PDA

View Full Version : exit me

JURGEN
9 januari 2007, 09:01
met spijt in het hart ga ik jullie verlaten met die reden dat ikzelf met ne maat onze eigen club hebben opgestart waar jullie wss nog wel van gaan horen.
bij deze wens ik jullie allemaal het beste toe en het was een mooie tijd die we samen hadden ookal duurde ze niet lang .

hopelijk gaan der hier geen volk in tranen uitbarsten :)

grtz jurgen

vr6fahrer
9 januari 2007, 09:18
Hey Jurgen,
Geen problemen mee, het is altijd leuk zelf een club op te starten he. Ge hebt in ieder geval al 1 verbroederde club dan he! Veel succes en we zien elkaar zéker nog wel. Merci voor de goeien tijd.

Green Dragon
9 januari 2007, 11:45
jiepie, den Jurgen stapt er uit.

Neeeeee, dju toch. Echt jammer da ge er uit stapt man. 't Komt wel onverwachts he.
Hopelijk trekt ge nog wel ne keer met ons op. Mss ook aan de PenR van Ekeren vertrekken naar de meetings.
En wa voor club gaat het worden? Alle merken? Seat alleen? VAG-groep?
Ge maakt ons wel curieus ze.
Allé, veel succes met de plannen in ieder geval en als ge vragen hebt of wa raad kunt gebruiken, ge weet ons altijd te bereiken he.

Greetz and stay tuned

BmWFreaK
9 januari 2007, 11:52
Ja jurge ik ben hier nog maar juist dus ken ik u nog niet! in ieder geval veel succes met je nieuwe club...
maak er het beste van...

SUCCES mvg bmwfreak :!:

ChroMe
9 januari 2007, 14:10
Bewijst een beetje het punt dat ik had bij de flyer, maar toch zie ik zulke zaken niet graag gebeuren. Succes met de nieuwe club en maak ulle clubavond ook maar donderdag in papegaai :D

Grtz

ewold
9 januari 2007, 16:39
Aan uw puntjes kunnen ze een puntje aan zuigen Chrome :protest: :protest: :protest: :protest:

Trixter
9 januari 2007, 17:15
is wel jammer dat je weg gaat Jurgen
was toch plezant die tijd je bij ons was
grtz

ChroMe
9 januari 2007, 17:34
- Punt 1: daar hebt ge een goei punt ewold
- Punt 2: ik wens de Jurgen veel succes en we zullen elkaar nog wel tegenkomen
- Punt 3: alle goede opsommingen bestaan uit 3 puntjes!

Trixter
9 januari 2007, 17:48
- Punt 1: daar hebt ge een goei punt ewold
- Punt 2: ik wens de Jurgen veel succes en we zullen elkaar nog wel tegenkomen
- Punt 3: alle goede opsommingen bestaan uit 3 puntjes!

Dat zijn streepjes daarvoor hoor

ChroMe
9 januari 2007, 17:50
:wav: