PDA

View Full Version : [22/09/07]Park & Ride St Job

ewold
10 september 2007, 18:19
Beste,

Binnenkort (zaterdag 22 september) organiseert onze club Rotaract Antwerpen Noord een autorally rondom Antwerpen. Wij plannen te vertrekken met een 30-tal auto's op de park and ride in St-Job net naast de afrit.

Op deze parking komen alle auto's gedurende een tweetal uurtjes samen (van 13 tot 15 ongeveer) en voorzien wij hen van een drankje en dergelijke. Voor een extra show-factor hadden wij willen beroep doen op enkele getunede wagens van de Nightbreed Car Club. Op deze manier kunnen we onze gasten ook wat muziek en entertainment aanbieden. Uiteraard worden de eventueel deelnemende getunede auto's vergoed voor hun tijd en inzet.

Indien iemand van Uw club interesse heeft, kan U mij altijd bereiken voor meer inlichtingen op mijn gsm; 0479/xx.xx.xx of op mijn mail zoals vermeld bovenaan.

Hopend op een positief antwoord,

Met Vriendelijke Groeten,

Valerie Michel

Heeft er iemand interesse hiervoor, is zaterdagmiddag dus weet niet wie kan. Ik kan normaal gezien al gaan en het is in de buurt...

Greetz Ewold

Trixter
10 september 2007, 19:02
ik zal er waarschijnlijk wel bij zijn
maar laat zeker nog iets weten
grtz
Danny

vr6fahrer
10 september 2007, 19:36
Tis eens iets anders, ik denk dat ik er ook naartoe ga.

ewold
10 september 2007, 21:06
Ter info, rotoract is geen autoclub. Het is een groep mensen die samen dingen doen maar ook veel goede doelen steunen en zoiets verdient ook wel appreciatie.

Enkele voorbeelden vanop hun website :

Sedert enkele jaren, probeert onze club een handje toe te steken bij Het Open Poortje te Schilde. Dit Centrum voor Kinderzorg en Gezinsondersteuning geeft ouders tijdelijk hulp bij het opvoeden van hun kinderen.

Onze club hielp enkele jaren geleden bij het aanleggen van een BMX parcours in het bos. Elk jaar helpt onze club de Sint bij een bezoek aan de kindjes van Het Open Poortje. Zo krijgen ook zij wat snoep en een klein cadeautje. Ook met Pasen gaat onze club samen met de Paashaas op bezoek en brengt dan wat chocolade eieren mee.

De SteenhouwerDe Steenhouwer
--------------------------------------
Sinds 2006, hebben we er een tweede projectje bij: De Steenhouwer, een deelwerking van CAW De Terp. In dit inloopcentrum voor voornamelijk dak- en thuislozen in de Steenhouwersvest te Antwerpen, zullen we om de paar maanden helpen bij het koken van een warme maaltijd. We zorgen daarbij voor de ingrediënten, die betaald worden uit onze sociale kas en helpen bij de bereiding en het uitdelen van de lekkere maaltijden.

Rode KruisRode Kruis Vlaanderen
---------------------------------------
Elk jaar gaan we met onze club stickers verkopen tijdens de 14-daagse van het Rode Kruis.

Deze mensen organiseren deze rallyzoektocht met als doel geld in te zamelen voor 1 van deze doelen dus zou zeker zeggen kom af en zo doen wij op onze beurt hen een plezier.
Ook komen er een paar wagens die deelnemen die de moeite zijn waaronder een Bentley, Cobra, Lagonda, Aston Martin, ...

Ondertussen heb ik wsl al een paar auto's dus onder voorbehoud :

* ikke
* danny
* koen
* dries
* peter & marijn (A4 en golfje)

ChroMe
11 september 2007, 11:56
Jammer, rond die periode zou m'n auto binnen gaan bij de carossier... Zag er me wel leuk uit.

Grtz

ewold
11 september 2007, 14:28
Nu weeral , gij hebt daar een een maandelijkse afspraak ofzo :)

ChroMe
12 september 2007, 07:08
Tja kheb er geen chance mee é blijkbaar...

vr6fahrer
12 september 2007, 08:25
Bij de petzel ofwa? Zie dattem nog wa tijd voor mij heeft :P

ChroMe
12 september 2007, 11:54
Neje bij de Joël... Waarvoor gaat den uwe binnen dan???

Grtz

vr6fahrer
12 september 2007, 16:07
Nieuw kleureke en wa aanpassingen :idea:

ChroMe
13 september 2007, 12:03
Nice, daar hoor ik straks wel meer over dan! :)

ewold
19 september 2007, 16:54
laatste mail vroegen ze voor 12u15 daar te zijn. Danny gij komt toch eh mits ze nen auto nodig hadden met wat sound ;)

Greetz

Trixter
19 september 2007, 17:51
ja ja geen prob ik zal er zijn.
ging je het ook ni aan de peter en zo vragen?
want denk dat die wel meer sound heeft dan ik :)
grt
Danny

ewold
20 september 2007, 11:39
Peter komt ook met de A4 of de cabrio (laatste heeft (nog) geen boem boem eh).

En zo slecht speelt die van u niet eh :)
Man man wa een week, ik wordt nog zotgedraaid tegen zondag denk ik... Dit, werk, nieuwe show voor den diamant tegen zondag waardak om de 10 minuten nen telefoon voor krijg, mijne nieuwe radio dat er nog ergens in moet komen vandeweek, bij garage nog voor middenconsole zijn en nog bij goboland geraken voor projecties in de lotto arena....

Achja, verlof dringt zich op denk ik ...

ChroMe
20 september 2007, 12:12
En opt einde van de week nog nen halven dag om u pré te tellen ;) ;)

ewold
20 september 2007, 14:14
En krijgek nog nen telefoon voor zaterdagnamiddag en maandagavond een concert te gaan belichten in Brussel, dus dien halven dag zal voor komende week worden ergens denk ik ;)

Edit : en last minute boeking : ik gaan morgen de schuimfuif nog ne keer doen in Ekeren :P :P :P soit, volgende week dus toe aan een paar dagen rust.

ChroMe
20 september 2007, 17:21
Ej is da vrijdag of zaterdag??? Ik wil daar wel is komen zien, kunde mij binnen fixen of moet ik inkom betalen???

Yoeeeee

vr6fahrer
20 september 2007, 18:02
Tom, Het is dus zaterdag, ze verwachten ons olm 12u15 en nee geen inkom betalen als je wil word je zelfs betaald om te komen dus ;)
Ahnee tgaat over de schuimfuif :p

ewold
20 september 2007, 18:32
schuimfuif is vrijdag ;) en ik zal zien wak kan doen , stuur u wel smske
da op de p&r is zaterdag :)

ChroMe
21 september 2007, 11:22
OK laat maar iets weten... Yoeeeep