PDA

View Full Version : NCC goes Ardennen 2008

ewold
9 maart 2008, 19:06
Vwala , we zijn binnenkort weer op weg naar de Ardennen, vuurke stook, everzwijn aant spit, bakken bier kwijtspelen in de kajak...

Camping zoals gewoonlijk dezelfde.
NCC Leden en partner only.

Dit alles gaat door op 16-17 en 18 mei.
Afspraken over vertrek zal in onderling overleg gebeuren de komende weken.

Greetz

Green Dragon
9 maart 2008, 20:16
NCC Leden en partner only.

Dju, dan zullen wij er vanaf dit jaar niet meer bij zijn. :cry:

Trixter
10 maart 2008, 18:32
zoals gewoonlijk kan je mij erbij tellen
greetz en hoop dat het weer zo een spetterend weekend word als de vorige jaren....

Moeten we dit jaar niemand dopen :p ;)

ewold
10 maart 2008, 18:38
Volgens mij was het de beurt aan Danny....

vr6fahrer
11 maart 2008, 11:37
Nog efkes menne wacht verzetten en ik ben er ook klaar voor sé!

Trixter
11 maart 2008, 15:14
Volgens mij was het de beurt aan Danny....

loooolz
gij zou mij elk jaar willen dopen hahaha
neen neen twas ni aan mij deze keer :)
grtz

ChroMe
11 maart 2008, 17:37
Ik gaan normaal ook wel mee! (ak nog mag é ;))

Trixter
11 maart 2008, 17:39
Ik gaan normaal ook wel mee! (ak nog mag é ;))

oei oei gij meemogen hahaha zal wel geen prob zijn zeker :D

ChroMe
11 maart 2008, 19:14
't is te hopen é ;) khem speciaal ne winter slaapzak gaan halen, want zo'n zomer slaapzakske, da geeft ni veel warmte zenne...
Grtz

ewold
12 maart 2008, 07:10
Ik moet nog op zoek achter een nief tent, mits ik die danny alike tent de stokken niet meer van terugvind :)
Gij hebt toevallig geen stokken teveel en alles maar dubbel gestoken in uw tent Danny ? :)

Trixter
12 maart 2008, 08:30
Ik moet nog op zoek achter een nief tent, mits ik die danny alike tent de stokken niet meer van terugvind :)
Gij hebt toevallig geen stokken teveel en alles maar dubbel gestoken in uw tent Danny ? :)

neen sorry makker...
de laatste keer dat ik die tent had gebruikt was toen in lommel geloof ik en toen was je u stokken ook al kwijt...
en ik heb hier geen dubbele stokken liggen
grtz

ps: ik heb hier nog een klein tentje liggen als je echt geen tent hebt. mag je die lenen van me.

DiGiTiZ
12 maart 2008, 21:30
Ik zal wel voor't vuur zorgen... en voor den Dries als em wil't doorzakken ;)

audike84
13 maart 2008, 13:28
Ik ga ook zeker mee.
En wie gaat er dit jaar de clubkar trekken???

Trixter
13 maart 2008, 14:03
Ik zal wel voor't vuur zorgen... en voor den Dries als em wil't doorzakken ;)

ge hebt toch buruchte bijl bij he Manu?
Er kan gewoon geen weekend zijn zonder DE BIJL!!!!! (aanstaanjagend muziekje moet je er zelf maar bijdenken)

:D

Tsjakka
9 april 2008, 11:25
Bijl, welke bijltje :twisted: remember de oude vikingen 8)

http://img126.imageshack.us/img126/1522/plastiekebijldp6.jpg

inSoMniac
9 april 2008, 13:40
Bijl, welke bijltje :twisted: remember de oude vikingen 8)

http://img126.imageshack.us/img126/1522/plastiekebijldp6.jpg

LoooooooL :lol: :lol: :D :D

leonneke
9 april 2008, 17:40
manne ik denk dak een oplossing heb voor de clubcar. kheb meneige gistere ne nieuwen tuut aangeschaft. ne leon cupra (me trekhaak !:D )(die der binnekort vanaf vliegt :geek: ). dus als ge braaf zijt zallekik wel zorge da da geel ding in de ardenne geraakt ;)
grtz koen

ChroMe
11 april 2008, 16:53
Nieuw of vorig model?? In ieder geval proficiat hé!! Is wel een strak plan om die er nog ff op te laten staan dan...

