PDA

View Full Version : Xclusive 4U

ewold
12 augustus 2007, 22:24
http://www.ncc-tuning.be/pictures/flyers/xclusive4umed.jpg
show & shine by meguiars
xclusive demo cars
official DB drag
food & drinks
sales stands
promo girls
dj contest

voorverkoop in de winkel, overnachting al mogelijk vanaf vrijdag avond

Meeting van de winkel bij mij achter den hoek en het is achter de hoek van de papegaai :)
Misschien ff afspreken wie wanneer gaat, ik kan bv enkel zondag normaal gezien...

Lil_Manu
13 augustus 2007, 18:25
Hoeveel is de inkom, want ik kan de website niet vinden.

ewold
13 augustus 2007, 18:32
Ik dacht 15€ voor tweekend en ge kunt er met uw tent naartoe, maar denk dat wij gewoon thuis slapen mits het toch naast de deur is...

C&N Xclusive
14 augustus 2007, 13:10
hey, als je s avonds na huis ga slapen dan mis je natuurlijk zaterdag het leuke feestje eh :lol: in onze party tent

groetjes
noami

C&N Xclusive
14 augustus 2007, 13:12
ah ja en de inkom voor heel het weekend per auto incl bestuurder is 15€
per bezoeker 4€
per bezoeker met auto 10€
kindere onder de 12 j gratis
:-)

Trixter
14 augustus 2007, 14:51
daar het vlak achter men hoe is zal ik wel aanwezig zijn.
grtz
Trixter

ChroMe
14 augustus 2007, 16:47
Ik kom normaal ook, das in mijnen hof potverdekke! :D

Grtz

ewold
15 augustus 2007, 10:22
k kom normaal ook, das in mijnen hof potverdekke! Very Happy

Grtz

Misschien moeten we dan uwen nieuven bbq (ik veronderstel dat em nu toch wel wijt inmekaar zit) en zwembad maar aanslagen alst in uwen hof is en als het goed weer is...

Ja ik kan het feestje zelf al niet meemaken want moet zaterdagavond vanaf 17u een ander feestje voor de muziek gaan zorgen...
Misschien als het op tijd gedaan is :)
Greetz

ChroMe
15 augustus 2007, 17:49
Euh dien bbq ;) ;) is nog altijd ni af :D

Alles staat er maar alleen die grote zware kap moet er nog is op gemetst worden... Maja... Zwembad is klaar maar dan moet het wel goei weer zijn é...

We zien die dagen zelf wel wa het wordt.

Yoeee

Venzie
26 augustus 2007, 20:32
Vond het een gezellige meeting, leuk om zo nog is bekend volk tegen te komen!

Het weer zat goed, en de sfeer ook.
@Ewold: proficiat met uwe beker he!

Had alleen mijn bedenkingen over de categoriën van de bekers, vind persoonlijk nen algemene Top show 'n' shine interessanter.

Groetjes

Chrisje

Trixter
26 augustus 2007, 22:30
Vond het een gezellige meeting, leuk om zo nog is bekend volk tegen te komen!

Het weer zat goed, en de sfeer ook.
@Ewold: proficiat met uwe beker he!

Had alleen mijn bedenkingen over de categoriën van de bekers, vind persoonlijk nen algemene Top show 'n' shine interessanter.

Groetjes

Chrisje

idd proficiat met je cup Ewold
en idem Venzie wat je zegt over de indeling van de bekers
voor de rest er was goede sfeer en dat vind ik nog steeds belangrijker dan de bekers
grtz
Trixter

ewold
26 augustus 2007, 23:12
thx chrisje;) Het was leuk u ook nog eens te zien ze :)
Schoon werk geleverd met de civic en ik hoop dat de zever met de stukken rap voorbij is voor jullie...

Voor de rest idd goei meetingske, wa volk uit de buurt, goei weer, toffe sfeer, zeker niet slecht voor een eerste keer, volgend jaar opnieuw...

Greetz

ChroMe
27 augustus 2007, 07:09
Zaterdag was't ni zone vette eigenlijk, maar heb gehoord da het zondag toch beter was qua afgewerkte auto's etc... Voor de rest was het best wel gezellig!

Grtz

vr6fahrer
27 augustus 2007, 08:24
Goei meetingske, bangelijk weer en veel bekend volk! Ne goeie sfeer zo moet da. En ewold proficiat met den beker voor schoonste velgen :wink:
En Dennis, proficiat met uw nieuwe wagen tis een BOM :shock: :shock:

ArmiCOLT
27 augustus 2007, 08:40
twas inderdaad gezellig, heb me toch ook goed geamuseerd en twas lekker chillen. @Ewold congratz met de cup :wink:

ewold
27 augustus 2007, 10:25
gij ook eh armi , uw cupke is dubbel en dik verdient :)

Greetz

ChroMe
27 augustus 2007, 12:07
Armi en Ewold, proficiat he manne me de bokalen...

@Armi, hebde mijne en dries zijn prijs van lang lang geleden per ongeluk aan iemand van de club meegegeven??? (Kanaalfeesten Willebroek (ik zet het er maar bij want... het is al ff geleden ;)))

Grtz

ArmiCOLT
27 augustus 2007, 15:08
ik heb da al lang zelf opgebruikt makker. :lol:
Neje misschien kom ik naar Lommel anders heb je ze donderdag in de papegaai

Lil_Manu
27 augustus 2007, 20:15
'k was v*rd*mm* veel te laat zondag om te komen zien, had wel advies of tips kunnen gebruiken, maar moest nog eerst met m'n schoonbroer zijne motorblok uiteen halen en wegdoen. Duurde langer dan verwacht. Had dat van de tuning ook wel gehoopt, maar spijtig. Alsnog ook een proficiat van mij voor de beker he.

ArmiCOLT
4 september 2007, 10:39
Armi en Ewold, proficiat he manne me de bokalen...

@Armi, hebde mijne en dries zijn prijs van lang lang geleden per ongeluk aan iemand van de club meegegeven??? (Kanaalfeesten Willebroek (ik zet het er maar bij want... het is al ff geleden ;)))

Grtz

de prijskes zijn al in het bezit van iem van NCC aan olle om uit te zoeken wie :lol:

ewold
4 september 2007, 12:41
Ik bezorg de lege bussen wel Armi, moesten ze vullen met water zekers ...

ChroMe
5 september 2007, 12:01
ok merci dan krijg ik da vroeg of laat wel is, blijkbaar van den E-wold :)

C&N Xclusive
6 september 2007, 09:33
hey, bedankt om aanwezig te zijn op men meeting, voor de eerste keer is het goed gegaan denk ik eh, heb in ieder geval men best gedaan en wil jullie bedanke om te komen, met de bekers is idd iets mis gegaan ma ik had het spijtig genoeg te druk om de jury op de voet te volgen, volgende meeting komt da in orde

merci

groetjes
noami
C&N Xclusive :D

ewold
6 september 2007, 12:00
mij hoort ge niet klagen ze over mijne beker ;)

Twas idd zeker niet slecht voor de eerste keer en khoop dak volgend weekend niet in stukjes moet meemaken :)

Greetz