PDA

View Full Version : [23/06/2007] tuning@kanaalfeesten

ArmiCOLT
3 april 2007, 17:19
Op vraag van de gemeente Willebroek zijn wij op zoek naar een 70tal showwaardige wagens. Bedoeling is om de gekende kanaalfeesten een meerwaarde te bezorgen. Deze feesten kunnen jaarlijks op een 9000 bezoekers rekenen.

Wij gaan dus op zoek en zullen mensen aanspreken op meetings. Om op die manier een fijne dag te kunnen garanderen met voldoende randanimatie.
Omdat wij net als alle standhouders staangeld moeten betalen zijn wij genoodzaakt om inkom te vragen. Per wagen betaal je 10 euro bezoekers en bijrijders hebben gratis toegang.
Er is een top20 show 'n shine en een top3 Best of Show voorzien. Geen bekers, wel wat anders.

Verdere info volgt nog via flyer waar momenteel nog hard aan gewerkt wordt.
Wil je je nu reeds kandidaat stellen kan je ook mailen met enkele foto's van je wagen naar: meeting_kanaalfeesten@hotmail.com

Aangezien jullie enkele mooie wagens in de club hebben, zou ik zeggen denk er eens over na :wink:

ArmiCOLT
8 april 2007, 12:17
Efkes melden dat de cups al in orde zijn enkel nog afhalen.
Eerste contacten met mensen zijn gemaakt om hun wagens te zetten en der zitten enkele bommekes tussen zelle, als de flyers binnen zijn kunnen we ze bezorgen!
Ook voor verzekering zijn we volop bezig zodat de wagens die er staan gene schrik moeten hebben en rustig van de aanliggende braderij kunnen genieten.

ArmiCOLT
2 mei 2007, 15:00
Dees is dus datgene waar ik jullie een papier van heb gegeven.
Het zou echt super zijn daar enkele NCC-leden bij te hebben: Chrome, dries, Gertje, Ive, Tufje, Danny en ga zo maar door allemaal mooie wagens die daar zeker niet zouden misstaan :wink:

Wat betreft de mensen die al komen: der zijn er enkele bij van de top25 op Race wars en ook enkele prijswinnaars van op all round mania. Kortom dikke wagens die we al mogen verwachten.

ChroMe
18 juni 2007, 12:18
Om hoe laat worden we daar verwacht, ik schat de kans reëel dat ik aanwezig zal zijn...

Grtz

ewold
18 juni 2007, 16:16
Ja kheb dus nog altijd 5 auto's beloofd aan den armi

Voor mij zijn dit :

- Dries
- Tom
- Ive en/of Tamara
- Gert (als die nog eens boven water komt en wilt :) )
- Danny (als zijn velgen gerepareerd zijn)

Zijn er nog kandidaten met een auto die tip top in orde is ?
Ive hoever staat de caddy ?
Pe hoe zit het met u ? ;)
Zelf vrees ik dat den alfa niet klaar gaat zijn ...
Wel worden we ongeveer tezerlfdertijd verwacht tussen 12 en half 1 smiddags.

Dacht ondernemingsstraat in willebroek ma ni 100% zeker, Armi komt hier straks nog wel ff wat meer info geven.

ChroMe
18 juni 2007, 18:29
ah das een deftig uur voor mij ;)
komt denk ik wel in orde...

Trixter
18 juni 2007, 20:02
ze hebben mij gezegd dat ik mijn velgen in de voormiddag kon gaan halen dus
ik zal er wss ook zijn..
grtz
Trixter

tufje
18 juni 2007, 20:36
Ik zal er idd bij zijn met de A6 , Ive staat met de late .
grtjs

vr6fahrer
19 juni 2007, 13:15
Aanwezig

ewold
19 juni 2007, 18:21
teller staat op 3, nog 2 plaatsen open, kan iemand Gert bereiken ?

Nog kandidaten ? ;)

vr6fahrer
19 juni 2007, 18:45
Ik stel voor om om kwart voor 12 te vertrekken aan de Rozemaai. Gert gaat 50% kans ook mee, hij weet het morgen definitief te zeggen.
Grtz

ChroMe
20 juni 2007, 11:46
Wielkast moet nog steeds gespoten worden... Laat nog iets weten, normaal gezien moet da in orde komen voor zaterdag maar dan weet ge da er nog een kleine kans is dak ni mee kan

Grtz

Trixter
20 juni 2007, 12:42
ik ga daar proberen te geraken op dat uur
moet in de voormiddag men velgen nog gaan halen he
.grtz
Trixter

ewold
20 juni 2007, 14:46
Vergeet ze ni vast te zetten als tvan de rap rap is :)

ChroMe
21 juni 2007, 11:38
Vanavond normaal gezien een streepke verf meer op mijn auto, dus dan is em terug in orde hé...

