PDA

View Full Version : Waar zit de Carl?!!

ChroMe
15 augustus 2005, 21:12
Carl post nekeer iets als ge dees leest ofzo? Da we een idee hebben waar ge zit en of ge nog is langskomt ofzo?? 'T is al veel te lang geleden é!!!

Grtz

pds trading
25 september 2005, 15:37
De Carl zijn auto is verkocht !

Hij staat te koop voor 9000 euro bij een garage ! :wink:

Groetjes Philip ( passat)

ChroMe
25 september 2005, 20:31
wist ik al, topic is al anderhalve maand oud, we hebben enkel heel lang moeten wachten op nieuws van de Carl, wa wel jammer is natuurlijk

pds trading
25 september 2005, 22:03
Wat heeft hij nu gekocht ?

Is hem volledig gestopt in "het wereldje" ??

greetz

ewold
26 september 2005, 15:22
we zullen het ne keer uitzoeken maar ik hoor er ook niets meer van dus denk het voorlopig niet....

greetz

pds trading
26 september 2005, 17:06
Ja die zijn vriendinneke was er ook nooit niet echt voor te vinden hé :shock:

Ging altijd dik tegen haar zin mee dus .... mss vandaar :idea:

greetz

A3_DUDE
26 september 2005, 23:04
ik leef idd nog ... audi is idd verkocht en nieuwe golf 5 is besteld... levering eind december normaal.

Heb laatste maanden echt geen tijd gehad, veel te druk op het werk net gebouwd etc ... en de tijd die er dan over was spendeer ik toch graag met mijn vriendin ...of ik volledig ga stoppen ... denk het niet maar 'hoe' ver ik er ga in gaan weet ik nog niet ... interieur etc gaat sowieso volledig in het leder gezet worden bij t&t en schroefkit en velgen ... mss na een tijdje bumpers wat cleanen etc .. we zien wel.

wat ik toch graag tegen PDS wil zeggen (das mister druggie denk ik hé)
denk niet dat jij er veel zaken me hebt of hier uw mening moet uiten over hoe mijn vriendin haar voelde volgens U. Wij kunnen u niet eens en jij ons zeker niet ... buiten dat uw ogen altijd rood zien van den drugs ... 1 van de reden dat wij geen interesse hadden u beter te leren kennen (knap ik sowieso al vanaf) ... Dus zou zeggen zie dat uw eigen zaken inorde zijn en houd uwe snuif neus tussen ander mans zaken uit!
En maak geen veronderstellingen over dingen waar je niets van kent of geen idee van hebt.!

Slaapwel Droggy passat!

Aan al de rest de groeten en tot 1 van de!

ChroMe
27 september 2005, 10:06
Arré toch al nieuwe plannen, nice! Kzou zeggen als ge kunt spring nekeer binnen op ne clubavond hé, al is het maar een half uurke, kan iedereen wa bijpraten enzo. In ieder geval wel tof dat we terug iets van je horen.

Grtz

Green Dragon
27 september 2005, 14:23
Hola mannen, hou het een beetje proper he.
Kristof, iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen en te laten wat ie wil natuurlijk.
Iedereen heeft ook zijn eigen mening uiteraard.
Maar laten we allemaal eens een beetje meer letten op wat we zeggen of schrijven? Jullie kennen mekaar inderdaat niet, dus hoeven zo'n uitspraken ook niet. Carl zijn vriendin is een tof meiske en als die nu minder geïnteresseerd is in tuning, so be it. Niet iedereen is gelijk. Ik ken hen al wa langer en 'k denk niet dat dat zo is.
Zij hebben ook geen verantwoording af te leggen aan eender wie he. :wink:
Carl, 'k kan verstaan dat dat een beetje verkeerd over kwam, maar de Kristof kennende is da ni gemeend. Da's nu een typisch voorbeeld van verkeerde interpretatie van wat getyped wordt en niet gesproken wordt.
Eén van de redenen waarom 'k eigenlijk niet zo van die forums hou (en chatten in 't algemeen). Je weet nooit op welke manier, met welke intonatie of expressie iemand typed, wat je bij een gewoon gesprek wel hebt.
Mannen, 'k zou zeggen vergeet da gewoon en hou de sfeer in de club hoog, want 't laatste da we kunnen hebben is wel ambras onder de leden.
Da's de reden waarom de meeste clubs geen 5 jaar bestaan.

Greetz en tot op de clubavond.
Green Dragon
:lol: :wink: :shock:

ewold
27 september 2005, 16:44
case closed

ewold
16 oktober 2005, 09:03
Ben gisteren de Carl tegengekomen in het nachtelijk leven en alles is goed met hem, binnenkort zou hij zijn nieuw auto'ke hebben.
Hij ging proberen binnenkort nog eens naar de clubavond te komen en ge hebt allemaal de groetjes van Carl en zijn vriendinneke....

Dus normaal gezien zal hij binnenkort wel eens opduiken in de papegaai.