PDA

View Full Version : [Te Koop] project: BMW E36

DiGiTiZ
30 november 2008, 16:40
Ik verkoop mijn tuning project. (wegens persoonlijke reden, vragen hierover in prive aub en NIET in dit forum)

BMW E36 320 van 1995
er is nog werk aan dus verwacht niet een getuned wagen. niets is gespoten, wel in neutrale metaal grondverf (das goed voor de definitieve kleur)
hij staat nu ongeveer 2 maand stil en er moeten een paar mechanische dingen aan gebeuren.
aan het exterieur zijn de deurlijsten weg gewerkt, het logo in het kofferdeksel, de motokap is nog niet af.
er hangt een nieuwe achterbumper op, zijschorten waren gemonteert maar terug erafgehaald, achtervleugel, een nieuwe uitlaat, radio (cd, mp3, sd, tuner,...), versterker, subwoofers (totaal ~128DB gemeten). nieuwe borbet velgen + banden.
er is een motorswap gebeurt met dezelfde spec motor, de vorige motor was uitgeteld, deze draaid uitstekend. en ik heb een berg reserve onderdelen die bij de wagen horen, van mechanische raam sluiters tot alle rubbers etc... verworven door dezelfde wagen te kopen en te strippen.

veel details over de wagen, incl foto's kan u hier (http://www.ncc-tuning.be/forum/viewtopic.php?f=6&t=336) lezen en zien. contact via dit forum. prijs overeen te komen.

ewold
30 november 2008, 23:50
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Tsjakka
1 december 2008, 01:13
:confused1: :confused5: :?:

catwoman
29 oktober 2009, 09:06
De BMW E36, staat op dit moment de weg te kwijnen in een garage ergens in brussel, wat er met gebeurd is weet ik niet, ze gingen mij op de hoogte houden wat ze er mee gingen doen, maar blijkbaar is dat niet meer belangrijk voor hun om mij dit te laten weten

Tsjakka
31 maart 2010, 10:10
Hey cindy, heb je ondertussen nog iets gehoord van manu zijn bmw of hebben ze totaal nx meer laten weten?

Greetz

catwoman
5 april 2010, 11:53
sorry daar hoor ik niks meer van, ze hebben al het contact verbroken met mij dus, ik denk dat ik nooit ga weten wat er met zijn bmw is geworden.
aan de ééne kant hoop ik dat hij nu hier ergens in ons landje rond rijd en dat hij goed is onderhouden, maar ja dat is een wens die ik misschien nooit zal weten of die is uitgekomen.
vind dit echt wel erg, zoveel tijd ingetoken en dan dit.....