PDA

View Full Version : vraagje van cit vicious: paintball!!

ArmiCOLT
14 juni 2005, 17:58
Een paar dagen geleden zaten we met de club samen om nog wat activiteiten te plannen. Daar is de vraag gekomen om te gaan paintballen. Maar omdat het altijd leuker is om andere clubs af te knallen dan elkaar :lol:,zijn we op zoek gegaan naar een club die zowat de zelfde gedachtengang heeft als. (Hoe zotter hoe beter) Mits jullie daar het dichtst bij aanleunen en we met jullie ook het meeste contact hebben willen we eerst aan jullie vragen.
Zouden jullie met jullie club een 10 * 15 mensen bijeen krijgen die mee willen paintballen?
Dan zou het het iets worden in den aard van cit vicious vs nightbreed.
Dus laat iets weten.

greenhound
14 juni 2005, 18:21
mij heb je. heb van het weekend ook al gepaintbalt en dat is echt lachen.
dus het zou toch moeten lukken om wa man bij elkaar te krijgen.

greetzzz greenhound

ewold
14 juni 2005, 22:18
I'll be there too alsek kan ;)

vr6fahrer
14 juni 2005, 22:44
Ik tegen de rest :P

ChroMe
15 juni 2005, 00:10
ZALIG! Count me in!

Grtz

ArmiCOLT
15 juni 2005, 16:45
alle dat heeft hier precies wel ingeslagen, zal is op zoek gaan naar nen datum; voor jullie een voorkeur??

ewold
15 juni 2005, 17:02
Offcourse en zie at het voor jullie ook past eh

btw : one rule : don't aim at the cars :D:D:D

ArmiCOLT
17 juni 2005, 15:14
daar kan ik mee leven. Maakt iedereen af, but stay away from the cars :lol:

ChroMe
17 juni 2005, 16:59
Echt niemand die een stripingske wilt? :lol: :lol: :lol:

ChroMe
22 juni 2005, 15:35
Wanneer jullie een datum en een plaats weten (Stabroek?? Zandvliet??) dan laat je het maar weten hé

Grtz

ArmiCOLT
25 juni 2005, 08:32
Komt allemaal in orde. We hebben wel met de club afgesproken nog even te wachten, want als we met dit weer nen overall en nen helm moeten opzetten gaan der een paar wegsmelten. Ik zal is rondhoren en dan kunnen we verder afspreken.

ewold
25 juni 2005, 09:27
Ale ik zijn met de wim en den tom (chrome) met da weer al gaan airsoftshooten en we hebben dat toch ook overleeft (mits backup supplies) ma toch .....

Komt allemaal wel goe ma tmoet nu ook ni -5 zijn he :)

ArmiCOLT
28 juni 2005, 15:12
inderdaad omt allemaal in orde. Maar zouden jullie aan 10 * 15 man geraken? Anders moeten we op zoek naar nog een ander clubje, het is maar op hoe meer mensen ik kan schieten hoe liever ik het heb. :lol:

vr6fahrer
28 juni 2005, 21:54
Ik denk wel da we aan 10 * 15 man kunnen geraken!!!
We zijn toch eens met 36 man naar Katastroof geweest dus dit moet ook lukken. Als we rekening houden met de shiftwerkers natuurlijk.

polowgeister
2 juli 2005, 16:52
ik doe ook mee

greets polowgeister

ArmiCOLT
4 juli 2005, 08:59
ik kom de 17de terug uit verlof dan g ik eens rondhoren. Zou voorstellen ergens in september, dan is iedereen terug uit verlof.

vr6fahrer
5 juli 2005, 00:57
ik kom de 17de terug uit verlof dan g ik eens rondhoren. Zou voorstellen ergens in september, dan is iedereen terug uit verlof.

OK laat het maar weten!

greenhound
6 juli 2005, 18:03
voor mij liefst een datum ergens in augustens, ben dan pas terug van vakantie, enne ik wil marijn wel eens voor zijn kop schieten.

greetzzz greenhound

ChroMe
16 augustus 2005, 17:50
Nog enige concrete plannen rond de paintball, ik heb daar wel zin in!!!

Grtz

ewold
16 augustus 2005, 17:52
kheb daar op de meeting met den armicolt over gesproken en we zouden da ergens eind september willen laten doorgaan, maar we moeten nog deftig afpspreken.

ArmiCOLT
17 augustus 2005, 11:53
Yep en vooral plaats vinden. Heb al eens gekeken in de gouden gids nu nog wat rondbellen om te horen wat haalbaar is en leuk oogt.

Trixter
17 augustus 2005, 13:04
ik gon zeker mee telt maar een manneken bij
greetz
Trixter

ChroMe
17 augustus 2005, 14:05
En best op voorhand via internet verfballekes bestellen, een stuk of 10000 ofzo per ploeg van 15 man en dan die kosten delen ofzo, zal veel goedkoper zijn dan da ge ze ginder koopt en kan normaal geen kwaad (hoor hier ook eens achter wanneer je belt voor een afspraak ofzo) en ge moet ook ni op een kogelke meer of minder zien

Grtz

polowgeister
21 augustus 2005, 17:22
alleeeee manne

wanneer gaat het nu eindelijk gebeuren heb wel
weer eens zin in een dagje paintballen

greets polowgeister

ChroMe
21 augustus 2005, 17:32
Jotjot ik hem der ook nog altijd goesting in...

Hopelijk is er snel nen datum da we da deftig kunnen regelen en afspreken

Grtz

vr6fahrer
22 augustus 2005, 18:59
Laat maar komen die datum!!! Ik ben der klaar voor!!!
:headbang:

ArmiCOLT
1 september 2005, 09:14
Hey mannen,
ondertussen heb ik hier namen van drie firma's eentje in Hoevenen en Ekeren. En dan nog eentje in Oostmalle. Dit waren de drie die het dichtst in de buurt liggen. Voor jullie een bepaalde voorkeur?

ChroMe
1 september 2005, 14:30
Voor mij liefst hoevenen of ekeren, das vrij dicht bij, oostmalle is voor mij al wat verder

Grtz

ewold
1 september 2005, 19:19
vo mij ist allemaal eenders :)

ArmiCOLT
5 september 2005, 16:27
Ik denk dat we dan het gemakkelijkst richting hoevenen trekken, aangezien daar ook verschillende leden hebben wonen en die na hun nederlaag snel thuis zullen willen zijn :lol: .

Er zijn nog twee data 16 oktober of 6 november. Prijs is 25 € voor een dag (10-16uur) en 21€ voor een halve (13-16uur) aangezien de prijzen niet hard schelen zou ik opteren voor een hele dag.
In deze prijs zitten verzekering, kledij en 100 kogels. Je kan kogels bijkopen tegen 7.5€ per 100.

Welke datum preferen jullie en wie gaat er mee? en wordt het een hele of halve dag, liefst zo snel mogelijk antwoord.

ChroMe
5 september 2005, 16:31
Liefst hele dag, das anders echt te kort hoor 3 uurkes ik heb da vorig jaar van 10 tot 17u gedaan en khad gerust nog wa door kunnen gaan...
En waarom moeten de verliezers erna direct naar huis, we kunnen ook me allemaal nadien nog iet gaan drinken ofzo é

Kogels zou ik via internet kopen, veel goedkoper...

Grtz

Green Dragon
5 september 2005, 16:55
16 oktober kan ik niet. 'k Sta dan met de late.
6 november zou eventueel wel gaan.
(voor mij hé. de rest weet ik niet)
greetz

ChroMe
5 september 2005, 18:39
Mij is het allemaal eender, reken wel hoe later op't jaar hoe meer kans op slecht weer hé, paintballen in de zon is dubbel zo leuk als in de modder naar mijn mening... zijn er geen andere data meer vrij (mss wa vroeger) behalve die 2?

Grtz

ewold
5 september 2005, 18:41
bwa, modder of ni , tis de fun da telt eh :)
overlaatst gaan bb gunnen in de ardennen, heel den dag overtrokken met af en toe een goei vlaag, het had ook wel iets en niemand die zich eraan stoorde :D

vr6fahrer
5 september 2005, 20:37
Ik kan die twee datums mee, voor mij ist eender!

ArmiCOLT
6 september 2005, 14:23
16 oktober was de vroegste die vrij was. 30 oktober was ook nog vrij maar dan is het ontspanningsverlof. daarom dat ik dacht dat er misschien enkelen een weekje tussenuitknijpen (bij ons zijn er toch een paar). Dus heb ik 6 november erbij gepakt. Vrees een beetje dat hoe meer datums we gaan voorleggen hoe moeilijker het wordt om af te spreken.

@chrome: tuurlijk moeten we ni direct naar huis. Na de paintball met zijn allen nog ene gaan pakken en nog wat napraten.

ChroMe
6 september 2005, 18:12
Vwala, that's the spirit!!!

Grtz

PS: Hier (http://www.p8ntball.be/products.php?cat=58) kan je kogeltjes online kopen... moet ik enkel nog wat info zoeken over welke kogeltjes het beste zijn, als je ze hier koopt dan moet je niet op een kogeltje meer of minder zien en het zal in alle geval goedkoper zijn dan ze daar bij te kopen

Grtz

ewold
6 september 2005, 18:32
ik wou nog echte kogels te gaan vragen in fn herstal, daar weten ze toch niet hoeveel er in stock zijn :D en moet daar morgen toch ff stoppen

ChroMe
6 september 2005, 18:38
Nee anders is er volgend jaar ni zoveel sfeer op onze meeting als we iedereen van Cit echt afknallen ;) :D lang leve verf en derna doorspoele met een goei pintje (of in mijn geval e waterke ;))

Grtz

ArmiCOLT
7 september 2005, 14:41
@chrome: bedankt voor et compliment wat betreft die sfeer :lol:

Is het dan goed voor jullie dat ik 6 november vastleg?

greenhound
7 september 2005, 17:25
laat iemand ons ook iets weten. wij hebben ook wel zin om mee te gaan

greetz greenhound

ChroMe
7 september 2005, 17:45
Volg gewoon het forum hé, hier zal alles wel opkomen, voor mij is alles goed

Grtz

Green Dragon
8 september 2005, 05:55
ik zal eens rodvragen want niet iedereen leest het forum en er zijn nog mensen die in shiften werken.
'k laat het zo snel mogelijk weten dan.
Greetz, Ive

ArmiCOLT
8 september 2005, 08:49
Wat denken jullie dan van 6 november aangezien het blijkbaar de meest gekozen dag is.

Tsjakka
12 september 2005, 12:34
Ik en Ewold zullen er op 6 november niet kunnen bij zijn. Amuseer jullie als er dan word afgesproken, anders laat je maar weten wanneer er nog een nieuwe datum word vastgelegd.

Greetz

ArmiCOLT
13 september 2005, 09:43
Zou jammer zijn want op jullie wil ik mijn geweer wel eens leegschieten :lol:

Yve laat jij weten hoe of wat?? Ik houd tot vrijdag de laatste datum vast (6/11) moest het niet gaan eventueel een weekje later??

ArmiCOLT
15 september 2005, 08:30
Hey jongens, ween jullie ondertussen hoe het allemaal zit? Mag ik nu de 6de november vastleggen of is er toch nog een prob gerezen??

ChroMe
15 september 2005, 10:59
Vanavond is het clubavond dus ik denk dat er morgen wel iemand zal komen posten wat er uit de bus gekomen is. Voor mij is het alleszinds in orde maar het zou jammer zijn als wimpie en dj wold er ni bij zouden kunnen zijn (want da zijn juist de mannen met (weliswaar online en irl airsoft shooten) gevechtservaring)

Grtz

ewold
15 september 2005, 11:04
ela ela kdoen af en toe airsoftshooten ook eh, das real life en wa extremer als paintball, die manne denke echt da ze een paramilitaire groeperingen zijn :D

ChroMe
15 september 2005, 17:00
Awel da sta er toch ;) 8) :lol:

ewold
15 september 2005, 23:17
Laatst aangepast door ChroMe op 15 Sep 2005 05:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt

nu wel ja :D

ChroMe
16 september 2005, 10:52
lap hij zie ook alles é, snapte nu waarom het van vitaal belang is da den ewold en de wim erbij zijn met de paintball ;) :D :) 8) :twisted:

Green Dragon
17 september 2005, 09:58
Hey mannen,
Blijkbaar is 6 november niet haalbaar voor sommigen onder ons.
Neem dan de week er achter.
Voor ons is alles ok. Als we ni kunnen op de datum dat jullie genomen heb, pech dan. Dan zijn wij er volgende keer beslist bij.

Groetjes Ive en Tamara

ChroMe
17 september 2005, 13:47
De week erop kon wim er ook bij zijn, ewold weet ik niet zeker

Grtz

ewold
17 september 2005, 22:29
ik kan de week erop ook :D

ChroMe
18 september 2005, 01:28
Cavaaa, dan pakt de wim den helikopter, ikke de linker machinegun en den ewold de rechter ;) :P 8)

Grtz

ArmiCOLT
20 september 2005, 08:30
Sgoed zal op ons forum de vraag stellen voor de week erop. Dat wordt dean 13 november. Moest er bij ons geen prob zijn leg ik het ineens vast.

Tsjakka
21 september 2005, 17:45
Damn , heeft er iemand een map want zen wa verkeerd gevlogen :twisted:

Greetz

ewold
21 september 2005, 17:56
En zien dat den Tom gene supply box op zijn kopke krijgt, anders ist rap gedaan :D

ChroMe
21 september 2005, 19:55
Damn , heeft er iemand een map want zen wa verkeerd gevlogen :twisted:

Greetz

Are you going AWOL soldier? Return to the battle or you will be punished!

ChroMe
25 september 2005, 20:33
Weten jullie al iets? Daarstraks den Grey nog gezien en die zei da hij al verlof had genomen voor den 13e dus tzou wel goe zijn als het dan doorgaat hé, en moesten jullie nog niet weten waar te reserveren, hier (http://www.stafort.be/) ben ik gisteren gaan paintballen en die hebben wel een cool terrein...

Grtz

Edit: uwe link zat een foutje in , bij deze verbeterd

ewold
27 september 2005, 18:27
De mannen van cit vicious zijn zich al aan het opwarmen om ons een pak te geven.
Zelfs hunne poster is al af :D

Effe gepikt van hunne site :p

http://img275.imageshack.us/img275/1764/ateam9cg.jpg

dus krijgt ge zo min of meer een idee tegen wie ge het moet opnemen...

ahja en ze pakke rampo ook mee

http://img223.imageshack.us/img223/9923/phillerambo6ek.jpg

ewold
27 september 2005, 18:30
voor mij is de 6e november vrijgekomen, maar voor de wim weet ik het niet.

ChroMe
27 september 2005, 21:54
Wim heeft den 13e al verlof genomen, dus denk da (als da voor iedereen gaat natuurlijk) we da best dan doen

Grtz

ArmiCOLT
28 september 2005, 09:30
Het is officieel nu 13 november wordt er gepaintbalt tegen jullie. Van 10 tot 16 uur in Hoevenen. Graag had ik zo snel mogelijk geweten wie er allemaal meedoet, aangezien er een lijst moet opgesteld worden voor de verzekering.
Laat het mij gewoon even weten via 1 van de verschillende wegen (forum, mail of gsm). Als bevestiging had ik wel graag een voorschot gekregen van 12,5 euro aangezien ik dat ook moet doen bij die mensen.
Ofwel betaal je het me als ik je zie ofwel op rekeningnummer
777-5923509-86. Niet betaald is ni meedoen anders kan het voor mij enorm duur worden. Bedankt voor het begrip. Uiterlijk tegen 12 oktober moet ik weten wie er meegaat en moet het voorschot betaald zijn. Kan misschien 1 iemand van jullie die lijst maken?

Je kan mij bereiken op het nummer: 0494/76.68.69
of via mail theunbelievablearmi@hotmail.com
en de site kent ook iedereen zeker: www.cit-vicious.tk (http://www.cit-vicious.tk).

@Ewold: ge ziet het he wij hebben onze mannekes goe uitgekozen :lol:

ArmiCOLT
28 september 2005, 09:32
Nog efkes vermelden dat als je op het rekeningnummer stort even je naam te vermelden en dat je van nightbreed bent. Anders ben ik nimeer mee. Heb ni veel gedaan op school snapt ge 8)

ChroMe
28 september 2005, 20:39
Ik ga zeker mee, ik denk dat we best morgen al wa regelen op de clubavond dat we een deel vd overschrijvingen en het geld en de namen enzo tesamen kunnen doen, dan moet er maar 1 overschrijving gebeuren...

Ik betaal morgen al wel!

Heel goed nieuws trouwens dat het doorgaat!!!!!

Grtz ChroMe

Green Dragon
28 september 2005, 23:11
Wij kunnen alvast mee. 'k zal donderdag aan Wim of Dries vragen of zij willen instaan voor die lijst en de voorschotten willen ontvangen en doorstorten naar jullie.

Greetz and stay tuned :lol:

ArmiCOLT
29 september 2005, 10:44
Hehe, bedankt voor de snelle regeling zou tof zijn. Vanaf het moment dat we aan totaal 12 man zitten kan ik dat al storten, dan zijn we zeker dat we de hele dag voor ons hebben. Moesten er nog mensen later bijkomen kan dit ook tot een week voor het "treffen".

Enfin het aftellen kan beginnen :lol:

Tsjakka
29 september 2005, 14:56
Ik breng vanavond een inschrijvingsblad mee naar de clubavond.
Voor iedereen van NCC die mee wil paintballen, breng 12.5€ mee 8)

Greetz en tot vanavond :twisted:

ArmiCOLT
1 oktober 2005, 12:05
En wij gaan proberen met een deel van de club is op nen donderdag avond in oktober naar de papegaai te komen. Kwestie van elkaar net wat beter te leren kennen, dat we toch weten op wie we schieten he. :lol:
Alle als we welkom zijn he.

