PDA

View Full Version : DiGiTiZ

DiGiTiZ
3 januari 2009, 09:20
hey mannen

bij deze laat ik jullie weten dat er een member van jullie bij ons is heen gegaan
het was een toffe kloot en we zullen hem heel hard missen
manu was iemand waar we altijd op konden rekenen ........
ik hoop op veel steun van jullie en dat jullie er zullen zijn voor hem
mijn enigste vraag is aan jullie dat manu word buiten gedragen dat jullie met de getunede auto's jullie eens
goed laten horen.
dit was zijn passie en hobby laat jullie horen voor mij

vele groeten en sterkte

catwoman cindy

Melissa (dochter) en de hele famile

catwoman
4 januari 2009, 20:37
hey makers

manu word begraven op 12 januari om 11u.
het is burgelijk, de dienst gaat door bij de begraffenisondernemer zelf, adres staat op de brief, deze heb ik naar Wim getuurd, dus die moet je vast scharrelen om alles te weten te komen :cry:
manu heeft jullie allemaal heel graag gezien en nog steeds.
wij houden hem levend in onze gedachten.als jullie iets willen doen op de begrafenis van manu zoals iets zeggen of een persoonlijk nummer laat mij dit dan zeker te laatste weten op woensdag 7januari,dan kan ik dit nog mee verwerken in het boekje.
Je kan manu ook nog gaan groeten maar dit raad ik af, het is manu niet die er ligt. Onthoud hem zoals hij was, maar jullie beslissen wat jullie doen, ik ben daar aanwezig de woensdag van 18.30 tot 19u.
adres staat op de rouw brief.
Mannen laat hem niet in de koud staan en kom met zoveel ke kunt en laat jullie horen met de^prachtige wagens waar hij zo zot van is.

vele pijnlijke en droevige groeten van Cindy en jasper

zoals mijn zoontje zegt; er is een sterretje meer aan de hemel bij gekomen.
:cry:

inSoMniac
4 januari 2009, 22:29
Makker ik ga u echt missen. Ge laat een leegte in mijn hart achter. Niks in mij kan dit bericht vatten. Het lijkt zo...... onreƫl. Elke moment nog denk ik u ergens tegen te komen. Maar elke moment moet ik meer en meer beseffen dat ge der niet meer zijt en niet meer gaat trg komen. En dat doet verdomd veel zeer. :cry: :cry:
Ik zal der zijn en hopelijk nog vele andere.

R.I.P. mate, I miss u!!!!

frp1700
5 januari 2009, 11:53
Bij deze m'n oprechte deelneming.
We gaan u missen Manu.

Van zodra duidelijk is wat we met de NCC gaan doen als eerbetoon, wat, hoe en waar, zal ik zien of ik me kan vrijmaken.
:( :( :(

Tsjakka
5 januari 2009, 12:22
Echt moeilijk om aan te nemen, we gaan je echt missen makker :( RIP Digi

@ncc-members, laat jullie zo snel mogelijk weten wat NCC gaat doen als eerbetoon en waar de dienst door gaat

Green Dragon
5 januari 2009, 13:06
Makker,
Zo plots, zo onverwacht. zonder aanwijzigingen, zo .... onbegrijpelijk.
Je laat ons achter met vele vragen. Vragen waarop we nooit een antwoord zullen krijgen. Waarom...? Had je maar....
Niemand kan je vertellen wat je had moeten doen. Niemand kan begrijpen wat er door je hoofd ging.
Het enige wat ons rest, is respect hebben voor je beslissing. Het is jou keuze, maar toch zo verdomd definitief en pijnlijk.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nu de rust gevonden hebt die je hier kwijt was. Dat je alle zorgen achter je liet zoals je je vrienden en familie achter liet.
Manu, het ga je goed. Je hebt door je ijver, handigheid en behulpzaamheid je stempel op de club gedrukt die we niet kunnen wissen. Je zal altijd bij NCC blijven horen.