Grtz

leonneke
12 april 2008, 19:20
het vorige model, ne rode. zieter nog wel heel goe uit. grtz koen

ChroMe
13 mei 2008, 17:01
Ok ff nieuw leven inblazen hier want dees weekend is't zover...

Wa wordt er voorzien van de club uit?

Iedereen die walky talkies heeft, neem die ook best mee (das makkelijk tijdens het rijden met zoveel auto's om wa bij elkaar te blijven enzo).

Yoeee

leonneke
14 mei 2008, 08:25
en ne dikke regenjas zal ook wel goe van pas kome denk ik . grtz

ChroMe
14 mei 2008, 11:46
Ge zegt daar zoiets, ik was op voorhand wa aant twijfelen om mee te gaan en had dan gisteren beslist om toch mee te gaan, maar nu voorspellen ze heel't weekend regen dus begin ik weer zwaar te twijfelen zenne :| :?:

leonneke
14 mei 2008, 12:45
ja en ge zult wel ni den enige zijn zeker. ik denk dat ik zowieso gaan tenzij dat uitgesteld word naar een ander weekend. grtz

ewold
14 mei 2008, 13:08
We stellen niks uit :) Weer of geen weer.
Kunnen nu moeilijk afzeggen, boeking is ook gemaakt met de camping, mensen oa ikke hebben conge genomen, mensen staan in ploegen die gewisseld hebben enz...
Er is kans op een bui maar het ergste weer is voor morgen en vrijdag. De vorige jaren ging het ook maar wisselvallig worden en hebben we toch een groot deel van de tijd zon gehad.

En derbij kamperen is altijd een bekke avontuur :) Ge neemt da *n**l zoals het komt :twisted:

Wat gaat ermee : de grote clubtent , bbq , houtskool, hout , generator, heb nog bestek zien liggen in de remorque, vele plastikke pottekes voor weet ik wa die erin liggen ... ,

@Tom : U bent een watje als ge niet meegaat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vr6fahrer
14 mei 2008, 13:10
Voila, het is nog altijd 28 graden buiten dus het weer is nu ni echt een reden om ni mee te gaan. :P
Voor de rest, we gingen vertrekken vrijdag om 18u als ik mij ni vergis.

leonneke
14 mei 2008, 14:20
ja de wim moet nog iet late wete voor de clubcar want die moest die lichte der nog opzette maar kzal het dan morge wel hore. grtz

Tsjakka
14 mei 2008, 14:38
Gisteren avond aan bezig geweest met die verlichting, is bijna af. 8)
Ik ga ook al zeker, de enige plaats waar de zon schijnt is daar, en ga hier dan zeker ni in antwerpen in de regen zitten zenne :twisted:

Aan alle leden die mee gaan, neem voor het gemak je eigen bestek en bordjes mee, voor de zonnetent zorgt het bestuur :wink: EN VERGEET UW TENT, ZWEMBROEK/BIKINI en uw STOELEKE NI !!!!

Greetz

@ koen, kan jij donderdag avond ff langs manu passeren om de remorc mee te testen?

vr6fahrer
14 mei 2008, 14:50
Degenen die vrijdagavond willen bbq'en ook zelf vlees meepakken. Zaterdag gaan we dan in hotton vlees kopen.
Voor de rest genoeg drank natuurlijk. Zaterdag en zondag ochtend wordt er uitgebreid ontbijt voorzien in durbuy.
De rest van het weekend improviseren we waar we zin in hebben, dus denk er zeker al eens over na ;)

leonneke
14 mei 2008, 15:38
@ wim, ik ben morge heel den dag en vrijdag ook heel den dag thuis dus als da voor many beter past overdag is da ook goe voor mij. en voor mij moge we ook vroeger vertrekke vrijdag vermits ik het gevoel had dat het voor mij alleen werd uitgesteld. grtz

ewold
14 mei 2008, 15:53
Ik doecht dat het 17u ging zijn ;) was mij wijsgemaakt alleszinds

Trixter
14 mei 2008, 15:59
is de clubkar ondertussen al geverfd?

