PDA

View Full Version : 4th NCC Meeting

ChroMe
11 december 2006, 18:42
Geef hier nekeer alle informatie voor onze flyer aub???

Graag ook voorstellen welke auto ik moet nemen op de voorkant, ikzelf had gedacht aan die van Tamara of de Cabrio van Ive ofzo

Ook welke sponsorts erbij moeten...

Laat maar iets weten, yoeeeep

vr6fahrer
11 december 2006, 19:49
Hey tom,
ik stem op uw auto en tamara hare A6,
De sponsors voorlopig dezelfde als vorig jaar. Ik wim en ive komen woensdag effe samen we zullen het er eens over hebben.

Tsjakka
11 december 2006, 20:36
Woensdag zullen we wss wel een datum weten , dan kan je volop beginnen photoshoppen 8)

ChroMe
12 december 2006, 07:55
Ok dan zou ik graag wat hoge resolutie foto's hebben van de Audi A6...

Grtz ChroMe

Green Dragon
12 december 2006, 08:38
Mijn voorkeur gaat uit naar de Leon van Gert of de Toledo van Jurgen
:lol:
Maar eigenlijk is't ni zo heel belangrijk welke. Als 't maar nen andere is dan vorig jaar, maar ongeveer in dezelfde layout denk'k.
Kwestie van herkenbaarheid

Greetz

ChroMe
12 december 2006, 08:48
Kvind da ook schone auto's maar kvind da die een beetje te weinig 'bij de groep horen' naar mijn gevoel... daarom zou ik ze liever niet nemen

Trixter
12 december 2006, 17:55
waarom maar 1 wagen?
Kunnen er toch ook meerdere nemen, of niet?

Gr
Trixter

ChroMe
12 december 2006, 18:07
Bwa dan wordt het wa te druk vind ik, en als je elk jaar een andere wagen neemt en de flyer in dezelfde sfeer houdt, da maakt het wel mooi hé, dan blijft de flyer zowa herkenbaar qua concept

Grtz

Trixter
12 december 2006, 18:19
okey
dan heb ik daar verder niets aan toe te voegen :)
gr
Trixter

ChroMe
12 december 2006, 19:00
ni slecht bedoeld hé, ideëen zijn altijd welkom hoor, maar als je elk jaar maar 1 auto gebruikt dan kan je binnen de eigen club blijven, en kan je na een jaar of 4 terug de eerste nemen omdat die 9/10 toch al enorm veranderd is of een totaal andere omdat er toch af en toe nieuwe leden bijkomen

Grtz

Trixter
12 december 2006, 19:06
ni slecht bedoeld hé, ideëen zijn altijd welkom hoor, maar als je elk jaar maar 1 auto gebruikt dan kan je binnen de eigen club blijven, en kan je na een jaar of 4 terug de eerste nemen omdat die 9/10 toch al enorm veranderd is of een totaal andere omdat er toch af en toe nieuwe leden bijkomen

Grtz

I know dont worry :)
ik leg me er voledig bij neer. Maakt er maar iets schoon van
Grtz

Tsjakka
12 december 2006, 21:31
Elk lid van NCC hoort even veel bij de groep, of ze nu veel of weinig tijd hebben om te komen. Zoals den Ive al zei, vind ik het ook een goed voorstel om de nieuwe leden ook eens op de flyer te zetten.
Als we de flyer horizontaal dan opmaken kunnen er 2 wagen in verwerkt worden. 8)

Greetz

ewold
12 december 2006, 21:32
Kvind da ook schone auto's maar kvind da die een beetje te weinig 'bij de groep horen' naar mijn gevoel... daarom zou ik ze liever niet nemen

Ieder lid is voor mij hetzelfde en zou niet weten waarom ze minder het recht hebben op de flyer te staan met ne schonen auto.
Ben die discussie over het wel of niet bij de groep horen wel stilaan beu.
Ofwel zijt ge ene groep ofwel stopt het voor mij.

*zucht*

DiGiTiZ
12 december 2006, 22:21
Allez, pakt de mijne dan :scratch: whahaaa

Green Dragon
12 december 2006, 23:58
okay 't wordt den alfa van den Ewold :lol: :lol: :lol:

Maakt mij echt ni uit de welke er op komt.

Greetz

ChroMe
13 december 2006, 07:51
Ok dan, wim maakt de flyer

Grtz

JURGEN
13 december 2006, 16:16
vind dak hier ff ne reply moet geven( op het al dan niet of wel bij de groep horen)

en hier komt het :

ik kan niet altijd tijd vrijmaken om aanwezig te zijn op de clubavonds sorry daarvoor
maar er is mij een ding dat wel van het hart moet en dat is dat ge wel op mij kunt rekenen als er naar een meeting gegaan word want kheb al meerdere malen op ne zondagmorgend alleen gestaan op den hogemaai
en kheb nie 5min. gewacht maar wel een halfuur tot drie kwartiers gewacht totdat er is iemand zou komen opdagen dus al dan nie bij de groep horen ?????

violla dit wou ik ff kwijt hopelijk schop ik hiermee niemand tegen zijn schenen(kweet ben op dat gebiet ne rare :) )

grtz j.

ewold
13 december 2006, 16:21
tuurlijk ni jurgen, niemand is daar verplicht toe tot het komen, en zoals ik al zei, voor mij zijt ge evenveel lid als bv de steven (bmw) en de wim en de rest. Ik denk dat we zo stilaan die discussie tot het tot de groep horen hier wel kunnen afsluiten hoop ik en als daar iemand een probleem mee heeft, dat hij dan tot het bestuur wandelt of mailt of pm't maar dat dit soort discussies niet hier moeten gevoerd worden.

Ale mss tot morgen alsek tijd en zin heb en welkom ben in de groep :D

Greetz

JURGEN
13 december 2006, 16:49
amen

Trixter
13 december 2006, 17:03
amai zware discusie hier???

:D :D

vr6fahrer
14 december 2006, 15:48
Alle leden zijn gelijk en iedereen heeft ook dees jaar zijn steentje bijgedragen. De éne is meer op de clubavonden, de andere meer op de meetings.. We proberen daarom iedereen ook aan de beurt te laten komen als er wagens moeten gekozen worden voor een bepaald doel, ofwel voor reportage, stand op een tuningbeurs, afbeelding op de flyer. Ik en Wim zouden het fair vinden als Jurgen zijn wagen op de flyer komt, als hij daar zelf mee akkoord gaat natuurlijk.

JURGEN
14 december 2006, 16:27
awel ik ga de r mee akkoord als ie tegendan al terug klaar is teminste

JURGEN
14 december 2006, 16:29
o ja nog ff vergeten ik heb eigenlijk nog gene enkele sticker hangen , zal wel inorde komen zekers tegen dan :)

ewold
14 december 2006, 20:38
das te photoshoppen eh :)

ChroMe
15 december 2006, 07:54
ok jurgen stuur maar wa fotokes door naar tom.vanhoucke@pandora.be

zal zien wa'k er kan van maken... kdacht dat de auto in volle verandering was maja...

Grtz

JURGEN
17 december 2006, 16:50
zal foto s via msn proberen doorsturen op een andere manier gaat da hie blijkbaar weeral niet , rot pc

enja de wagen is in volle ombouw maar de snuit veranderd toch niet meer en de zijkanten voor het grootste deel ook nie , zijn maar kleine detailkes die gewijzigd worden valt bijna nie op

grtz j.

ChroMe
17 december 2006, 18:01
Stuur dan wat foto's van de snuit, een beetje schuin getrokken ofzo in hoge resolutie door naar bovenstaand email adres aub... via msn lukt ni echt als ik offline ben. Foto's op de ncc site zijn wa klein hé

Grtz

Tsjakka
17 december 2006, 18:38
THX CHROMIE :wink:

ArmiCOLT
21 december 2006, 17:28
da gaat er weer boenk oep zijn waarschijnlijk :wink:

ChroMe
21 december 2006, 18:14
ArmiCOLT, ook dees jaar moogde het van mij komen uithangen op ons meeting, ge hebt de toestemming!

Grtz

ArmiCOLT
25 december 2006, 12:39
hehe, zijt maar zeker

beware of cit vicious :twisted: :twisted:

Trixter
25 december 2006, 13:10
Als die mannen van cit vicious er gaan zijn dan zullen ze de sfeer er ook weer bij hebben
be welcom :D
ofzoiets
Grtz
Trixter

scoobyC4
25 december 2006, 19:03
zet op tijd de flyer enz en kzal hem bij ons ook zetten dan bij meetings :wink:

Koen
10 januari 2007, 08:56
zet op tijd de flyer enz en kzal hem bij ons ook zetten dan bij meetings :wink:Idd, als de flyer af is zal ik em ook bij ons zetten. :wink:

ChroMe
10 januari 2007, 12:52
workin' on that

scoobyC4
10 januari 2007, 13:32
we wachten vol ongeduld :twisted:

Green Dragon
10 januari 2007, 20:46
workin' on that

Gaat da nog lang duren, die flyer? Want wij willen gaan posten ze makker

scoobyC4
10 januari 2007, 20:49