Veel sterkte aan de familie.

http://www.ncc-tuning.be/coppermine/albums/wpw-20070423/S5001976.JPG

vr6fahrer
5 januari 2009, 17:11
Manu, afscheid nemen doen we niet, want we weten dat je er altijd bij zult zijn!!!
Super kerel !!! :( :(
Ik zal er zeker zijn de maandag.

Tsjakka
6 januari 2009, 15:38
Wij worden vriendelijk uitgenodigd om samen afscheid te nemen van DiGiTiZ tijdens de afscheidsplechtigheid, met asurne, in het "Uitvaarthuis" , Kapellensteenweg 287 te Kalmthout

Op maandag 12 januari 2009 om 11.00u
Samenkomst vanaf 10.45u

Aansluitend is de bijzetting in het urnenveld op de begraafplaats te Kalmthout-Heide

Trixter
6 januari 2009, 16:35
makker...
ik heb er echt geen woorden voor.. maar ik denk dat als ik dit zeg dat ik echt niet voor mij alleen praat.. we gaan je missen..

tranen schieten in men ogen als ik er aan denk...
ik herinner me als de dag van vandaag toen we samen aan de clubcar bij jou thuis aan het werken waren..
je was iemand waar we altijd op konden rekenen...
ik hoop dat je gelukkig bent waar je nu bent...

weet dat ik je altijd in men hart draag..

de stroom van het leven
voelde te zwaar voor jou
het water te woelig
en veel te diep
je probeerde wel te springen
van steen naar steen
maar kon de stroming niet ontwijken
en je viel
steeds vaker
steeds harder
tot je niet meer op kon staan
en uitgeput bleef je liggen
liet je ogen
verlangend over de oevers dwalen
maar je hart had het afscheid
reeds herkend

in jouw handen openden zich
de vleugels van een glazen vlinder
breekbaar teer en zo vertederend mooi,
en je liet hem vrij

- draag zorg voor mijn vlinder -
ik hoorde jouw fluister
als een zucht in mijn hart

je sloot je ogen
en liet jouw heden en verleden los
liet je drijven
tegen de stroom in
en onder het fladderen van zijn vleugels
blies jij je leven uit

als een schaduw dreef jij
aan je vlinder voorbij
in een laatste vaarwel...

catwoman
7 januari 2009, 13:50
hey mannen

bedankt voor al de steun.
wat jullie hier achter laten op het forum doet mij veel, het doet pijn om dit allemaal te lezen, en dan nog die foto van manu.
waarom heeft hij dit toch gedaan en ja niemand kan hier op antwoorden zelfs ik niet, en dat doet pijn met die vraag te blijven rondlopen.
hij heeft voor dit gekozen en ik hoop dat hij gelukkig is en dat hij van boven naar beneden kijkt en ziet dat het goed is.
als jullie noh leuke herinneringen hebben van manu kun je dit doorsturen naar mij op cindy.thys@skynet.be of op het forum achter te laten, zou graag een boekje bij elkaar steken van de leuke herinneringen van hem, willen jullie hier mee aan helpen, alvast bedankt makkers

grtjes cindy

catwoman
12 januari 2009, 18:58
hey mannen en vrouwen

bedankt dat jullie er met zoveel waren vandaag, dit had zeker goed gedaan.
ik kreeg het heel moeilijk dat jullie jullie hebben laten horen, vond het een kippenvel moment.
echt bedankt mannen dat julli dit hebben gedaan en voor de steun.
hij blijft in ons hart voor altijd en manu zal ons elke dag toekijken en zeggen dat het goed is

grtjes cindy

Trixter
12 januari 2009, 21:51
hey cindy

Ik ben blij dat we dit voor jullie hebben kunnen doen...

woorden schieten mij op dit moment te kort.. maar weet gewoon dat we er zijn voor jullie...

lieve groetjes
Danny