PDA

View Full Version : [22/06/08] AGB's Most Wanted, definitieve flyer

ArmiCOLT
13 februari 2008, 16:48
Op vraag van de winkeliers van de Diksmuidelaan te Berchem organiseert AGB een meeting.
Eerst en vooral: AGB is geen officiele club, wel nen hoop vrienden die samen meetings aandoen.

Bedoeling is een beetje richting kanaalfeesten te gaan (remember vorig jaar) MAAARR!!! we hebben plaats voor minstens 100 wagens. Wat wil zeggen dat we geen voorafgaande selectie doen.
Voorwaarde is wel dat je wagen toonbaar is en dus zullen we een oogje in het zeil houden bij de ingang. (Iedereen zal hier wel weten wat ik bedoel). Er zijn ondertussen genoeg meetings waar dit gebeurt en denk wel dat iedereen weet hoe zijn eigen wagen ervoor staat.

DUS:

When?? Op zondag 22 juni van 10.30 tot 16.30 uur (start prijsuitreiking)

Where?? Diksmuidelaan te Berchem (Antwerpen) Dit is de baan richting luchthaven van Deurne

Why?? Omdat de winkeliers hun braderij wat extra willen geven en hiermee nog meer volk willen trekken.

What?? een show waarbij jullie wagens centraal zullen staan en we zullen trachten voor een hele hoop extra's te zorgen.

Price?? 7 euro per wagen, bezoekers en bijrijders gratis.

voor vragen staat mijn mailbox in ieder geval open: bart_armirotto@hotmail.com

http://i82.photobucket.com/albums/j252/ArmiCOLT/officieleflyer08.jpg

ewold
13 februari 2008, 18:21
Mijne is al niet toonbaar op de moment wegens kraskes :)
Doet ge een entrance selection voor de kwaliteit in't oog te houden of niet :)

Succes met de meeting en ik ben er zeker van dat ge NCC wel zult zien opduiken ...

Tsjakka
13 februari 2008, 22:14
Ziet er goed uit 8)

Price : 7€ ?
Inkom : 10€ ?

hebben lezers hier op de site een korting 8)

ArmiCOLT
14 februari 2008, 09:15
Makker toch, ge moet alles lezen he.
Lees het laatste zinneke tussen haakjes eens :lol:

"Staat foutje op flyer prijs 7 euro zijn"

Ik hoop in ieder geval NCC te zien. Dan ben ik reeds zeker dat er enkele prachtcreaties zullen zijn. (de waarheid en geen nodeloos geslijm 8) )

De entrance selection is er op vraag van de winkeliers, ze willen de bezoekers topwagens voorschotelen.

Tsjakka
14 februari 2008, 11:41
ok dan, ni gezien :? :lol: , uwe colt stond daar zo te blinken, helemaal overgekeken natuurlijk dan 8) :wink:

ChroMe
14 februari 2008, 16:02
Ik zal proberen aanwezig te zijn want vond de kanaalfeesten vorig jaar ook super...

Grtz!

ArmiCOLT
15 februari 2008, 14:11
Ik zal proberen aanwezig te zijn want vond de kanaalfeesten vorig jaar ook super...

Grtz!

En ook die komen terug bigger and better, maar meer daarover binnenkort.

On-topic: blij te horen dat de ncc'ers aanwezig zullen zijn. :wink:

Trixter
16 februari 2008, 10:04
ja den deze zal daar ook wel bij zijn
om de zelfde reden als den tom hierboven zegt
grtz
Danny

ArmiCOLT
18 februari 2008, 16:08
En om jullie te bewijzen dat het ons menens is:

Omdat een meeting start bij de flyer wordt deze een uniek exemplaar. Geen A5 formaat maar een kleiner 10x15cm formaat. In plaats van op het traditionele papier zullen we deze afdrukken op fotopapier. Een echte foto dus, waarvan er 500 zullen verspreid worden.

ArmiCOLT
17 maart 2008, 08:59
KORTINGEN!!!

Gisteren in Gent nog wat bekeken en wat afspraken gemaakt.

We hebben jullie beloofd dat we zoveel mogelijk extra gingen doen voor de chauffeurs met wagen. Wel het eerste is in orde.
Elke persoon die met zijn wagen op de meet staat zal een kortingsbon krijgen van 1€ op producten van Meguair's. Die kortingsbon kunnen jullie die dag gebruiken en is geldig voor alles wat Meguair's verkoopt.

Dus eigenlijk krijg je van de 7€ inkom reeds 1€ terug.

ewold
17 maart 2008, 12:28
1€ als ge iets van meguiars koopt dus :)
Nuja zal proberen mijn bus speed detailer tegen dan leeg te spuiten

ArmiCOLT
18 maart 2008, 10:00
tis ni veel maar we kunnen moeilijk nen kortingsbon van 10 euro geven als we maar 7 euro inkom vragen he :wink:

ewold
18 maart 2008, 13:22
Why not, tis eens wat anders, welkom bij de kassa, hier is uw 3 euro.
Zet u maar ginder, ik heb daar geen probleem mee :)

ChroMe
19 maart 2008, 07:07
Hehe das een gedacht seh!

Trixter
19 maart 2008, 19:08
Why not, tis eens wat anders, welkom bij de kassa, hier is uw 3 euro.
Zet u maar ginder, ik heb daar geen probleem mee :)

ik volg u daarin voledig Ewold

ArmiCOLT
20 maart 2008, 16:33
hehe gaan mannen

bij goed weer zal senone er rondlopen, de pinstriper die de TT's voor pro-rider heeft gedaan. Wie dus een pinstripe wil op het een of ander kan het mij altijd laten weten.

zijn link

pinstriper (http://www.pinheadlounge.com/sen1one)

ArmiCOLT
23 maart 2008, 09:35
definitieve flyer gepost se. :wink:

ArmiCOLT
10 april 2008, 10:15
daarstraks gevonden in de GR8, thanks @Jan en Eddy om dit te willen doen

http://i82.photobucket.com/albums/j252/ArmiCOLT/scanGR8.jpg

ArmiCOLT
5 mei 2008, 15:09
Den banner:

http://img182.imageshack.us/img182/2269/banneraniaj4.gif

en nog nen dikke update 8)

Na de kortingsbon van Meguairs voor de wagen hebben we nog wat voor de chauffeurs.

Elke bestuurder zal bij de inkom een bonnetje krijgen voor een gratis consumptie.
Deze kunt ge gebruiken in alle caféekes die meedoen aan de braderij en is bruikbaar voor alles van water tot duvel

MET ANDERE WOORDEN: pakt er ene op ons kosten!!!

ChroMe
5 mei 2008, 19:34
Zoals ik in Boom al zei, zal ik zeker proberen om hierbij te zijn, net als bij de Kanaalfeestjes!

Grtz

vr6fahrer
6 mei 2008, 08:25
Merci voor de flyer zondag, kzal er zeker zijn !

ArmiCOLT
14 mei 2008, 16:17
OPGELET!!!

Omdat we merken dat velen onder ons het niet zo fijn vinden dat de ruitenwissers van hun wagen verslijten door het aantal flyers die ze eronder vinden, vragen we aan de mensen die daar graag reclame maken voor hun opkomend event niet te flyeren!!!

Als wederdienst mag je mij flyers geven die dan in de zakjes zullen gedaan worden aan de ingang.

Op die manier maak je ook reclame maar maak je van de voorruit van de wagens geen papierstort

ChroMe
14 mei 2008, 17:05
OPGELET!!!

Omdat we merken dat velen onder ons het niet zo fijn vinden dat de ruitenwissers van hun wagen verslijten door het aantal flyers die ze eronder vinden, vragen we aan de mensen die daar graag reclame maken voor hun opkomend event niet te flyeren!!!

Als wederdienst mag je mij flyers geven die dan in de zakjes zullen gedaan worden aan de ingang.

Op die manier maak je ook reclame maar maak je van de voorruit van de wagens geen papierstort

Prachtig initiatief...!

Want ne goedkope flyer + 2 druppels regen = nachtmerrie om volledig proper te krijgen

ewold
15 mei 2008, 11:56
k gaan een plakkaat maken geen flyers en diegene die ni luisteren krijgen nen djoef op under bakkes.

Of een brievenbus naast den auto dak dan in ene keer kan wegsmijten ook. Ik lees wel wat er te doen is op het net ;)

ewold
20 mei 2008, 12:01
Vwala Armi, kheb den banner even op onze frontpage gezet zodat het wat meer in de kijker komt.

Alle beetjes helpen eh ;)

Greetz

ArmiCOLT
25 mei 2008, 10:14
merciekes :wink:

ArmiCOLT
16 juni 2008, 17:41
ENKELE RICHTLIJNEN

om alles een beetje vlot te laten verlopen hier enkele aandachtspuntjes.

* routebeschrijving komt deze week nog online, GPS-adres is Diksmuidelaan te Berchem.

* Aangekomen aan de Diksmuidelaan zul je merken dat je nog even rond moet rijden, daarom zullen er pijlen worden gehangen. We trachten deze zo laat mogelijk te hangen aangezien de organisatie van de braderij ons reeds wist te vertellen dat er altijd plezante mensen rondrijden en lopen die die pijlen doen verdwijnen!

* Er is INKOMSELECTIE!!!!!, kom je aangereden en wordt er gezegd dat je niet binnenkan, parkeer dan je wagen en kom gezellig mee van de sfeer genieten, bekijk het positief je mag dan gratis binnen

*Er zullen 3 rijen gevormd worden van wagens enkelen van de organisatie zullen jullie een plaatsje toewijzen (dan hebben we toch al iets gedaan 8) )
* Prijsuitreiking is rond 16.30 uur en indien mogelijk zullen de wagens die in de prijzen vallen mogen voorrijden, maar dit is iets waar we op het moment zelf de mogelijkheid van moeten inschatten!

* pinstriper Senone zal zijn kunsten komen tonen op een Opel Corsa C, Misschien kan je hem nog wel aanklampen om iets te "stripen" bij jou.

* en last but not least: VOL IS VOL!!!!! we hebben een beperkte plaats, normaal gezien moeten we 100 wagens kunnen plaatsen kunnen er meer binnen BANGELIJK, lukt dit niet PECH.
Wil je er zeker bijzijn, kom dan op tijd!
Als het vol staat ben je nog steeds welkom als bezoeker uiteraard.

ArmiCOLT
18 juni 2008, 16:40
DE ROUTEBESCHRIJVING
komende van Breda (E19 dan de ring Antwerpen op)
*AFRIT 3: Borgerhout.
*Bovengekomen naar rechts MAAR op het meest linkse vak gaan staan om rechtsaf te slaan!
*na rechts te hebben afgeslagen aan de lichten direct links, de singel op (pijl luchthaven Antwerpen volgen)

komende van Gent (E17 ring Antwerpen op)
en komende van Boom (A12 ring Antwerpen op)
* AFRIT 3: Borgerhout
* aan de lichten linksaf en ring oversteken
* aan de 2de lichten linksaf, de singel op (pijl luchthaven Antwerpen volgen)

Wanneer je op de singel ben (dit telt voor iedereen, zowel Degene die via Breda, Gent als Boom komen)
* Singel blijven volgend tot de tweede lichten, aan de oude post en vlak voor het station van Berchem (voor!!!! het tunneltje onder de sporen)
* aan die 2de lichten linksaf (der hangt ook ne pijl voor luchthaven Antwerpen)
* Daar krijg je op de rechtse kant de diksmuidelaan MAAR!
* Aan die lichten ga je rechtdoor
* Blijven volgen tot aan de eerstvolgende lichten, (op de hoek is daar een fortis-bank)
* Daar draai je rechtsaf
* Altijd rechtdoor blijven rijden, voorbij het rondpunt, als het ware rechtdoor moet je daar.
* Aan de volgende lichten zul je de inkom zien.

ChroMe
19 juni 2008, 17:16
Hier bennek bij!

ewold
21 juni 2008, 11:16
Bij mij zal het vankeer niet lukken, mijn ouders moest ik normaal snachts op het vliegtuig zetten maar nu vertrekken ze pas om 14u....

Belofte maakt schuld en den deze heeft dus ander verplichtingen

ChroMe
23 juni 2008, 11:36
Leuke meeting, goed weer, vrij hoog niveau van de wagens, leuke sfeer...

Volgend weekend zeker kanaalfeesten!

Grtz

PS: Ik heb een paar foto'kes getrokken en zal die één vd dagen proberen online te zetten...

ArmiCOLT
23 juni 2008, 15:51
bedankt om aanwezig zijn!

Trouwens de Golf stond op de lijst voor de top15, maar we moesten ergens keuzes maken natuurlijk

tot volgende week we verwachten NCC :wink:

ChroMe
24 juni 2008, 11:41
Geen probleem zenne, bekers zijn voor mij ni het belangrijkste, al waren het er wel hele mooie en originele!!
(Wel leuk om weten natuurlijk da'k wel in aanmerking kwam ;))
Het was ne plezanten dag en da's wa telt!

Tot zaterdag!

Grtz