Tsjakka
1 oktober 2005, 12:09
Hmm, van waar haal je die fantastische ideeen COLT 8)
Da moeten we met de club eens bespreken zenne of da wel mogelijk is die samenkomst voor D-day :twisted:

Greetz HaHaHaHaHa :twisted:

ChroMe
1 oktober 2005, 15:53
pssst, wim zegt da ze welkom zijn en dan leggen we ze daar al in een hinderlaag ;)

Hehe nenee komt zeker nekeer af, da kan alles alleen maar plezanter maken é!

Grtz

Green Dragon
2 oktober 2005, 09:55
En wij gaan proberen met een deel van de club is op nen donderdag avond in oktober naar de papegaai te komen. Kwestie van elkaar net wat beter te leren kennen, dat we toch weten op wie we schieten he. :lol:
Alle als we welkom zijn he.

Tuurlijk, iedereen is welkom. Kom gerust af mannen :lol:

ewold
2 oktober 2005, 16:19
Maar houdt toch maar rekening op een hinderlaag :D
Ale hopelijk tot 1 van de donderdagen

Greetz

ewold
2 oktober 2005, 22:17
En wij sturen ook een gevaarlijk uitziende ploeg :

Cit Vicous sidder en beef voor onze getrainde leden die u allen in de zak van de slechte kindjes gaan steken :

http://www.ncc-tuning.be/pics/IMG_1974.jpg

ArmiCOLT
3 oktober 2005, 14:57
@ Greyhound: merci voor het idee van de papegaai :wink:

En pas maar op want wij brengen ons geheim wapen mee. BE SCARED!!! :lol:

ArmiCOLT
8 oktober 2005, 11:50
Efkes een vraagje past het voor jullie nu donderdag 13 oktober??

Green Dragon
8 oktober 2005, 20:36
Efkes een vraagje past het voor jullie nu donderdag 13 oktober??

Tuurlijk. Voor ons past da elke donderdag hahahaha. Kom maar af mannen.

Greetz

vr6fahrer
10 oktober 2005, 19:12
Ik ben ook ingeschreven nu!

ArmiCOLT
11 oktober 2005, 08:53
Sgoe we zullen er zijn ik weet wel nog ni met hoeveel maar ge zult het geweten hebben :lol:

P.S. denken jullie ook even aan de overschrijving zou morgen moeten overschrijven.

Green Dragon
11 oktober 2005, 09:45
tja, da heeft de Wim allemaal in de hand.
Moet je met hem eens kontakt opnemen.
Greetz

Bientje
14 oktober 2005, 11:56
't was een fijne kennismaking gisteren in de papegaai!
See ya!http://smilies.sofrayt.com/fsc/bye.gif
greetz,
Bientje

ewold
14 oktober 2005, 18:32
Nu hebben we een idee op welke hoogte we moeten gaan mikken :)
En ja voor uwe nek doet een sjaalte aan ofzo eh, of het amerikaans stokhuis gaan plunderen :)
Tzal wel meevalle, kheb er nog nooit veel verwondingen aan overgehouden, hooguit een tijdelijke hartstilstand (hersendood bennek al)

Greetz and hope to c u soon

19 oktober 2005, 16:42
Het was inderdaad leuk da cit vicious er ook eens was, kom nog maar is af op donderdagen!

ArmiCOLT
20 oktober 2005, 14:48
indeling van de dag:

10:00: De deelnemers worden afgehaald en naar het terrein gebracht.
10.05: verzekeringspapieren invullen
10.10: briefing: uitleg gebruik wapen en spelregels
10.25: uitleg spelletjes, indeling teams en start van 1ste spel
12.00: lunch.
12.30: vervolg spelletjes
16.00: materiaal inleveren en mogelijkheid tot nakaarten van de dag.

OPGELET: Wat betreft het middagmaal, om zeker te zijn gelieve zelf een lunchpakket mee te brengen en eventueel warme drank. Frisdrank is zeker aanwezig maar ook dit kan zelf meegebracht worden.

ewold
20 oktober 2005, 15:31
kzien op die planning geen pitta vermeld :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

ChroMe
20 oktober 2005, 17:19
Waar is de paintball eigenlijk? Op't stafort??? da terrein ken ik al, daar ben ik een maand geleden al geweest :D :D :D

Tsjakka
20 oktober 2005, 17:44
Heb juist nog contact gehad met ArmiColt en die zei dat het ergens in de buurt was van Berendrecht.

voor de geinteresseerden :

www.paintballadventuresports.com (http://www.paintballadventuresports.com)

de site van de mensen die alles organiseren

Greetz

ChroMe
20 oktober 2005, 20:00
Me wa chance is da in zandvliet dan ken ik het terrein ook ;)

Grtz

ArmiCOLT
21 oktober 2005, 10:43
Pitta is erna he, gene stress de zaakvoerders zijn verwittigd. Zou alleen ongeveer moeten weten met hoeveel kan ze plaats houden. Mag ik er ongeveer van uitgaan dat jullie met 10 meegaan??

