige één vd weken is laten inmaken door de Chris é... (eigelijk kan de Chris da tornooi toch ni winnen, die zit ni in NCC, zou ni fair zijn é, dus mag ik ni zomaar ne ronde verder???? :P :D )

ewold
23 augustus 2006, 17:40
nope da mag ni nee :)
anderzijds , de chris heeftem al wijt een jaar staan , dus hij mag wel eens gaan verhuizen .... :D

vr6fahrer
29 augustus 2006, 10:23
dezen donderdag: Dries-Fred

ewold
29 augustus 2006, 22:41
ik doe dienst als gokchinees, vanaf dak 100€ heb verzameld op den dries, kopek dien om voor 20€
Of mochtek da hier nog ni zeggen...

ChroMe
30 augustus 2006, 14:39
Kheb de Chris verslagen é, me veel sjaans weliswaar, ma ik sta dus al in de finale ;)

Grtz

Tsjakka
30 augustus 2006, 20:31
Proficiat makker =D> \:D/

ChroMe
16 november 2006, 21:08
El pooltornolio is gewonnen door el christoleros... Verdiend gewonnen!

Nu maar beginnen nadenken voor een formule voor volgend jaar, per paar, of een competitie ipv knock out (zodat iedereen evenveel speelt, en een soort systeem da je je match maar 1 keer mag verzetten, als je dan ni kan verlies je forfait ofzo)

Grtz

ewold
17 november 2006, 09:24
Lap nu staat dien beker daar al een jaar , na maggem der nog blijven staan ook ;)

Tsjakka
18 november 2006, 11:31
Hij heeft er wa aan kunnen wenne hé, tis maar dat m die nu op een beter plaatske zet ipv achter een plakaat ofzo 8), Proficiat m8 :wink: