PDA

View Full Version : Deze Donderdag (01/09/05) - GEWOON CLUBAVOND DUS

ChroMe
30 augustus 2005, 18:25
Het wordt kei goe weer dus ik stel voor om ipv naar papegaai te gaan nekeer allemaal bij mij te komen zwemmen... (zwembad is verwarmd en na 3 dagen goed weer is het water toch minstens rond de 28° schat ik)

Norbertijnenstraat 5 is m'n adres en is ni ver van papegaai, voor uitgebouwde auto's zou ik toch aanraden om afrit stabroek te nemen en dan de abtsdreef af te rijden (geen vluchtheuvels dan, als je juist rijdt)
Voor papegaai kom je op links een straat tegen (das de abtsdreef), deze neem je, rij je helemaal ten einde af en dan rij je onder een brug en neem je wat bochten, na een lange linkse bocht zie je links een klein straatje, dat neem je en je gaat direct rechts (rechtdoor loopt dood), dan de 2e links en dan helemaal ten einde rechts... die straat is het (nummerke 5)

Antwoord hier ff als je komt... (als er ni genoeg volk komt dan maar gewoon papegaai hé)

Grtz

PS: Vergeet elle ZWEMGERIEF ni é... en liefst ook nen handdoek, maar da hemme we hier ook nog wel ligge alst echt moet, drank hebbe we ook wel maar als ge nog drank of chips ofzo hebt staan, neemt gerust mee

Zeg het ook verder hé, ni iedereen leest het gastenboek of zit op het forum

AANWEZIGEN:
- Ewold
- Dries
- Peter (NL)
- Marijn

ChroMe
30 augustus 2005, 18:42
http://img305.imageshack.us/img305/3884/untitled20ls.jpg

A: Dit is de baan die je normaal naar papegaai neemt, net na de afrit van stabroek
B: Hier is papegaai, als je daar bent ben je te ver, je moet de blauwe lijn volgen
C: Let op voor dit straatje, ligt net achter de bushalte waar de huizen beginnen, als je hier niet inslaat en rechtdoor gaat is er een vluchtheuvel (niet aan te raden dus). Daarna direct rechts, 2e links en ten einde rechts (dit is de Norbertijnenstraat, daar nummer 5)

ewold
30 augustus 2005, 18:49
Da zienk wel zitten, zal een fleske bacardi meepakke ofzow en een fleske cola :D:D:D

Green Dragon
30 augustus 2005, 18:53
Tom, k zou graag hebben dat je deze activiteiten op een andere dag dan de clubavond organiseert. Anders komt er binnen kort nog minder volk naar toe.
De clubavond is gewoonte en een betteke traditie en da wil k zo houden.
Iedereen weet ons er te vinden en rekenen daar ook op.
Voor velen is dit een ontspanningsavond tijdens de drukke werkweek, waar ze zeker van zijn dat ze iemand tegenkomen.
Anders komt er binnen kort nog drie man, twee bij jou en vier misschien nog ergens anders.

Greetz

ChroMe
30 augustus 2005, 19:00
Da is toch maar ene keer, volgende week is het weer gewoon in papegaai, 't is dermee dat ik het hier zet zodat zoveel mogelijk volk het weet hé

Grtz

Green Dragon
30 augustus 2005, 19:02
snap k wel, maar doe dat dan een andere dag.
Er zijn ook leden die geen internet hebben en ga jij die telefonisch verwittigen? Zij zullen lachen als ze in de papegaai komen en niemand aantreffen.
'k zou ook graag komen zwemmen, maar eerst eens goed over nadenken.

ChroMe
30 augustus 2005, 19:04
Laat iemand de Kris waarschuwen dan hé da die de mensen doorverwijst naar mij thuis ofzo en dan laten we een telefoonnr achter waar ze ons kunnen bereiken

Een andere dag moet iedereen wel kunnen hé en het moet goed weer zijn etc etc... da komt er toch ni van... nu is er tot hiertoe enkel maar positieve response (buiten de jouwe dan ;))

Grtz

PS: Net naar Dries gebeld, en die vond het ook een goed idee (heb hem ook uitgelegd wat jij gepost had Ive maar hij vond dat zo geen probleem), Wim nam zijn GSM niet op...

ewold
30 augustus 2005, 19:09
:happy1: :blob5: :salute:
ale kzal mijn zwemshort maaral terughangen dan :)

vr6fahrer
31 augustus 2005, 00:36
Voor mij is da goe voor donderdag!

Green Dragon
31 augustus 2005, 09:24
vandaag wordt het de warmste dag en zwoelste avond van augustus.
DOE DAT VANAVOND DAN maar niet morgen.
Morgen kunt jij onmogelijk iedereen iets laten weten.

Green Dragon
31 augustus 2005, 09:25
Vandaag wordt het de warmste en zwoelste avond van augustus.
DOE DAT DAN VANAVOND en niet morgen

Tsjakka
31 augustus 2005, 09:56
FF over nagedacht, maar ik vind het ook ni zo een goei idee om de clubavond op donderdag te veranderen.
Donderdag is clubavond "same place, same time every week"
Mij zal je donderdag zoals gewoonlijk in de papegaai vinden, iets later omdat ik met de late sta. :twisted:

Tsjakka
31 augustus 2005, 13:03
Even duidelijk zijn:

DE CLUBAVOND GAAT NOG STEEDS DOOR IN DE PAPEGAAI DEZE DONDERDAG

Zoals gewoonlijk is iedereen welkom daar en uiteraard niet verplicht om te komen.

Greetz tot dan

ewold
31 augustus 2005, 17:31
Misschien dak dan een pintke drink, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, ff na den tom sjees, plons da zwembad in, terug kleren aan, pooleke doen, pintke drinken, naar den tom, terug da zwembad inspringen, terug naar de papegaai, pintke drinken, .....

en dan tegen nen boom rijden van die pintjes :D :D

ChroMe
31 augustus 2005, 19:05
Cava das goed dan zwemmen we niet... of pakt anders allemaal zwemgerief mee voor na papegaai om een uur of 11 ofzo amaal naar mijn thuis te gaan, water is nu al 29° dus 's avonds is da super om te zwemmen.. maarja ge ziet maar ik ga er geen tijd meer insteken

Grtz

Trixter
31 augustus 2005, 19:05
looool gieren Ewold
is wel een goei idee
:)
maar kruipt wa benzine in he
of diesel

ewold
31 augustus 2005, 19:57
ja of we moeten een pendelbuske vinden eh :)
Pendele tussen papegaai en tom :D
Ma goe, de kogel is door de pastoor zijn kopke in de kerk, we gaan naar de papegaai :D

vr6fahrer
31 augustus 2005, 22:47
Tom stel gerust eens een dag voor hé om pool-feestje bij u thuis te doen. Zoals ge ziet zijn de clubavonden heilig voor de meesten, ge moet ook begrijpen dat wij maar 1x per week in de papegaai komen hé. Alé voor mij was het goed geweest hoor maar zoals ive zegt er zouden zowiezo mensen niet verwittigd zijn en das dan wel lastig he. Tot donderdag (kheb uwen turnavies bij he)

frp1700
1 september 2005, 12:08
mijn visie:

we zijn een van de weinige clubs die ELKE WEEK clubavond hebben, op een VASTE DAG, op een VASTE PLEK.
Daar zouden we trots op moeten zijn, de meeste clubs hebben slechts een "bestuursvergadering" ene keer in de maand ofzo, en dan is er voor lol trappen en een pintje pakken maar weinig plaats he.
Dat moet zo blijven, donderdag is den beste dag van de week, gewoon omda't dan clubavond is.

En er is anders ook niks dat ons tegenhoudt om op andere dagen zelf iets te organiseren met vrienden (aangezien alle leden van NCC & friends toch sowieso onder de vrienden gerekend worden).
Maar die clubavond is mij in ieder geval HEILIG, in de papegaai en liever nergens anders. Daar moet alles voor wijken.

Tom, 't was een fantastisch idee, maar ni op donderdag, 'n andere dag heel graag...

Greetz & cu tonight

ChroMe
1 september 2005, 14:33
Cava... op een andere dag krijg je toch ni iedereen bij elkaar maar das goed dan moet ik nie voor ne man of 20 stoelen voorzien en plaats maken, glazen klaarzetten, drinken voorzien enzo... allemaal des te makkelijker voor mij...

Grtz