PDA

View Full Version : NCC steunkaarten: eindejaarsactie

vr6fahrer
26 november 2007, 15:01
Onze clubkas moet dringend gespijsd worden en dat doen we dit jaar door de verkoop van ultramoderne kerst/nieuwjaars kaarten. Kopen en verkopen is dus de boodschap want de helft van de inkomsten gaat integraal naar de clubkas.

We verkopen twee soorten pakketjes:
- Luxe kaarten: 8 stuks voor 5 euro (in 16 soorten verkijgbaar)
- Super de mega luxekaarten: 8 stuks voor 10 euro (8 verschillende luxekaarten in een pakket)

Wat verwachten wij nu van de leden. Er is totaal geen verplichting maar je kan zelf een pakketje kopen om de club te steunen, en/of je kan ze aan uw familie, bommas, collegas, kinderen, vrienden,.. verkopen. Je kunt ze meenemen op de clubavonden zoveel je wilt, en degene die niet verkocht zijn geef je gewoon terug dat is geen probleem.

En dan nu het beste nieuws: de NNC'er die de meeste kaarten koopt/verkoopt krijgt van de club een bon van 30 euro om te gaan shoppen in wijnegem shopping center.

Greeetz
Uw bestuur

Trixter
26 november 2007, 15:34
voor mij mag je al 2 pakjes van die luxe kaarten van 10 € opzij leggen..
laat wel weten of ik er al meer wil.
grtjs
Danny

Tsjakka
26 november 2007, 16:01
Voor mij mag je ook nog luxe packetjes opzij leggen, kom er nog te kort :!: 8)

catwoman
27 november 2007, 17:16
als je er een deel meebrengt een zaterdag wil ik wel met de kinderen, als jullie dat goed vinden, van deur naar deur gaan om jullie te steunen.

je zegt het maar ik wacht vol ongeduld :study:

vr6fahrer
29 november 2007, 09:49
Amai da zou wel goe zijn, we zullen de doos meepakken ;)

Trixter
29 november 2007, 15:48
ik ken mss nog iemand die intresse heeft maar ze wilt die wel eerst zien
grtjs
Danny

audike84
29 november 2007, 16:06
Ik neem elke clubavond een doos mee, dus en er zijn er genoeg.

Groetjes Michael

Tsjakka
29 november 2007, 16:41
Ik breng straks de opbrengst ook mee :wink: Tijd voor nieuwe 8)

catwoman
29 november 2007, 16:50
oké ik wacht met vol ongeduld een zaterdag bedankt mannen.
tot wanneer staat er een datum op van wanneer de opbrengst terug bij jullie moet zijn van de verkoop
seg maar van deur naar deur kun je er dan geen papier bij steken van de goede doelen dat jullie al gedaan hebben want als ze vragen voor wat ze moeten steunen kunnen we toch moeilijk zeggen voor de club kas terug wat bij te vullen of gewoon iets uit je duim zuigen om tegen de mensen te zeggen :-k

vr6fahrer
13 december 2007, 10:07
Ik heb nog voor 45 euro kaarten kunnen verkopen deze week. Bijtanken vanavond dus.
Denk aan de Shoppingbon van 30 euro mannen. Heeft iedereen zijn ma en bomma al kaarten? komaan he tis voor de kas.

DiGiTiZ
16 december 2007, 16:24
ik heb mijn best gedaan, ben van deur naar deur geweest, maar de meesten hadden al kaarten en sommige' lastige klanten' vroeger waarom ze kaarten moetsen kopen van een tuning club, heb mijn best gedaan om het uit te leggen heb wat uit mijn duim gezogen, en dan zeggen ze neen danku heb er al gekocht
HALLO waarom dan nog mijn uitleg doen, was verdomme koud zene
maar heb mijn best gedaan heb voor 85€ verkocht
:) :santa:
grtjes cindy

vr6fahrer
17 december 2007, 11:55
Degenen die nog onverkochte kaartjes hebben mogen deze donderdag teruggeven. Merci voor al degene die hier moeite voor gedaan hebben.
Greetz

DiGiTiZ
5 januari 2008, 15:48
seg een vraagje?
hoe is het afgelopen met de verkoop want er word niks meer over gezegt
of is de verkoop wat tegen geslagen
grtjes catwoman

Tsjakka
7 januari 2008, 12:17
Zijn er nog met bezig, maar alle overschot van kaarten moeten eerst binnen zijn.

Greetz

DiGiTiZ
7 januari 2008, 15:50
ouw oké dus ik was wat te vroeg hihi

vr6fahrer
7 januari 2008, 22:21
Het is in ieder geval een succes geweest waar we goe aan hebben verdiend. Bedankt voor al degenen die hieraan mee hebben gewerkt!

vr6fahrer
21 januari 2008, 11:31
Manu en co, omdat jullie de meeste kaarten verkocht hebben, ligt er een bon van 30 euro van Wijnegem Shopping klaar voor jullie.

ewold
21 januari 2008, 21:29
Ja alsek hem niet vergeet tenminste, ligt al 2 weken op tafel hier :)

Greetz

Tsjakka
21 januari 2008, 21:37
E-wold(.be) :wink: Ni vergeten die bon hé !!! :twisted: 8)

DiGiTiZ
22 januari 2008, 11:41
hey merci,
maar als het gaat geef de bon dan aan jeroen mee, wij zitten namelijk volop in de verhuis en deze week moeten we klaar zijn dus gaat het niet om hem te komen halen.
grtjes cindy en co