Trixter
14 mei 2008, 15:59
uitstellen????
oef ben blij dat ze da ni van plan zijn
had speciaal verlof genomen voor dit weekend....

nu ik hoor dat de Koen ook vroeger kan vertrekken opteer ik om vroeger te vertrekken ook.
want als we rond 18 u vertrekken zit de kans op file er heel goed in...
en kunnen we wss weer ons tent in den donker opstellen.. al zit ik daar nu niet echt mee in .. tis zoals Ewold zegt kamperen is altijd een beetje avontuur :D

En Tom van een beeke regen smelt ge niet he...
als we da kampvuur hard genoeg opstoken dan verdampt die regen wel :)

alez mensen donderdag hoor ik de rest van de details wel..
Tot dan
grtz
Danny

Trixter
14 mei 2008, 16:02
Ik doecht dat het 17u ging zijn ;) was mij wijsgemaakt alleszinds

had da ook opgevangen
maar dan nog .. dan denk ik dat we ook serieus in de file gaan staan...

vr6fahrer
14 mei 2008, 16:19
Als ge vroeger vertrekt stade ook in de file zene, rond brussel begint de spits op vrijdag om 15u al. Anyway, we kunnen pas om 17u op de camping, en het is licht tot half 11 dus denk nie dat da een probleem is. We spreken op de clubavond wel een uur af.

ChroMe
14 mei 2008, 16:57
Morgen op clubavond zal ik wel zien, 17u haal ik trouwens toch amper want heb pas om 16u gedaan, moet dan naar huis rijden, alles inpakken, naar ekeren, dus 18u is voor mij realistischer, maar gezien het schijtweer da ze voorspellen (zeker vrijdag (wil m'n tent nu ni echt opzetten in den hagel en den bliksem)) en het feit dak redelijk doodmoe zijn, zit de kans er dik in dak ni mee gaan...

Grtz

ewold
14 mei 2008, 17:34
Er is kans op een bui en onweer, morgen regent het , vrijdag ook nog kans, vanaf zaterdagmorgend trekt het over en zondag wordt nen droge dag...
Voor mij goe genoeg ze Tom, als uw tent geraakt wordt door den bliksem of wegspoelt in de rivier krijgt ge van mij een nief :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tot slot wordt u morgen op tijd in uw bed gestoken dat u wat uitgeslapen bent ;)

DiGiTiZ
15 mei 2008, 16:27
Ik moet helaas melden dat ik niet zal meegaan :(
en nee, niet omadat er kans is op een buitje. was't da maar.
ik had al men tweifels om mee te gaan doordat Cindy niet meekan, omdat ik nog herstelled ben van een hernia en doordat ik reeds 2 maand heb moeten doppen (economisch). maar toen wim en ewold langs kwamen van de week om aan de kar te werken leek alles toch nog inorde te komen.
maar nu is er nog eens een familiale reden bij gekomen sinds gisteren :cry: nee, niks met Cindy.

ik hoop dat dit mij niet kwalijk word genomen, het zit gewoon effe niet mee op de moment.

ps: pakt gerust alle zon maar mee naar daar, en maak er een tof weekend van! :wink:

ChroMe
15 mei 2008, 17:25
Ik moet helaas melden dat ik niet zal meegaan :(
en nee, niet omadat er kans is op een buitje. was't da maar.
ik had al men tweifels om mee te gaan doordat Cindy niet meekan, omdat ik nog herstelled ben van een hernia en doordat ik reeds 2 maand heb moeten doppen (economisch). maar toen wim en ewold langs kwamen van de week om aan de kar te werken leek alles toch nog inorde te komen.
maar nu is er nog eens een familiale reden bij gekomen sinds gisteren :cry: nee, niks met Cindy.

ik hoop dat dit mij niet kwalijk word genomen, het zit gewoon effe niet mee op de moment.

ps: pakt gerust alle zon maar mee naar daar, en maak er een tof weekend van! :wink:

Sterkte makker...