En dat terrein moet idd ergens in Berendrecht liggen. We worden opgehaald aan den afrit

vr6fahrer
21 oktober 2005, 11:09
@armicolt: Ik denk dat wij wel met min. 15 man zullen zijn, ik dacht 12 om te paintballen en nog wa supporters. Wim weet dat het beste hij heeft die inschrijvingen.

@NCC: Hoe spreken we af, 9u Rozemaai ofzo??

ChroMe
21 oktober 2005, 11:29
Ik ga ni eerst naar ekeren rijden om dan terug te keren van waar ik kom, da zal je wel verstaan, dus zeg me welke afrit da da is (afrit autosnelweg in berendrecht???) en dan kom ik naar daar

Grtz

frp1700
21 oktober 2005, 15:33
rozemaai is goe voor mij... of zoiet...
Ge ziet maar he

Bientje
21 oktober 2005, 20:58
We komen zeker nog eens af voor we gaan paintballen http://smilies.sofrayt.com/fsc/wink2.gif

Juiste gegevens zullen nog uitgewisseld worden met plaats van afspraak vermoed ik door ArmiCOLT!
See ya!
Bientjehttp://smilies.sofrayt.com/fsc/bye.gif

Tsjakka
22 oktober 2005, 09:47
Ik denk dat we met de NCC's best ook allemaal afspreken aan de afrit van Berendrecht zoals den Tom voorsteld. Er wonen er een heel deel dichter bij Berendrecht, om dan nog eens rond te moeten rijden via Rozemaai Ekeren. Dit is dan voor iedereen gemakkelijker en staan we allemaal ineens op de juiste plaats. Volg gewoon de autosnelweg A12 richting Bergen op Zoom, (Pas op: tussen afrit naar Tijsmanstunnel en afrit Stabroek centrum zitten wel wat putten in het rechter wegdek, BLIJF LINKS RIJDEN 8) en neem de volgende afrit na Stabroek :arrow: BERENDRECHT :idea:

Voor de mensen van Cit Vicious, we hebben nog eens vergaderd met de NCC members en jullie mochten nog wel eens afkomen op een donderdag :twisted:

ArmiCOLT
22 oktober 2005, 10:10
En als we ni mochten zouden we het toch doen om u wat te treiteren :P

exacte gegevens worden nog bezorgd. Normaal dus afrit Berendrecht en daar zou een soort parkingetje zijn daar zouden ze ons oppikken.

8 november 2005, 10:42
En om hoe laat dan? Zijn de betalingen in orde of was die 12 eure enkel een voorschot? Waar kunnen we meer kogeltjes kopen? via internet of zo?
Greetz

vr6fahrer
8 november 2005, 12:04
12 euro was voorschot er moet nog 12 euro daar betaald worden dacht ik, en dan geld meenemen voor kogels die kunt ge daar kopen.

Zondag vóór 10u aan den afrit berendrecht allemaal.
Let's kick some ass!!!!!!

Tsjakka
8 november 2005, 17:25
Waar: Painball terrein Berendrecht,
afspraak aan afrit berendrecht aan A12 om 9.45 TENLAASTE ! !
(om 10.00 worden wij afgehaald)

Prijs: 25€ per persoon / Jongeren tot 18 jaar spelen aan 21 Eur per sessie !
Reeds 12.5€ betaald door leden ! ! ! Nog 12.5€ te betalen dus (zonder extra verfballetjes)

Inbegrepen in de prijs : * camo-overall
* masker/bril
* markeerder ( semi-automaat )
* 100 verfballetjes
* verzekering ( er is een vrijstelling van 61.50 euro ! )
* professionele begeleiding
* terrein
* co2/lucht vulling
Extra verfballetjes : € 7.50 per 100 stuks € 5.00 per 50 stuks

Indeling van de dag :

10:00: De deelnemers worden afgehaald en naar het terrein gebracht.
10.05: verzekeringspapieren invullen
10.10: briefing: uitleg gebruik wapen en spelregels
10.25: uitleg spelletjes, indeling teams en start van 1ste spel
12.00: lunch.
12.30: vervolg spelletjes
16.00: materiaal inleveren en mogelijkheid tot nakaarten van de dag.

OPGELET: Wat betreft het middagmaal, om zeker te zijn gelieve zelf een lunchpakket mee te brengen en eventueel warme drank. Frisdrank is zeker aanwezig maar ook dit kan zelf meegebracht worden

Dus NIET vergeten ! !

- Stevig schoeisel (combat schoenen / stevige loopschoen …)

- Reservekledij

- IDENTITEITSKAART !! Zonder identiteitskaart/rijbewijs of waarborg van 250 € wordt geen materiaal gegeven !

- Reeds aangekochte verfballetjes worden niet teruggenomen !

- ZEER BELANGRIJK = GOED HUMEUR !

- Lunchpakket zelf meebrengen voor ‘s middags

ALCOHOL EN DRUGS ZIJN TEN STRENGSTE VERBODEN !!
Personen onder invloed van alcohol of drugs zullen geweigerd worden !!

Iedereen die deze donderdag aanwezig is op de clubavond krijgt nog een informatieblad

ChroMe
8 november 2005, 17:30
Ik heb da al ik heb da al ik heb da al :twisted: :twisted: 8) (da blad é)

Iedereen die donderdag kom probeer ook die tweede 12.5€ al mee te brengen, dan moeten we ginder ni teveel liggen smossen met geld, en is het enkel nog de extra kogeltjes die je nog moe betalen

Grtz

Tsjakka
9 november 2005, 23:35
Ge neemt de woorden uit mijne mond 8)

Vergeet niet uw 12.5 € als je die nog moet betalen :!:

Greetz

ChroMe
13 november 2005, 15:32
Joepieeeee kzijn den eerste om mijn reactie kwijt te kunnen (wa wilde ik woon er ne scheet vandaan)

Ik bedenk me net da het wel vrij duur was tegenover de andere paintballsessies (heb nu 70€ betaald in totaal) maar het was zeker de moeite waard... heb me super goed geamuseerd

Merci NCC en Cit Vicious voor de plezanten dag!!!!

Volgend jaar terug? :D

Grtz

13 november 2005, 20:15
zalig geamuzeerd
en idd chrome volgend jaar terug
heb er een paar mooie blauwe plekjes bij
maar da was het waard
de pita nadien was super gezellig,
op naar de volgende aktiviteit he mannen
en Cit Vicious golle zijt super om mee op te trekken hoor
volgende keer karten ofzoiets tegen elkaar
alez salodders
grtz
Trixter

vr6fahrer
13 november 2005, 21:34
Twas gewoon de max, we zijn er echt wel voor gegaan amai! Echt goe geamuseerd maar ik ben wel kapot nu pffffff. Echt een superdag gehad met cit vicious!!!
Greeetzz

13 november 2005, 21:43
Joepieeeee kzijn den eerste om mijn reactie kwijt te kunnen (wa wilde ik woon er ne scheet vandaan)

Ik bedenk me net da het wel vrij duur was tegenover de andere paintballsessies (heb nu 70€ betaald in totaal) maar het was zeker de moeite waard... heb me super goed geamuseerd

Merci NCC en Cit Vicious voor de plezanten dag!!!!

Volgend jaar terug? :D

Grtz

Sorry Tom, maar 'k was toch nog iets eerder op de gastenboek hehehehehehehehehehehe

14 november 2005, 06:56
NCC

Merci voor de schitterende dag! jullie zijn even gestoord als wij :D Aan de persoon die ik in zen bek heb geschoten snorry maar nu weet je hoe de verf smaakt :D
Heb wa blauwe plekken bij en een geschaafde knie maar het was het waard!
Soms konden we ons nog goed verweren :twisted:

c ya all next time!

ArmiCOLT
14 november 2005, 12:01
Gullie waart de betere ploeg en we hebben dik op onze donder gehad maar desalniettemin was het een schitterende dag. Mijn hand ligt open en was kapot maar lang geleden dat ik me nog zo eens heb laten gaan.

Bedankt NCC voor de fijne dag, wat betreft die herhaling? Ge dacht toch ni dat we geen revanche wilden. Volgende keer zullen we er terug staan maar sterker dan ooit :lol:

Pitta was ook voor ons geslaagd dit was een mooie afsluiter en super leuk dat jullie nog met een aantal zijn afgekomen.

ChroMe
14 november 2005, 13:59
Sorry dat ik er niet bij was maar ik had de nacht voordien maar 3 uurtjes geslapen, dan na een hele dag paintballen was ik vrij hard een wrak, ik woon in Berendrecht dus voor mij is Merksem niet echt op de weg naar huis, daarom ben ik gewoon naar huis gegaan en niet veel later gaan slapen...

