PDA

View Full Version : [28/06/08] tuning@kanaalfeesten - entrance selection-

ArmiCOLT
18 maart 2008, 10:02
Door het succes en de positieve reakties van vorig jaar heb ik, in samenspraak met het gemeentebestuur van Willebroek besloten om een 2de en veel grotere editie te organiseren van deze Tuningshow tijdens de Kanaalfeesten in Willebroek. Als het weer beter is als vorig jaar dan zullen we terug zo’n 6000 bezoekers mogen verwachten.

When?

Zaterdag 28 juni 2008 van 11u tot 18u

Where?

Overwinningsstraat 150, 2830 Willebroek

Price?

10 euro per wagen,bezoekers gratis

What to expect?

- Live optredens van binnen-en buitenlandse groepen/artiesten.
- Een toffe Tuningshow in het centrum van Willebroek.
- Het terrein voor de show zal 3x groter zijn dan vorig jaar.
- Ook hebben we vanaf dit jaar Shops .
- Net als vorig jaar zal er terug geselecteerd worden op de meetings.
- Momenteel zijn we nog aan het onderhandelen om voor nog wat randanimatie te zorgen.
- Zeer speciale prijzen
- Na de prijsuitreiking is er nog een Afterparty op het marktplein.

Voor de mensen die niet geselecteerd zijn of als bezoeker willen komen zijn er vanuit alle omliggende deelgemeenten gratis Shuttlediensten die je tot op het evenement brengen.

Info: michael.vanlinden@telenet.be of PUG.307@hotmail.com
www.kanaalfeestenwillebroek.be (http://www.kanaalfeestenwillebroek.be)

Bij deze de flyer op enkele aanpassingen na:
http://img266.imageshack.us/img266/3269/tuningkanaalfeesten2008rr0.jpg

voila hoop opnieuw verschillende NCC'ers te mogen verwelkomen. :wink:

ewold
18 maart 2008, 13:26
Veel selectieplezier :) en we komen wel eens een kijkske nemen ...

ChroMe
19 maart 2008, 07:06
Moest m'n auto dan in orde zijn en nog in aanmerking komen wil ik zeker nog eens afkomen, was heel plezant vorig jaar!

Grtz

Trixter
19 maart 2008, 19:10
buiten dat we vorig jaar het weer tegenhadden vond ik dit een schitterend initatief. en wil dit zeker dit jaar niet missen...
en zal zelf nu tot het einde blijven :)
grtz
Trixter

ArmiCOLT
20 maart 2008, 16:31
da valt goe mee dat einde het is voorzien rond 18.30 uur :wink:

en bij goed weer de pinstriper die de tt's van pro-rider heeft gedaan aanwezig. Dus wie zich geroepen voelt laat het mij maar weten.

Trixter
20 maart 2008, 16:33
da valt goe mee dat einde het is voorzien rond 18.30 uur :wink:

en bij goed weer de pinstriper die de tt's van pro-rider heeft gedaan aanwezig. Dus wie zich geroepen voelt laat het mij maar weten.

ah dat is goed want zoals ik je in een ander berichtje al had laten weten ben ik daar ook wel in geintreseerd
grtz
Danny

ChroMe
23 juni 2008, 11:39
Wie gaat er??!

Ik zal er zijn!

Grtz

ArmiCOLT
24 juni 2008, 15:11
nog een paar dagen se, de laaatste voorbereidingen zijn bijna getroffen, we gaan der een lap opgeven

ewold
25 juni 2008, 14:52
Ik kan er niet zijn, zit voor TMF in het verre Bruhhu. S'avonds ben ik terug voor noxx maar waarschijnlijk is iedereen er dan al weg.

Ja tleven van ne arme zelfstandige :evil: :evil: :evil:

Toch succes met de meeting en hopelijk ziet ge wat ncc wagens.
greetz

ChroMe
29 juni 2008, 13:12
Dikke sorry dak ni geweest ben, normaal ging ik ZEKER afkomen, maar ik had vrijdag 2 VIP tickets gewonnen voor summer festival... Dus da kon ik ni laten schieten... Hoe was de meeting? Wss gezellig, goei weer en topbakken zoals altijd als gelle iets organiseert ;)!

Grtz