@Ewold: Kans dak meega is dus gestegen naar 98,874548425% ;)

Grtz

ChroMe
21 juni 2007, 17:44
Auto wordt pas morgen gespoten dus kans daalt terug naar 97,12542643788% dak meega

ChroMe
22 juni 2007, 16:37
Auto is nu naar carosserie... Het wordt dus ne nipte voor morgen... Ik laat nog wel iets weten...

Yoeee

Trixter
22 juni 2007, 20:19
ik rijd rechtstreeks naar daar
want alluvelg repair is in tisselt en is beetje stom om dan eerst naar ekeren te rijden en dan weer te rijden
dus ik vind jullie daar wel grtz
Danny

tufje
24 juni 2007, 15:14
Dries en Tom zijn dus in de prijzen gevallen, op de prijsuitreiking heb ook ik niet gewacht het was gewoon te laat . Zou ten vroegste 22u geweest zijn en dan mocht er nog niets uitlopen. Toch een dikke proficiat voor jullie.
Jullie prijzen worden persoonlijk door Bart gebracht naar de papegaai.
groetjes Tamara

edit by dries

ewold
24 juni 2007, 15:23
Mja hij had nog iets van de voetbal dezelfde dag maar heb hem daarover ook niet over teruggehoord. Volgende keer beter ...

Proficiat aan de prijzenpakkers en bedankt voor diegenen die zijn gegaan.

Trixter
24 juni 2007, 16:33
hey Ewold kan je eens een mapje maken bij de foto's? dan zet ik die morgen als ik thuis ben op de site.
profi aan Tom en Dries groetjes
Danny

vr6fahrer
25 juni 2007, 10:05
Hey het was een gezellige meeting en de braderij was ook leuk. En eigenlijk was de stortbui int begin ook nog wel lachen. Spijtig en sorry dat ik maar tot 18u ben kunnen blijven. Ook veel puistenkoppen en milfs gezien daar in willebroek :p

ChroMe
25 juni 2007, 11:44
Hehe zal wel zijn van die puisjes en die milfkes :)

Jep ik vond het ook ne plezanten dag ook al viel het begin letterlijk in't water, nadien werd het nog super weer en heb me dus nog dik geamuseerd...

Merci sowieso al aan Bart da hij onze prijzen nekeer wil komen afgeven in papegaai

Merci ook aan den Danny om wa fotokes te trekken ;) was mijne camera vergeten

Grtz

ArmiCOLT
25 juni 2007, 16:21
Allereerst bedankt om met een delegatie af te zakken. Voor een eerste editie waren wij zeer tevreden. We hebben naar mijn gedacht een enorm niveau gehaald en dat kan natuurlijk enkel als de juiste mensen opdagen.
Ook de organisatie van defeesten zelf was zeer tevreden. Zij hadden nooit verwacht dat ze zulk niveau zouden krijgen.

Wat betreft de prijskes die ga ik proberen donderdag te komen afgeven, als ge da ni wilt gebuik ik het wel vind dat ook handig :lol:

Wat betreft jurering: Danny zijn wagen vinden wij na de carroseriebeurt enorm verbetert vooral het snuitje, maar wij vonden hem net iets te weinig (zonder afbreuk te willen doen aan de auto) en Tufje bij de A6 hebben we getwijfeld maar uiteindelijk hebben de wielen de doorslag gegeven (ook zonder afbreuk te willen doen)
Het was uiterst moeilijk omdat iedereen eigenlijk een prijs verdiende en moest dit mogelijk geweest zijn hadden we dit ook gedaan.

De top 3 BOS bestond uit in willekeurige volgorde:

- Ludeonair ( prelude van Cruysberghs )
- Redbulleken ( bruine pug 406 coupe )
- Prorider (Chrysler 300 C)

ChroMe
25 juni 2007, 18:06
Jep niveau vd wagens was echt TOP! Heb me goed geamuseerd ook al had ik vooraf m'n twijfels door het weer, ben toch héél blij dak geweest ben...

Tot donderdag dan misschien hé, als ik eraan denk stuur ik je nog wel een berichtje als ik daar ben ofzo

Grtz

Green Dragon
25 juni 2007, 18:43
Allereerst bedankt om met een delegatie af te zakken. Voor een eerste editie waren wij zeer tevreden. We hebben naar mijn gedacht een enorm niveau gehaald en dat kan natuurlijk enkel als de juiste mensen opdagen.
Ook de organisatie van defeesten zelf was zeer tevreden. Zij hadden nooit verwacht dat ze zulk niveau zouden krijgen.

Wat betreft de prijskes die ga ik proberen donderdag te komen afgeven, als ge da ni wilt gebuik ik het wel vind dat ook handig :lol:

Wat betreft jurering: Danny zijn wagen vinden wij na de carroseriebeurt enorm verbetert vooral het snuitje, maar wij vonden hem net iets te weinig (zonder afbreuk te willen doen aan de auto) en Tufje bij de A6 hebben we getwijfeld maar uiteindelijk hebben de wielen de doorslag gegeven (ook zonder afbreuk te willen doen)
Het was uiterst moeilijk omdat iedereen eigenlijk een prijs verdiende en moest dit mogelijk geweest zijn hadden we dit ook gedaan.

De top 3 BOS bestond uit in willekeurige volgorde:

- Ludeonair ( prelude van Cruysberghs )
- Redbulleken ( bruine pug 406 coupe )
- Prorider (Chrysler 300 C)

Hey Bart, aan wie heb je verantwoording af te leggen over de jurering??? :lol:
Jury bepaalt, daarmee basta hahahaha

Greetz en zeker tot volgend jaar

ChroMe
25 juni 2007, 19:30
Idd dat was ook mijn eerste gedacht...

Grtz

Trixter
26 juni 2007, 16:51
idd ik vind ook dat je geen verantwoording moet afleggen..
ik besef ook wel dat mijn wagen niet opkan tegen al die klassebakken die daar stonden.
hij is dan ook echt nog niet af en er staan nog wel wat plannen in het verschiet.
ik vind de wagens die de prijzen hebben gewonnen, dat die echt verdient hebben
Grtz
Trixter

ArmiCOLT
27 juni 2007, 18:55
wou geen verantwoording afleggen hoor, mor tis mor da ge weet da ik olle wagens wel degelijk bekeken heb :lol:

vr6fahrer
28 juni 2007, 08:11
wou geen verantwoording afleggen hoor, mor tis mor da ge weet da ik olle wagens wel degelijk bekeken heb :lol:

Zeg Bart bedankt trouwens voor de roze ballon die in de zak zat, ik gebruik deze tegenwoordig als antenne nadat deze gestolen was een paar weken geleden. THX MAN!!!

ChroMe
28 juni 2007, 11:56
Yeah, daarom da ge prijs had ;) originaliteit troef!

:)

tufje
1 juli 2007, 20:26
waar blijven de foto's ?

Trixter
1 juli 2007, 20:41
de foto's staan al 3 dagen op de site lieve Tamara :D
Ewold heeft enkel nog geen link gelegd naar de hoofdpagina.
maar als je bij de foto's gaat kijken zal je zien dat ik ze er al heb opgezet.
Grtz
Danny

ewold
1 juli 2007, 21:16
Mijn excuses hiervoor ;) Ik was de afgelopen 3 dagen druk aan het werken en had ze nog niet zien staan :)

tufje
1 juli 2007, 22:09
oke thx voor de snelle reaktie grtjs

Trixter
1 juli 2007, 22:56
hehehe
@ Tufje hoop dat je de foto of foto's waar jij op staat
een beetje goed vond :p
grtz
Trixter

vr6fahrer
5 september 2007, 13:55
Kheb mijn prijs gekregen via ewold, bedankt hé armi en co, het is echt nen bangelijke originele beker!!!

ChroMe
5 september 2007, 17:53
ik weet nog altijd ni wa dagget is dus ni verklappen é :)
kzalt morgen wel zien dan :)

Grtz

ewold
5 september 2007, 19:17
ik zen er morgen wsl ni .....
Nog veel werk voor da feestje zaterdag

ArmiCOLT
7 september 2007, 09:00
you're all welcome, zie maar dat ge bij de tweede editie er ook bijzijt allemaal :wink:

ChroMe
7 september 2007, 16:46
Da zou wel is goed kunnen want het was best gezellig :)

Trixter
8 september 2007, 16:13
idd was gezellig maar zorgt dan wel voor iets minder nat weer... laten we zelf zeggen droog weer.
grtz
Danny