PDA

View Full Version : exit Green Dragon

Green Dragon
13 december 2006, 22:11
Jaja je leest het goed.

Na lang twijfelen, nadenken, piekeren en overwegen heb 'k het besluit genomen om uit het bestuur te stappen van NCC.
Vijf jaar geleden heb ik samen met Ken en Wim de Nightbreed Car Club opgestart.
Nu we onze vijfde verjaardag vieren, vind ik dit een mooi moment om de fakkel van bestuurslid door te geven.
Vanaf 1 januari zal ik dan ook gewoon lid zijn.

Uiteraard bijf 'k meetings doen en naar de Papegaai komen. Jullie zijn niet zo snel van mij af ze :lol:
Het is vooral het tijdsgebrek 't komende jaar (huis gekocht, beetje verbouwen, verhuizen, kinderwens, ...) die me tot dit besluit heeft doen komen.

Ik wens Wim en Dries dan ook alle succes toe en ik ben er zeker van dat zij de club zullen verder zetten zoals we dat samen al vijf jaar lang doen.

Greetz en tot in de Papegaai

ChroMe
14 december 2006, 08:24
Ah oef, ik dacht da je uit de club ging, da mag ni zenneuh!!!
Snap de beslissing goed, er komen andere dingen waar veel tijd in kruipt, zeker nu ge menne wijkgenoot wordt :D

Wim en Dries zullen dat wel goed verder doen waarschijnlijk hé.
Merci voor de jaren inzet! Je hebt da goe gedaan!!!

Grtz

ewold
14 december 2006, 08:36
Thx voor de jaren inzet mateke

vr6fahrer
14 december 2006, 08:56
Yoo Ive,
Merci voor alles, en we gaan er zeker mee door dat weet je! Er kruipt inderdaad soms veel tijd in achter de schermen.
Mooi huis trouwens dat jullie hebben gekocht, veel succes ook daar mee.
Tot vanavond.

Trixter
14 december 2006, 13:47
ja ive gij deed da idd goed

maar ff vraagje. word je nu ook vervangen door iemand anders die bv word gekozen als bestuurslid?
want ik denk wel dat het veel werk is nu het van 3 op 2 personen valt?
iig welkom bij het gewone volk ive :D hehehe

Grtz

ArmiCOLT
14 december 2006, 15:46
Ik ben er zeker van dat die twee ander pipo's het even goed gaan blijven doen :wink: . Hoop je nog te zien op meetings maar blijkbaar zal dat geen probleem zijn. Succes met de nieuwe woonst

Green Dragon
14 december 2006, 16:58
@ Trixter: Of er iemand anders in mijn plaats komt, weet ik niet.
Nu bestaat het bestuur uit Wim en Dries en de toekomst ligt in hun
handen he.
Dus als het hen te veel wordt, zullen zij er wel een oplossing voor
vinden.

@ Armicolt: Tuurlijk doe 'k nog meetings. Evenals Tufje. 't Is en blijft
een toffe hobby.

tufje
14 december 2006, 17:19
Ik weet niet of ik met de EX - voorzitter nog wel naar een meeting wil zene........... grappetje hé pol :P :D
Tuurlijk zullen wij nog op de meetings te zien zijn en in de papegaai, maar der hou ik nu een winterstop voor :roll:

naftje2
14 december 2006, 19:16
eum jaja oke tis altijd de zefde da aan den drank denkt . ma waneer is da vat :twisted: maar zeker en vast bedankt voor de leuke jaren makker !!!!! en owja vergeet da vat nie !!

frp1700
15 december 2006, 13:08
ben der idd ook wel van overtuigd dat onze Fahrer en onze Greyhound 't spel zullen recht houden...

Thanks voor de jaren inzet, Ive, you did a great job!!!
En veel succes met de nieuwe woonst (binnekort een dubbele housewarming party dan :lol: )

Greetz en tot binnenkort

ChroMe
15 december 2006, 13:17
Vat? Dubbele housewarming party? klinkt amaal ni slecht :D

DiGiTiZ
15 december 2006, 14:28
Als nieuwste lid kan ik moeilijk zegen "bedankt voor al die jaren inzet" :)
Ma toch... het ga jullie goed in de toekomst!
Laat mar weten als't vat is hé :blob5: LooL

ewold
14 september 2007, 12:29
Ive heeft deze morgen laten weten dat hij na 5 jaar uit de club stapt samen met Tufje. Dit door verandering van interesses en nog een paar pijnpunten zoals weinig motivatie vanuit het bestuur enz...

Dit is een keuze waar ze zelf lang over hebben nagedacht en wij wensen dan Ive en Tamara ook veel succes en ze zijn nog steeds welkom op onze clubavonden waar ze zeker nog naartoe willen komen en ze horen vanaf nu tot de friends van Nightbreed Car Club.

Rest mij enkel nog een paar woorden van dank te zeggen voor de afgelopen 5 jaren die we samen met Ive en later ook met Tamara beleefd hebben. Thx !!!

Het bestuur

Green Dragon
14 september 2007, 18:42
Merci voor 't begrip en 't sympathieke gebaar Ewold.
Tja, er zijn nu eenmaal tijden van komen en tijden van gaan hé. :?
Jullie zullen ons zeker en vast nog zien, want de donderdagen kunnen we ni missen he.
In ieder geval nog véél succes met de club.

Greetz, Ive en Tamara

Tsjakka
14 september 2007, 23:00
Yuu Ive en Tamara,

Spijtig dat jullie het clubje verlaten, We hebben 5 mooie jaren met veel fun gehad en dat kunnen ze ons zeker al ni meer afpakken.

Passeert zeker nog maar is in de Pappe hé 8)

Greetz

vr6fahrer
15 september 2007, 11:54
Hey Ive ik begrijp uw standpunten wel en heb er respect voor. Merci voor de inzet om deze club met succes uit de grond gestampt te hebben. Er zullen de laatste maanden/jaren waarschijnlijk nog wel andere prioriteiten (huisje, tuintje, tufje...) in uw leven zijn gekomen das normaal he. Wat betreft het bestuur, we kunnen niet meer als ons best doen en dat gaan we blijven doen hé, beloofd.
En blijf zeker uw project(en) hier posten op het forum he.

See you donderdag!!!
Greeetz