PDA

View Full Version : Lijst met weekends die NCC gaat doen

Green Dragon
2 juli 2006, 17:56
Hier volgt een ijst met weekends die NCC gaat doen.
Kwestie dat iedereen lang op voorhand de datums weet en zo kan plannen of verlof aanvragen.
Graag de reacties en info en alle andere zever in deze topic :lol:

greetz

Green Dragon
2 juli 2006, 18:00
Hier dus de vergeten lijst:

7-8-9 Juli 2006
Edersee in Duitsland (www.edersee-tour.de (http://www.edersee-tour.de))

28-29-30 Juli 2006
IMT Maasmechelen (www.imt-tuning.be (http://www.imt-tuning.be))

12-13 Augustus 2006
VW Mania

ArmiCOLT
4 juli 2006, 15:22
Maasmechelen wordt de max, wij zullen daar ook aanwezig zijn :twisted:

En we hebben daar iets te vieren dus gulle moet meevieren natuurlijk

ewold
4 juli 2006, 19:34
Als er te vieren valt kan ncc ni ontbreken lijkt mij, voor mij ist dees maand wa moeilijker :( volgend weekend van wacht en heb vanaf de 14e tot de 25e 10 days off in Gent.

Greetz

10 juli 2006, 11:46
Hey

Tom en ik en onze Falco gaan zeker ook naar Maasmechelen hoor. Hoop dat het dit jaar wel wat beter weer is.

Voor VW Mania, (wat praktisch in onze achtertuin is) gaan we niet met het tentje maar komen we smorgens gewoon af. Ik heb trouwens op de site gelezen dat de camping al bijna volzet is!!??

Hoe zit het met Lommel? Weet iemand wanneer dit is dit jaar? Dat was echt tof vorig jaar. Gaat NCC hier naartoe?

Groetjes
Teske

10 juli 2006, 11:47
Hey

Tom en ik en onze Falco gaan zeker ook naar Maasmechelen hoor. Hoop dat het dit jaar wel wat beter weer is.

Voor VW Mania, (wat praktisch in onze achtertuin is) gaan we niet met het tentje maar komen we smorgens gewoon af. Ik heb trouwens op de site gelezen dat de camping al bijna volzet is!!??

Hoe zit het met Lommel? Weet iemand wanneer dit is dit jaar? Dat was echt tof vorig jaar. Gaat NCC hier naartoe?

Groetjes
Teske

frp1700
10 juli 2006, 12:01
Full Tuning Weekend in Lommel gaat door op 1,2 en 3 september 2006
Ben ik zeker bij

greetz

Green Dragon
10 juli 2006, 15:15
Full Tuning Weekend in Lommel gaat door op 1,2 en 3 september 2006
Ben ik zeker bij

greetz

Idd, Daar gaat de club ook heen. Dus bij deze is Full Tuning Weekend bij de lijst gevoegd.
Da's da weekend waar we vorig jaar nog met de rode T3 met die zwaailichten voor brandweer gespeeld hebben, Den Dries den greenhound een poepje heeft doen ruiken, en den Ewold den Marcos amper op de rechte baan kon houden.

Greetz to all and be there.