Tsjakka
16 mei 2008, 09:08
Alles is besproken voor de Ardennen,

Vertrek is 19h aan de parking rozemaai, om iedereen die moest werken wat meer tijd te geven.

Vergeet zeker niet :
- tent
- stoelen (indien iemand een tafel die ook)
- borden en bestek
- vlees voor bbq (vrijdag avond)
- zwembroek voor kayakken (en ne pamper voor de broekschijters, want naart schijnt ist nu heel wild water in de ourthe
- Goei kledij tegen alle weersomstandigheden :twisted:
- ....

@ manu, spijtig dat ge ni mee kunt m8, andere keer vliegen we er dan terug in hé :wink:

ewold
16 mei 2008, 12:22
Manu ,volgende keer halen we da wel in en zal uw doop wel verdubbelt worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voor de rest sterkte eh mateke ...

inSoMniac
16 mei 2008, 12:23
Ik zou zeggen, amuseert ulle. Denkt af en toe ook eens aan de werkende mens.
Hopelijk hedde goei weer.
:D

vr6fahrer
19 mei 2008, 10:40
Jeeejj weeral goe geamuseerd, twas een bangelijk weekendje, goe gelachen goei weer en goei kampvuur!! Alleen spijtig da we niveel fotos hebben getrokken.

Tsjakka
19 mei 2008, 11:42
Hehe, ja het weer was super goed, met soms de nodige afkoeling , die we nodig hadden :wink: , maar bij de activiteiten was het weer enkel zon zoals elk jaar :!:

vr6fahrer
19 mei 2008, 13:18
ne PISTOLEI OEFWA!?
:x :lol: :lol: :lol:

Trixter
19 mei 2008, 14:56
vond het een super weekend
en zeker da kayaken :)
of moet ik zeggen da basepeddelen :D

grtz
Danny

leonneke
20 mei 2008, 00:48
elaba nikske tege men taalgebruik e mannekes :wink:
vonnet ook een geslaagd weekend we hebbe het rustig gehoude maar da mag ook eens he :wink:
gtrz

Tsjakka
26 mei 2008, 10:01
Iemand intresse in een 2de editie ergens van de zomer?
Wel op een andere locatie dan, de steven wist nog een goed adresje
Laat maar weten dan

greetz

Trixter
26 mei 2008, 16:17
niets op tegen hoor.
lijkt me superleuk.
grtz
Danny

leonneke
26 mei 2008, 16:27
ik ben al aan het wachte op een datum. :D grtz

ewold
28 mei 2008, 17:11
Als de steven iets weet zijn, zitten we waarschijnlijk in een oud oorlogskasteel te logeren :)

Tsjakka
30 mei 2008, 18:35
De steven ging da adres aan mij bezorgen dan kunnen we eens bespreken voor wanneer

Het was geen kasteel , maar een fort. Met betonnen kamers zonder ramen, 2m x 2.5m, ziet er best gezellig uit , niet ? :twisted:

catwoman
16 juni 2008, 19:26
seg waar blijven die leuke foto's van de ardennen
ben wel eens benieuwd of komen er tegen woordig geen foto's meer bij :(

en wanneer vertrekken we terug in de zomer vakantie
ben 2 weken thusi dus wel nog eens mee zene :wink:

Trixter
16 juni 2008, 19:37
seg waar blijven die leuke foto's van de ardennen
ben wel eens benieuwd of komen er tegen woordig geen foto's meer bij :(

en wanneer vertrekken we terug in de zomer vakantie
ben 2 weken thusi dus wel nog eens mee zene :wink:

er zijn dit jaar amper foto's getrokken jammer genoeg... sowwy

Tsjakka
23 juni 2008, 00:21
Ier zen we er dan mee sè !!! Ardenne 2008 2de editie 8)

Op 1-2-3/08/2008 gaan we weeral naar de ardenne, info zie site
http://www.camping-malempre.be en heb al mail gestuurd voor meer info over het terrein enzo. Info volgt nog

Greetz

DiGiTiZ
23 juni 2008, 14:30
Ziet er netjes uit! amaai. nu nog zien wat da ga kosten... :D

Tsjakka
23 juni 2008, 17:28
Ok, verdere info dus na een paar mails

Ik heb gevraagd of we op dat graspleintje "wollegras" mochten staan, geen probleem dus

Elektriciteit is er mogelijk mits verlengkabel van ongeveer 50m, zorgt het bestuur wel voor :idea:

De campingwegen zijn in goede staat, asvalt en kleine steentjes, enkel 2 verkeersdrempels op de weg zelf, kan geen probleem zijn. 8)

BBQ en een open vuur mag ook op dit terrein.

De prijs : 7€ p/p per nacht (tent+auto incl.)
Douchen (warm-koud) 4 minuten per dag : Gratis
Douchen (warm-koud) extra : 0.50€ (tijd weet ik niet)

Als er meer info volgt, krijgen jullie het ook te weten

Greetz

PS. Laat iedereen eens zo snel mogelijk weten aan het bestuur wie er mee gaat van leden+partner

Trixter
23 juni 2008, 17:39
ik ga mee en heel zeker alleen :)
dan heb ik teminste geen gezever aan mijn kop van zagende wijven !!!!

ewold
25 juni 2008, 14:54

Das weer een vriendelijk antwoord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Trixter
25 juni 2008, 15:29

ben dan ook een vriendelijk gast he.. en dat was sarcastich bedoeld....

ewold
6 juli 2008, 12:55

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

DiGiTiZ
14 juli 2008, 23:59

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

seg, zoveel quotes :P
ontopic blijven he :wink:

ChroMe
25 juli 2008, 11:27
Yow, (nav het berichtje van den Dries...) ik kan ten vroegste om 17u * 17u30 op de P&R in Ekeren zijn...

inSoMniac
25 juli 2008, 11:44
IK kom pas de zaterdag. Moet vrijdag nog naar een trouwfeest dus kan ik pas den dag nadien vertrekken.

Trixter
25 juli 2008, 14:11
voor mij maakt het niet uit hoe laat we vertrekken heb vannaf vandaag toch 14 dagen verlof :)
grtz
Danny

Tsjakka
25 juli 2008, 14:38
Voor mij en Kristel maakt het ook niet uit, wij hebben ook beide verlof, ik 2 weken, kristel 2 maanden :)

Trixter
25 juli 2008, 14:41
Voor mij en Kristel maakt het ook niet uit, wij hebben ook beide verlof, ik 2 weken, kristel 2 maanden :)

ik denk dat ik ook leraar ga worden wil ook 2 maand verlof :D

vr6fahrer
25 juli 2008, 14:43
Ik moet werken tot 19u in bruxelles. Ik kom dus waarschijnlijk later als de rest.

Den turbo heeft geantwoord dat hij vrijdag verlof heeft dus maakt nie uit voor hem.

Tsjakka
25 juli 2008, 15:17

ik denk dat ik ook leraar ga worden wil ook 2 maand verlof :D

2 maanden verlof ja, maar wel blijven werken, zoveel vrije tijd is er dan ook weer niet

greenhound
25 juli 2008, 22:31
wij hebben ook vakantie dus ons maakt het ook niet uit.

greetzzzz

leonneke
27 juli 2008, 11:16
voor mij maakt het ook allemaal niet uit. kmoet dinsdag gaan soliciteren maar het zou me verbazen moest ik er die week al kunnen beginnen. grtz

catwoman
27 juli 2008, 16:01
helaas kunnen wij og niet met volle 100% zeggen dat wij mee kunnen :(
er is weer een familie probleempje op gedoken, elke keer als we iets plannen komt er iets tussen.
en als we komen zal dat pas een zaterdag morgend zijn met ons 3tjes wnat moet werekn tot 20u of langer :evil:
mijn zoontje komt mee heb geen opvang voor hem

ewold
29 juli 2008, 10:01
Ik moet donderdagnacht nog een nachtje in noxx kloppen (of tokkelen), vrijdag vrijaf dus ik kan ook vanaf de namiddag vertrekken alst moet, Wim laat nog iets weten voor die clubkar mee te sleuren of over te laden of ....

Grtz

Trixter
29 juli 2008, 22:53
Ik moet donderdagnacht nog een nachtje in noxx kloppen (of tokkelen), vrijdag vrijaf dus ik kan ook vanaf de namiddag vertrekken alst moet, Wim laat nog iets weten voor die clubkar mee te sleuren of over te laden of ....

Grtz

Ik dacht dat Wim iets zei van de clubcar over te laden in de bus en de kar eens een keer thuis te laten...

morgen ga ik wss met Wim bij de Manu thuis de partytent eens opzetten om na te kijken.

vandaag hebben we eer nog wat eten uit gegooid dat er blijkbaar nog inlag en niet meteen nog eetbaar was :)

grtz
Danny

vr6fahrer
30 juli 2008, 19:06

Grtz

Ik dacht dat Wim iets zei van de clubcar over te laden in de bus en de kar eens een keer thuis te laten...

morgen ga ik wss met Wim bij de Manu thuis de partytent eens opzetten om na te kijken.

vandaag hebben we eer nog wat eten uit gegooid dat er blijkbaar nog inlag en niet meteen nog eetbaar was :)

grtz
Danny

Ela ela da waren wel mijn koteletten nog he voor vant weekend.

Weersvoorspelling voor zaterdag: 14°/23° en beetje regen :D

Trixter
30 juli 2008, 23:28

Grtz

grtz
Danny

Ela ela da waren wel mijn koteletten nog he voor vant weekend.

Weersvoorspelling voor zaterdag: 14°/23° en beetje regen :D

lol dan zagen die er toch bijna uit als patatten hoor
ofwel waren die al zo ver heen..
Wim Manu en ik hebben vandaag de kar helemaal opgerommeld
tent na gekeken
en een nieuwe bbq aangeschaft
ze hebben die ook meteen in elkaar gezet. dus de kar staat vertrekkensklaar.
grtz
Danny

leonneke
30 juli 2008, 23:35
hedde golle toevallig geen groen tafelke gevonde want das van ons. allee van men broer maar da zou wel trug mee moete :? grtz

Tsjakka
31 juli 2008, 08:45
Yep, zo'n tafeltje hebben wij denk ik wel tegen gekomen, ergens onderaan de remorc, maar ligt er terug in

Iedereen op de clubavond vanaaf verwacht voor verdere en laatste afspraken voor ardennen, dus BE THERE !!!

Greetz

ChroMe
4 augustus 2008, 07:07
Wa een zot weekendje weeral?!!! Dikke feest!!! Zit nu wel helemaal dood op m'n werk....

Grtz

vr6fahrer
4 augustus 2008, 11:34
Wa een zot weekendje weeral?!!! Dikke feest!!! Zit nu wel helemaal dood op m'n werk....

Grtz

Idem hier :P

greenhound
4 augustus 2008, 20:35
ja het was goed te doen. en vooral lekker warm aan da kampvuurke :lol: .
voor herhaling vatbaar, maar dan doe ik die mountainbike tour inruilen
voor iets anders.

greetzzzzz

Trixter
4 augustus 2008, 20:38
ik vond het ook heel leuk
en volgende keer blijf ik tot het einde
want zo een mbk tourke zag ik eigenlijk ook wel zitten
grtz
Danny

Tsjakka
5 augustus 2008, 10:16
Super weekend =D> , MTB tourke opt laatste was leuke afsluiter ... Puf Puf
Volgende keer wel een temperatuur regeling op dat kampvuur zetten :wink: 8)

Foto's volgen nog wel zeker :wink: :idea:

catwoman
5 augustus 2008, 20:52
was een leuk weekeinde buiten enkele buien :(
niet alleen het weer maar .....
de kindjes vonden het ook leuk enkel jasper wil nog eens danku zeggen tegen wim en e-wold =D>
omdat ze zo goed voor hem hebben gezorgt in de grotte
:coffee: dat heeft manu gemist die 2 morgende
is voor herhaling vatbaar maar dan wat meer organisatie op voor hand :downtown:

Tsjakka
8 augustus 2008, 18:47
Graag gedaan zenne, heb me ook super geamuseerd :!:
Voor degene die foto's getrokken hebben, HIER MET DIE CD's .... 8)

Hmm, organisatie op voorhand, ok, dan wil ik van iedereen een maand op voorhand weten wie er mee gaat en voorschot betaald hebben als zekerheid. Twas tot op de laatste week dat ik ma wist, wie er mee ging en wie niet :wink:

Greetz

Trixter
9 augustus 2008, 13:15
Graag gedaan zenne, heb me ook super geamuseerd :!:
Voor degene die foto's getrokken hebben, HIER MET DIE CD's .... 8)

Hmm, organisatie op voorhand, ok, dan wil ik van iedereen een maand op voorhand weten wie er mee gaat en voorschot betaald hebben als zekerheid. Twas tot op de laatste week dat ik ma wist, wie er mee ging en wie niet :wink:

Greetz

Wim ik heb gehoord van je hoe het er idd op de laatste moment van alles doorkwam voor je....

buiten de planning dat niemand wist wie waar naar toe ging. vond ik het een heel geslaagd weekend...

aan de organisatie
goed gedaan :)
ik zou he ni kunnen
grtz
Danny

greenhound
9 augustus 2008, 18:36
is ook het beste denk om van te voren te betalen.weet iedereen waaraan en waaraf.

greetzzzz

Tsjakka
10 augustus 2008, 12:57
Yep mss wel een goed ID :idea: :wink:

catwoman
10 augustus 2008, 21:26
dat zou eigenlijk voor mij ook beter zijn een maand of ander halve maand op voorhand dan kan ik vanalles regelen :)
wnat het gaat heel moeilijk bij ons om een week of 2 nog iets te regelen
ze doen bij ons heel moeilijk over vrije dagen :(
dat komt er van om in een rusthuis te werken

Tsjakka
26 augustus 2008, 23:49
Kan iedereen die foto's in de Ardenne getrokken heeft, die even op CD, memostick, ... zetten en aan het bestuur geven, zodat we deze op de site kunnen toevoegen.

Greetz , tot donderdag

catwoman
2 oktober 2008, 15:52
ik denk dat ze de foto's nog moeten maken :lol:
of moeten ze nog opgestuurd worden van uit de ardennen :!:
alle mannen waar blijven die prachtige fotookes
wim heeft dat al van augustus gevraagt een beetje actie hé
:lol:

leonneke
2 oktober 2008, 17:19
amaai das juist!!!! :shock: tege volgende week zijn de fotos bij den ewold beloofd! :wink:
grtz

Tsjakka
6 oktober 2008, 22:49
HUUH iemand geroepen #-o

Ja was ook niet meer aan het volgen, dus wakker worden en fotokes afgeven hé =D>

thx catwoman :cheers:

Greetz

catwoman
18 oktober 2008, 20:57
graag gedaan :)
en nu eens benieuwd wanneer we naar de leuke fotookes kunnen kijken :lol:
dus iedereen wakker worden en op sturen maar die foto's
en iet meer zo lang wachten hé [-X

vr6fahrer
19 oktober 2008, 10:34

Die van de Peter staan er al een tijdje op. Voor de rest nog niets ontvangen...

Tsjakka
19 oktober 2008, 16:14

Die van de Peter staan er al een tijdje op. Voor de rest nog niets ontvangen...

Waar staan die van Peter dan? ... kan ze ook nergens vinden :?

catwoman
20 oktober 2008, 18:04
ja waar staan die :?:
ikke niet kunnen vinden sorry :oops:

vr6fahrer
23 oktober 2008, 14:20
Ze zijn verdwenen. Ze stonden bij "uitstappen"

leonneke
9 november 2008, 11:39
waar blijven de foto's van de ardennen? :P

Tsjakka
26 november 2008, 14:42
Fowtoos staan er op !! 8)

Greetz =D>

catwoman
1 december 2008, 13:39
Joepi dat heeft lang geduurd :lol:
ze zijn eindelijk uit de ardennen aan gekomen op het forum, ze hebben een lange weg afgelegt
grtjes cinneke