Toch blij om horen dat het nog plezant was ginder in de pita...

Grtzzzzzzzz

ewold
14 november 2005, 15:33
seg Tommeke, ge hebt precies nog niet veel geslapen ondertussen eh
ge ging naar huis en dan zijt ge nog maar eens naar huis gegaan..

Of ge beschouwd da papegaai als uw 2e thuis en zijt van daar naar huis gegaan, daar kannek nog inkomen ma anders moete toch eens bij de psych op de bank gaan liggen en uw verhaal doen :D:D:D

@ Armi : We wachten op de revanche ma kunnen ook meerdere disciplines hanteren eh, mss zijde gijlie beter in karten of bowlingen, althans in onnozel doen moet ge zeker niet onder doen

Zeker voor herhaling vatbaar

ChroMe
14 november 2005, 15:45
Lol ik ben idd nog altij ni 100% bijgeslapen maar ik zat ook in de les toen ik die reactie typte dus was er ni volledig bij

Grtz

Trixter
14 november 2005, 17:41
Tom het is goedgepraat hoor,
als ik in een klas zou zitten ben ik er ook nooit ni bij
al is da al wel lang geleden
maar voor de revange mogen ze altijd iets voorstellen
greetz
Trixter

ChroMe
14 november 2005, 17:55
Nekeer Karten of Bowlen met z'n allen zie ik ook wel zitten

Grtz

Green Dragon
14 november 2005, 22:56
Bowling komt er ook nog van, maar we gaan informeren om te gaan disko-bowlen. Da's veel plezanter, maar wordt helaas maar 1 keer per maand georganiseerd.
We houden jullie wel op de hoogte.

ewold
15 november 2005, 11:12
Sportopolis is da ne keer per week denk ik en voor iedereen vrij goe te bereiken en ze hebben 16 banen. Is maar een idee

ChroMe
15 november 2005, 11:56
Kweeni of da daar ook me jeneverkes is, op de noorderlaan is er wel nen discobowling elke eerste of laatste zaterdag (wetek ni juist, moete is informeren) van de maand...
De parking op de noorderlaan sta dan weer wel meestal propvol dus das dan weer een nadeel...

Grtz

Tsjakka
15 november 2005, 16:05
yep, de paintball zondag was bangelijk :!: :twisted:
Heb alleen wa stijve benen er van overgehouden van da lopen :? mja da nemen we erbij hé 8)

Bowling :happy6: of is gaan karten \:D/ vind ik wel een goei idee :idea:
Da kunnen we wel eens bespreken met een pintje op de clubavond.:blob:
Alleen die bowlingbanen van sportopolis vind ik zelf niet zo goed.

Greetz en tot donderdag

PS. CitVicious jullie zijn wel neer geschoten :violent3: , maar van verfballetje gaa ja niet dood hé :twisted: dus altijd nog eens welkom op een clubavond

ewold
15 november 2005, 16:10
Heb nen topic geopend over wat we kunnen doen en wie wat wil doen, dus kunnen we het hier hebben over nabeschouwing van de paintball en wat er gaat komen beginnen we een schone lei op het andere topic.
Dit om het wat overzichtelijk te houden, allle reacties die niet op de paintball slagen worden dan ook verwijderd na deze post.

Thx voor het begrip

http://www.ncc-tuning.be/forum/viewtopic.php?t=190

vr6fahrer
18 november 2005, 12:27
Hoeveel was het nu eigenlijk. 12-0? :tongue:
Volgend jaar revancheke zeker?
Greetz :rabbit:

Tsjakka
18 november 2005, 12:37
Yep zoiets 12-0 als't ni meer was 8) :twisted:

Als CitVicious nog durven hé volgend jaar :wink:

Greetz :twisted:

ChroMe
18 november 2005, 16:10
Bwa score doet er voor mij ni echt toe, twas nen toffen dag en nen helen toffen hoop dus kheb mij goe geamuseerd, das wa telt!

Grtz

Tsjakka
21 november 2005, 10:46
You are going AWOL private ChroMe ? Return to the battlefield and don't be soft or you will be punished! :twisted:

Nee, daar heb je gelijk in ChroMe , mee doen is belangrijker dan winnen en u amuseren is the message :!: :wink:

Ik zie er al naar uit naar die volgende aktiviteit :idea:

Greetz

ChroMe
21 november 2005, 21:59
Sjaans dak geen supply box op mijne kop gekregen heb dien dag,... alleja als da had gebeurd had ik toch tenminste door IETS geraakt geweest ;)

hehehehe lol

Grtz