PDA

View Full Version : Vrijdag 8 april zwaar feestje voor mijne verjaardag

vr6fahrer
25 maart 2005, 15:04
De vrijdagavond 8 april moet ge allemaal naar de Papegaai komen om een feestje te bouwen voor mijne verjaardag. Het is Flugel en Boswandeling party en den Ewold draait!!!

See you there!!

ewold
25 maart 2005, 15:37
I'll be there (duh) :P :P
Tzal wa ambi , dance & rnb worre peinsek....
en ja turbo, kzal rammstein ook meepakken ze :D

Tsjakka
28 maart 2005, 12:40
Als ik tijd heb en [-X moet werken , zal ik zeker ook wel binnenvallen in de papegaai. PARTY ! ! ! ! :blob: :blob: :blob: :blob: :blob:

ChroMe
29 maart 2005, 16:16
Tegen mijn gewoontes in, zal ik er dus ook zijn :lol: 8) :wink: :D

AMBIAAAAAAAAAAAAAAAANCEEEEEEEEEEEEEE

Grtz ChroMe

vr6fahrer
4 april 2005, 15:40
Tegen mijn gewoontes in, zal ik er dus ook zijn :lol: 8) :wink: :D

AMBIAAAAAAAAAAAAAAAANCEEEEEEEEEEEEEE

Grtz ChroMe

Héhé tegen uw gewoonte? Gij woont precies in de papegaai :P

frp1700
4 april 2005, 19:26
idd, is zijn buitenverblijf peins ik :D

btw: the puma is in da house!!! :twisted:

ewold
4 april 2005, 19:31
Kben der eigenlijk nog nooit binnengekomen terwijl em er niet was ....
Ale ene keer wel ma da was voor da fuifke te installeren op de middag, toen sliep em nog ergens verstopt in een hoekske waarschijnlijk :P

frp1700
4 april 2005, 19:33
tzal da geweest zijn, hehe 8)

ChroMe
4 april 2005, 22:24
Jep ergens achter den toog ofzo :D daar kruip ik altij als ze den boel sluiten... hehehe, nenee dan lag ik waarschijnlijk nog te pitten in mijne nest, zijn zo genen ochtendmens eigelijk

Grtz ChroMe

frp1700
5 april 2005, 18:55
aiaiaiai, das ni goe he ChroMe, hoe gaat gij dan zondagmorgen uwen bak nog kuisen voor we naar 'n meeting rijden? 8)

grtz

ChroMe
6 april 2005, 14:03
Feesje is vrijdag, meeting is zondag... dan hem ik nog tijd zat om m'n te pitten en derna te beginne kuisen

Grtz ChroMe

ewold
7 april 2005, 22:55
Als ge dan toch bezig zijt met kuisen, lot iets weten, moogt ge de mijne ook kuisen :P :P
Man man, twordt weer lente en die vogels hebben weer intrek genomen boven mijnen auto om hun mikkunsten te tonen aan de mensheid :shock: :shock:

ewold
9 april 2005, 18:09
En een zwaar feesje was het wel. Alleen te hopen dat den turbo op tijd uit zijne nest is geraakt, of in ene keer ma is gaan werken, want opt einde liep die daar nog rond met die pluche vogel op zijnen bol :lol:
Hou ulle op de hoogte wanneer het volgend feestje is :!: :!:

vr6fahrer
10 april 2005, 21:24
Twas inderdaad een leuk feestje, wanneer verjaart de volgende \:D/ \:D/ \:D/

ewold
10 april 2005, 21:30
Als Webmaster staan der toch nen hoop datums op de kalender, dus ge zouet beter moeten weten als ekik :d:d
ma zo te zien is den Pug de volgende die een jaarke derbij gelapt krijgt (16 juni).
En mijne monitorbox plakt nog altijd naar de flugel en de redbull :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: