PDA

View Full Version : ESSEN MOTOR SHOW 2006

vr6fahrer
2 oktober 2006, 21:54
Choco's,
Het is weer bijna zover: ESSEN MOTOR SHOW
Het Walhalla, Mekka, Lourdes en Antwerpen tegelijk van cartuning. Wie gaat wanneer, met wie, hoe, waarom en wat gaat hij daar kopen??
Van 1 tot 10 december kun je er terecht voor het tuningsalon dat 7x de grootte van dat van Mechelen is.
Alle info op http://www.essen-motorshow.de

http://www.essen-motorshow.de/ems2006/pic/header/logo_solo.jpg

Green Dragon
3 oktober 2006, 05:28
Ik heb die week speciaal verlof genomen om in de week te kunnen gaan, zoals elk jaar trouwens.
Ik ga daar zeker niet meer in 't weekend heen, want dan kun je over de koppen lopen en zie je toch geen bal meer.
Jammer da'k nu de mobilhome ni meer heb, want da was altijd gemakkelijk en fun.
Mss dit jaar slapen in den A6. Plaats genoeg hehehe.

Greetz

vr6fahrer
3 oktober 2006, 08:41
OK met zijn allen in den A6!! \:D/

Green Dragon
3 oktober 2006, 08:49
hehe, hoeveel kunnen er in ne VR6???
:lol:

ChroMe
3 oktober 2006, 09:03
Me wa chance zit ik daar een week me het werk... we zien nog wel ;)

vr6fahrer
3 oktober 2006, 09:26
hehe, hoeveel kunnen er in ne VR6???
:lol:
6 natuurlijk ;)

Green Dragon
3 oktober 2006, 13:09
Ah? en die VR staat dus voor VRouwen???

DiGiTiZ
3 oktober 2006, 17:27
LooL :thumbright:

ewold
3 oktober 2006, 17:41
Mja 6 vrouwen en tzit vol, hebben we weer niks aan :)
ik zal ook eens ne keer horen opt werk...

Grtz

Green Dragon
10 oktober 2006, 08:42
Bij ons staat 't vast.
Wij gaan maandagavond naar Essen, eerst goei kerstmarktje doen zoals elk jaar (met de nodige inwendige verwarmers er bij).
Dan overnachten we wel in den A6 op de gewoonlijke parking (achterbank plat, luchtmattraske er op, kopkussen en dons volstaan wel)
en dan kunnen we dinsdagmorgen ff langs den bakker voor die lekkere Duitse reuzekoeken en dan om 10.00 uur als eerste aan de deur van 't salon.

Diegene die graag meegaan zoals vorige jaren (zonder mobilhome deze keer) zijn altijd welkom. Zorg dan enkel voor slaapmogelijkheid he.

Greetz en tot één van de volgende

Green Dragon en Tufje

vr6fahrer
6 november 2006, 12:05
Mijn verlof is goedgekeurd voor maandag en dinsdag 4 en 5 december. Ik, turbo en greyhound gaan op hotel maandagavond, als we iets vrij vinden natuurlijk. Nog geinteresseerden?

Tsjakka
7 november 2006, 11:49
Ik ben eens aant zien wat er nog vrij is voor bvb zondag morgend al te vertrekken en 2 overnachtingen te doen.
De kerstmarkt zal int weekend wel leuker zijn en dan kunnen we maandag of dinsdag naar de messe gaan.
Ik ga alvast voor 3 dagen van zondag tem dinsdag en 2 overnachtingen op hotel.
Als we nog is naar duitsland gaan, doen we dan maar ineens goe, er is daar nog zoveel dat we wss nog ni gezien hebben in de buurt 8)

greetz, laat iets weten als je intresse hebt :twisted:

vr6fahrer
7 november 2006, 12:43
Dus Wim en Kristel gaan zondag, maandag en dinsdag.
Ik ga maandag en dinsdag.
Wie er nog mee wilt laat dit ten laatste deze donderdagavond op de clubavond weten, zodat we iets kunnen boeken.
Reken op 40/50 euro per nacht ongeveer.

Greetz

Green Dragon
7 november 2006, 21:25
40/50€ is da per persoon of per kamer van twee Dries?

anders doen wij da mss ook

greetz

vr6fahrer
7 november 2006, 21:39
Dit zijn de prijzen voor het City Hotel in Essen (***) op een scheet van de kerstmarkt, motorshowprijs voor NCC:
4-persoonskamer: €170
3-persoonskamer: €155
2-persoonskamer: €125
Dit zijn de prijzen per kamer, niet per persoon, voor de nacht van maandag op dinsdag, ik veronderstel dat de nacht van zondag tzelfde zal zijn. Inbegrepen is de kamer vanaf 15u, BTW, ontbijtbuffet en sauna. Gratis parkeerplaatsen indien ze vrij zijn.

Tsjakka
7 november 2006, 22:39
Yep Dries, ziet er goed uit, Wij gaan dan toch vanaf zondag namiddag tot dinsdag, maar zullen hetzelfde hotel pakken 8)

vr6fahrer
7 november 2006, 23:11
Dat maakt dus al:
Dries
Ewold
Steven
Wim
Kristel
Ive
Tamara

Wie gaat er nog mee die dinsdag verlof heeft??

ps: Iedereen is natuurlijk vrij te gaan wanneer ze wille/kunnen, misschien dat er een hoop int weekend wilt afspreken om te gaan.

frp1700
8 november 2006, 11:18
Wij (lees: Trixter, Liesbeth en ik) gaan ergens in de week met vrienden
da's een jaarlijkse gewoonte, en die breek 'k niet.

Greetz

vr6fahrer
8 november 2006, 12:24
Aha met uw échte vrienden wilt ge dus zeggen. Ok ok het is duidelijk :D :D :D :laughing6: :laughing6:

ChroMe
8 november 2006, 12:42
tsssss idd gaat maaral met u coole toffe vrienden in plaats van met de rest van de club :D

ewold
8 november 2006, 16:45
ah een trio'ke met den trixter, altijd wel zoiets gedacht :)

frp1700
9 november 2006, 11:16
heeft niks met ECHTE vrienden te maken...
ik zie enkel het nut niet in om daar met een grote groep proberen rond te lopen, want da gaat toch niet, ge raakt toch enkel mekaar kwijt in de massa.

bovendien vind ik 't ff te moeilijk om stukken te gaan halen met een grote groep, ik ga geen hele dag rondzeulen met stukken he...

cu all next week

Green Dragon
10 november 2006, 11:08
Ge maakt ons weer curieus he Puma.
Wa staat er allemaal op 't lijstje?
En idd, met een grote groep raak je mekaar toch zowizo kwijt.
Mij zegt da ook niks meer.

Greetz

frp1700
10 november 2006, 11:10
bwa, niks speciaals zenne...
gewoon wa prullekes, een composetje of 2
wa neon, evt nen achtervleugel...

wa prullaria dus he...
Maar ge weet nooit da ge daar DE kuipstoel van uw leven tegenkomt... :lol:

Greetz

vr6fahrer
13 november 2006, 09:27
Voila, hotel is geboekt voor 9 personen!
http://www.city-hotel-essen.de

Tsjakka
22 november 2006, 11:23
Kristel gaat niet mee, dus nog 8 personen gaan er mee.
We hebben terug kunnen reserveren voor 2x 4-persoonskamer

vr6fahrer
30 november 2006, 15:37
3 mensen wilden alsnog mee op hotel: Michael en ne maat, en de Fred.
MAAR het hotel is volgeboekt spijtig genoeg... :(

Bientje
30 november 2006, 19:05
Wij gaan zaterdag al naar Essen!! Vertrekken om 6 uur, ontbijt onderweg en binnen om 9 uur.
Whoehoe nog effe en we gaan naar Essen.

bibinofear
1 december 2006, 08:27
Wij gaan ook naar Essen zeker weten. Altijd gezellig.
En zeker onderdelen voor de auto kopen. Heb net een oude caddy 1 gekocht en staat nu helemaal kaal in de schuur op verbouwd te worden.
Dus dat komt wel goed in Essen.

Groetjes Bibi :D

Trixter
2 december 2006, 13:49
ik ga er speakers voor achterin men wagen kopen en heel mss nieuw elec uitschuifbaar tft schermpje.
Grtz
Trixter

vr6fahrer
3 december 2006, 13:24
In extremis toch nog een kamer voor 3 kunnen bijboeken. Dus met 11 op hotel :p
Wij spreken af maandag om 13u

Green Dragon
3 december 2006, 21:58
Tof. 'k vind het alleen jammer da't 't geen clubevenement meer is. :cry:

ChroMe
4 december 2006, 08:21
Er gaan toch al meer mensen dan naar sommige 'wel'-evenementen... wa maakt het uit da het een clubevenement is of ni, ge gaat toch me ne groten hoop... dus het belangrijkste é

Yoe

vr6fahrer
6 december 2006, 14:18
Dat was weer eens een leuke trip, goei hotel, lekker ontbijt, feestje gebouwd op en na de kerstmarkt, en zalige bakken gezien op de show.

Tsjakka
7 december 2006, 00:12
Ge neemt de woorden uit menne mond dries 8) Twas inderdaad nog is voor herhaling vatbaar :twisted:

vr6fahrer
7 december 2006, 09:10
Er gaan toch al meer mensen dan naar sommige 'wel'-evenementen... wa maakt het uit da het een clubevenement is of ni, ge gaat toch me ne groten hoop... dus het belangrijkste é

Yoe

Das een feit da just is. ;)

Green Dragon
7 december 2006, 12:21

Yoe

Helemaal NI mee akkoord. Waarom zit ge dan nog in een club???
Als we iets met de club organiseren, is 't volgens mij wel de bedoeling dat leden en hun partners meegaan.
Anders moeten we ook geen 15€ lidgeld vragen als er dan toch geen verschil is tussen lid en niet-lid.
Maar 't is idd wel waar dat er vaak MEER intresse is van niet-leden dan van WEL-leden.
Jammer maar helaas. (en daar viseer 'k niemand mee als ge da mss zou denken)

ChroMe
7 december 2006, 14:28
Essen had ik graag meegedaan, maar omdat dit het eerste jaar is dat ik werk heb ik geen recht op verlof, en m'n baas heeft me zelf niet voorgesteld om enkele dagen mee te gaan, dus dat is de reden waarom ik ni mee kon. Ik voel me zeker niet geviseerd, maar wou het gewoon even meedelen, ik hoor mensen al jaren positieve dingen zeggen over essen maar het is er nog nooit van gekomen om mee te gaan, moest altijd naar school en nu kan ik geen verlof krijgen...

Voor mij is dat ni echt zo belangrijk, het gaat mij om een grote groep vrienden... 't is ni dat niet leden niet mee mogen naar onze evenementen en naar de fuiven enzo naar waar we gaan, dus zo enorm groot is het verschil niet tussen leden en niet leden (maar wel geinteresseerden) in mijn ogen, en dat moet voor mij ook niet... (ik betaal wel met plezier lidgeld omdat ik wel wil bijdrage tot onze club omdat ik me er reuze mee amuseer)

Grtz

vr6fahrer
7 december 2006, 15:37
Ik zie niet in waarom Essen géén clubevenement was zene.... het is door en voor de club georganiseerd, zo moet da he :thumbright:

ChroMe
7 december 2006, 15:41
Voila, maar mss omdat het niet bij de opkomende events stond op de site (lange tijd stond het er ni bij dachtek) of omdat 'het bestuur' niet alles samen beslist heeft ofzo? Ik weet eigenlijk niet hoe het juist geregeld is geweest... maar er is toch veel volk geweest naar wat ik hier lees, dus was het toch goe of ni?!

vr6fahrer
7 december 2006, 15:57
Het was gewoon de max ;);)

Tsjakka
7 december 2006, 17:05
Yep, spijtig dat ge er ni bij kon zijn Tom, het was echt goed man :!:
Als het aan mij ligt, volgend jaar just hetzelde :twisted: 8)

Mss kan ik den Ive er wel gelijk in geven, waarom 15€ lidgeld vragen als de rest ook zomaar alles kan meedoen, dus kunnen we dat volgend jaar wel eens bekijken :idea:

ChroMe
7 december 2006, 18:19
Bwa je kan toch ook ni zeggen dat niet leden 'niet mee mogen' iedereen die betaalt mag daar binnen hé... hebben wij niks aan te zeggen.

Ik vind het goed zoals het nu gaat...

Grtz

inSoMniac
8 december 2006, 05:18
Dank u wel daarvoor :D Als NIET lid vind ik het leuk om alle donderdagen te komen. Toffe groep en goeie sfeer. En ga graag in groep, als ik kan, mee naar zo'n evenementen.

ChroMe
8 december 2006, 08:04
aa voila en daar hebben wij allemaal geen problemen mee natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! ;)

Grtz